Serena's pov
"Serena word wakker!" hoor ik iemand roepen. Ik doe langzaam mijn ogen open en zie dat Hayes mij wakker probeert te schudden. "We zijn aangekomen." zei hayes blij. "Hoelaat is het?" vroeg ik slaperig."euhmm.. 12PM denk ik." zei Hayes terwijl hij naar buiten wandeld. Ik loop hem achterna en stap naar buiten. Het is best mooi weer dus doe ik mijn vestje uit. We lopen met zijn allen naar de band en wachten tot onze koffers er zijn. Zodra we ze hebben lopen we naar buiten en zoeken naar mijn vader. Al snel zie ik hem en zeg tegen Loriana dat papa er is. Ze loopt naar hem toe en heeft hem een enorme knuffel. Daarna groet ik hem en de jongens ook. We zetten de koffers in de auto en rijden richting huis.
Als we bij mijn thuis zijn laat mijn vader Loriana's kamer zien en ik ruim mijn koffer op. Ik ga op de bank zitten samen met Hayes en kijk naar Spongebob. Ik hoorde ineens een gil uit Loriana's kamer komen en ik rende naar boven om te kijken wat er was. 'Loriana wat is er?" vroeg ik. "OMGG een poster van ONE facking DIRECTION." zei ze toen ze helemaal was aant fangirlen. "Meen je dit nou serieus?" zei ik met een pokerface. Zodra Loriana gedaan is met fangirlen gaan we samen terug naar onder. 'wat is er gebeurd?" vroeg Hayes met een frons op zijn gezicht. "Ze was aan het fangirlen." zei ik. Na een paar minuten val ik in slaap op Hayes' schouder.
Volgende dag.
Ik werd wakker gemaakt door Hayes om te ontbijten. Blijkbaar hebben we de hele nacht op de bank geslapen. We ontbijten en daarna gingen we ons omkleden. Ik kwam terug onder en toen kwam mijn vader binnen met een vrouw. Iedereen keek wat raar naar elkaar, maar uiteindelijk brak ik de stilte door te vragen aan men vader wie ze was. "Dit is Julia mijn nieuwe vriendin." zei hij wat verlegen. Ik en Loriana gaan naar Julia toe en zeggen tegelijkertijd, "Heyy, wij zijn u nieuwe dochters." en knuffelde haar. "Hallo meiden." zei ze en gaf ons een knuffel terug. "Vertel eens meer over je zelf." zei Loriana en we trokken haar mee op de bank. "Ik ben 38 jaar en heb 2 zonen Luke van 18 jaar en Jack van 17 jaar en ik ben mode ontwerpstet bij Armani." zei ze. "OMG ben je nou serieus?" vroeg ik met grote ogen. Ik keek Loriana aan en ze was helemaal in de wolken. "Eindelijk iemand waar ik mee kan werken!" zei Loriana met een grote glimlach. "Hoezo?" vroeg Julia. "Ja ik studeerde mode voordat ik naar hier kwam, en ik wil er heel graag mee verder." zei Loriana. "Ohh wat leuk, heb je misschien aantekeningen meegenomen?"
"Ja kom maar mee naar mijn kamer dan zal ik je een paar laten zien" zei Loriana en liep met Julia naar boven. "Jullie kunnen best goed omgaan met Julia, ik dacht dat jullie misschien wat afstandelijk gingen doen tegen haar." zei men papa verbaasd. "Ja ze lijkt me een fijne vriendin voor je en dat moeten we eccepteren." zei ik en gaf men papa een kus op zijn wang. Ik liep met Hayes naar de tuin met een glas ice tea en gingen in de hangmat liggen en naar de wolken kijken. "Serena?" "Ja?" "Ik hou van je! " zei hayes uit het niks. "ohh ik ook van jou" zei ik terug en gaf en een klein kusje op zijn mond. "slik elkaar niet in he" riep Will van uit de keuken. Ik gaf en een gemene blik toe en stak de tong uit.
Will's pov
Ik geef Serena nog een kleine glimlach toe en loop met 2 flesjes bier naar Carmelo. "Dankje Will, ga eens zitten." zei Carmelo. Ik ging langs hem zitten en dronk van mijn flesje bier. "Duss.. hoe zit het tussen u en Loriana?"vroeg Carmelo. Ik schrok en spuwde bijna mijn drinken uit. "Euhmm... wat bedoel je?" vroeg ik. "Hebben jullie een relatie?" vroeg hij. "Ik probeer rustig aan te doen, maar hoe weet je dat ik gevoelens voor haar heb?" vroeg ik. "Je kan het zien in je ogen." zei hij. "Wat kan ik doen om haar te vragen als mijn vriendin?" vroeg ik.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...