6

3K 117 9
                                    

Serena's pov

Ik doe de deur open en daar staat Loridana. "Wat doe jij hier!" schreeuwde ze. "Ik babysit hier." zei ik bot. "Ga aan de kant ik moet Hayes hebben!" schreeuwde ze alweer terwijl ze mij aan de kant wou duwen. "Probeer maar je komt hiet toch niet binnen want nu ben ik hier de baas in huis." zei ik met een grijns. "Nee laat me erlangs." schreeuwde ze weer. "Nope." zei ik en sloeg de deur voor haar neus dicht.

Als ik terug in de keuken ben vroeg Skylynn direct "wie was daar?" "Dat was Loridana." zei ik. "Wacht wat deed Loridan hier." zei Hayes. "Zij wou met jouw praten." zei ik dood normaal. "En zij ze niet waarom?"  vroeg hij. "nope." zei ik met een poppende p. Hayes wou net weer iets zeggen maar de bel ging op dat moment. Hayes ging opendoen. "Wie denk je dat het?" vroeg Skylynn. Ik pakte haar op en liep naar de trap. "Kijk we gaan naar boven en blijven boven aan de trap staan zodat we die kunnen afluisteren want het is Loridana en dit is echt leuk om naar te kijken." zei ik tegen haar. Skylynn knikte en we zette ons boven aan de trap.

Hayes' pov

Ik deed de deur open en daar stond Loridana. "Wat moet jij hier." zei ik bot. "Met jouw praten." zei ze. Ze probeerde binnen te komen maar ik liet dat niet toe. "Je komt echt niet binnen." zei ik nog botter dan eerst. "Ga je nog praten." zei ik. "Kijk ik wil dat we weer bij elkaar zijn." zei ze terwijl ze mijn arm probeerde te pakken. Ik trek mijn arm terug. "Nee waarom moet ik terug met jouw hebben door jouw ben ik verandert en ik ben blij dat het uit is." zei ik en probeerde de deur dicht te doen. "Het is zeker door de fucking trut dat je niet meer bij wilt zijn." zei ze. "Ten eerste ze is geen trut en ten tweede jij bent een trut." zei ik bot en sloeg de deur recht in haar gezicht.

Als ik op de bank zit hoor ik Serena en Skylynn schreeuwen? "OMG door jouw is Hayes echt verandert!" riep Skylynn blij. "OMG hij wijsde gewoon Loridana af!" schreeuwde Serena. "YEAHHHHHHH HAYES IS ECHT WEER DE OUDE." schreeuwde Skylynn. "Oke kom we gaan naar beneden." zei Serena en ik hoorde ze de trap af komen. Skylynn kwam binnen en sprong op mij. "En waarom ben je zo blij?" vroeg ik alsof ik niks gehoord heb."Ik heb haar beloofd om paardje te spelen." zei Serena. "Oh dus zij is niet blij van dat ik Loridana hebt afgewezen." zei ik terwijl ik voor haar neus stond. "Nope." zei Serena met een grijns. Als ik haar niet had afgeluisterd zou ik haar wel geloven. "Ooh dus Skylynn schreeuwde niet 'Yeaahh Hayes is echt weer de oude' he." zei ik. "Je hebt ons afgeluisterd." zei Serena boos. "Nee ik hoorde alleen wat jullie zeiden vanaf de bank." zei ik.

Loridana's pov

Die fucking bitch van een Serena gaat boeten. Als Serena naar huis gaat spreek ik haar aan. 

De volgende dag.

Wanneer gaat ze naar huis? Hoe lang moet ze op Skylynn passen? Als Serena eindelijk uit het huis van Hayes is is het al 4 uur s'middag's. Ik loop haar achter aan. "En waarom zet je Hayes tegen mij op." zei ik. "Doe ik niet." zei ze terwijl ze verder liep. "Stop eens als ik tegen je praat." zei ik alsof ik haar moeder was. "Nope." zei ze. Ik liep voor haar en draaide mij om zodat ik Serena liet stoppen met lopen. "Wat is je probleem." zei ze boos. "Je blijft uit de beurt van Hayes begrepen." zei ik bot. "Dat beslis ik zelf wel en ik doe niks wat jij me zegt." zei ze met een grijns. Nu heb ik er genoeg van. Ik sla haar recht in haar gezicht. "WTF SLA JE ME NU!" schreeuwde ze boos. "Dat leer je. Blijf uit de buurt van Hayes." zei ik bot en probeerde weg te gaan maar Serena pakte mijn arm vast. "Ten eerste je bent mijn moeder niet en ten tweede niemand slaat mij zonder iets terug te krijgen." zei ze en bokste in mijn buik.

Serena's pov

Ik ben zo kwaad dat ik gewoon Loridana in haar buik bokste en verder naar huis liep. Als ik thuis ben eet ik iets en ging naar mijn kamer. Als al mijn spullen zijn opgeruimt laat ik me op bed vallen. Ik lig geen 2 minuten en de bel gaat al. Ik deed de deur open en daar stond Chad (de vader van Hayes). "Hallo kom maar binnen." zei ik en deed de deur verder open zodat hij binnen kon komen. "Hallo ik wou vragen wat je met Hayes heb gedaan omdat hij echt de oude weer is." zei Chad terwijl we gingen zitten in de bank. "Ik weet het niet." zei ik. "Ik ben jouw daar echt dankbaar voor nu hebben we weer een band gelijk 2 jaar geleden." zei hij. "Graag gedaan denk ik. Wil je misschien iets drinken?" vroeg ik. "Een cola." ik knikte en ging naar de keuken en pakte een glas met cola. "Alsjeblieft." zei ik en gaf het glas aan Chad. "Ik was zo aan het denken om iets te doen  met jullie familie zoals een barbecue." zei ik om de stilte te verbreken. "Ja dat lijkt me leuk om te doen. Waar?" vroeg Chad. "Hier en als dat gaat voor jullie dat we dat morgen doen." zei ik. "Ik zal eens kijken wat de andere ervan vinden. Ik zal je vanavond nog iets laten weten." zei Chad en stond op. "Ja is goed." zei ik. Chad ging naar huis en ik stuurde mijn vader.

(I= Ik    P= Papa)

I: is het goed als we morgen barbecueën bij ons thuis met de familie Grier?

P: Ja is goed maar jij moet wel het vlees halen.

I: is geen probleem. Om hoelaat ben je thuis?

P: over een uurtje.

I: oke

Het is nu 5 uur dus rond 6 uur is mijn vader thuis. Een half uur later begon ik aan het eten omdat ik honger begon te krijgen en mijn vader zou ook wel honger hebben.

Als mijn vader thuis is, is het eten juist klaar. Tijdens het eten hebben we alles afgesproken wat we moeten hebben. Na het eten kreeg ik een bericht van Chad dat ze morgen kunnen. Als ik en mijn vader opgeruimt hebben gingen we een film kijken. Na de film was het al 12 uur s'nachts en ik ging ik slapen.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu