68

881 54 5
                                    

Hayes' pov.

Het is al een paar weken verder van de bruiloft van Will en Loriana en ze komen vandaag langs. Ik ben het huis aan het opruimen en Serena is nog aan het werken.

Als het huis opgeruimd is komt Serena binnen. "Hey babe." zei ik en gaf haar een kus. "Hey." zei ze. "Moe?" Vroeg ik. "Een beetje en wanneer komen Loriana en Will?" Vroeg ze. "Over een half uurtje." zei ik. "Oke dan ga ik me effe douchen." zei ze en ging naar boven. Ik ga op de bank zitten en doe mijn huiswerk snel. Ik ben klaar als Serena terug onder is. "Huiswerk gemaakt?" vroeg ze. "Ja effe snel." zei ik terwijl ik die spullen opruim. Ik ga terug op de bank zitten en sla mijn arm om haar heen. Na 10 minuten gaat de bel en doet Serena open. Will en Loriana komen binnen en ik begroet ze. "Hoe was jullie huwelijksreis?" vroeg Serena. "Fantastisch." zei Loriana. "Leuk om te horen." zei ik. "Jullie zijn de volgende he?" vroeg Will met een knipoog. "Haha heel grappig, later in de toekomst." zei Serena. "We willen jullie iets vragen." zei Loriana. "Vraag maar." zeiden ik en Serena. Loriana pakte iets uit haar tas en gaf het aan mij en Serena. Het waren T-shirts met de teksten erop. Op mijne stond 'Wil je mijn peter zijn?' en bij Serena stond 'Wil jij mijn meter zijn?'. "Jij bent zwanger?" vroeg Serena blij. "Ja en willen jullie het zijn?" vroeg Loriana. "Ja heel graag." zei Serena. "Ik wil het ook." zei ik. "Hoelang ben je nu al zwanger?" vroeg Serena. "Bijna 2 maanden." zei Loriana. "Ge kon het niet eerder vertellen." zei Serena plagend." Sorry hoor." zei Loriana. "We moeten wel door want we gingen het nog aan de ouders vertellen." zei Will. "Geen probleem. We zien elkaar snel weer." zei ik en ze gingen weg. Ik kijk naar Serena en zie dat ze lang uit op de bank ligt. Ze valt bijna in slaap. "Kom we gaan boven slapen." zei ik en liep al naar de trap. "Kun je me dragen?" vroeg ze. "Nee." zei ik. "Dan slaap ik op de bank." zei ze en deed de deken over haar heen. Ik ga naar boven en kleed me uit tot in mijn onderbroek. Ik ga haar echt niet onder laten slapen. ik loop naar onder, pak haar op en leg haar in onze bed en ik ga langs haar liggen.

De dag van de bevalling van Loriana.

Serena's pov.

Ik pak de cadeautjes voor de kleine naar de auto en ga samen met Hayes naar het ziekenhuis. Loriana is bevalen en het is een jongen. Zijn naam is Ashton. We komen aan in het ziekenhuis en gaan naar haar kamer. "Proficiat." zeiden ik en Hayes en gaven 3 kussen aan Will en Loriana. "Dank jullie." zei Will en zette de cadeautjes op een plak. "Wil je Ashton vast houden?" vroeg Loriana. "Graag." zei ik en pakte Asthon over van Loriana en ging op een stoel zitten.


Dit was het laatste hoofdstuk maar er komt nog een epiloog ik denk over een paar dagen. Ik ga ook een nieuw boek erop zetten binnenkort en het gaat ook over Hayes. Dus misschien vinden jullie het ook een even leuk verhaal als deze.

x-jes me

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu