Serena's pov
Vandaag gaan we op een tripledate om Cam te helpen. We gaan eerst naar een skatebaan en dan naar een restaurant. Daisy en Gina kwamen zich bij mij klaar maken en Ethan en Hayes bij Cam. Ik deed Gina en Daisy's haren en ik liet mijn haren gewoon in een staart. Ze deden nog wat make-up op en ik ging op twitter.
Als het 18 uur zijn de jongens hier. Gina gaat achter op bij Cam, ik bij Hayes en Daisy bij Ethan. Ik wou rijden maar ik heb dat maar gelaten anders is er weer een discusie. Als we bij de skatebaan aankomen gaan ik en Hayes er direct vandoor. We pakken onze rollerskates en beginnen te skaten. Ik, Daisy, Ethan en Hayes hebben afgesproken dat we alleen gaan en als we zien dat het stil valt tussen Cam en Gina dat we naar hun gaan. "Ik had verwacht dat je ging vallen." zei Hayes. "Fout ik ben hier goed in en beter dan jou." zei ik. "Wedden." zei Hayes. "Zeker." zei ik. "Oke als jij wint dan krijg je 1 maand lang zoveel ijs als je wilt en als ik wint krijg ik 1 maand lang zoveel ijs als ik wil." zei hij. "Deal." zei ik.
Daisy's pov
Ik en Ethan zijn pas op de baan terwijl Serena en Hayes er al op zijn. "Wat zijn Serena en Hayes bezig?" vroeg ik. "Ze zijn zeker een weddenschap aan het doen." zei Ethan. "Alweer." zei ik. "Hoezo alweer?" vroeg hij. "Toen jij me mee nam op onze eerste date was Hayes naar Serena en hebben ze een weddenschap gedaan." zei ik. "Wat voor een weddenschap?" vroeg hij. "Van wie beter is op call of duty ofzo iets en Serena heeft gewonnen van hem." zei ik. "Oke ik denk dat Hayes deze wint." zei hij. "Ik weet dat Serena wint." zei ik. "Oke wedden als ik win ga jij proberen op de x-box te spelen." zei hij. "En als ik win ga jij een week niet op de x-box." zei ik. "Deal." zei hij.
Na het skaten.
Ik en Ethan zijn iets aan het drinken samen met Cam en Gina terwijl Serena en Hayes nog aan het skaten zijn. "Waarom duurt het zolang dat Serena en Hayes van de baan komen?" vroeg Gina. "Ze zijn een weddenschap bezig." zei ik. "Alweer?" vroeg Cam. "Jep." zei Ethan. "Daar zijn ze eindelijk." zei Gina. "En wie heeft dde weddenschap gewonnen?" vroeg Ethan. "Hoe weten jullie van de weddenschap?" vroeg Hayes. "Ik ken Serena als die weddenschap doet dan is ze serieus." zei ik. "Maar wie heeft nu gewonnen?" vroeg Cam. "Serena." mompelde Hayes. "Alé een beetje harder." zei Serena. "Serena." zei Hayes nu een beetje harder. "Neeeeee!" schreeuwde Ethan. "Waarom schreeuwt Ethan nee?" vroeg Serena. "Ik en Ethan hebben gewed wie ging winnen en ik heb gezegt jij en Ethan Hayes en nu heb ik gewonnen." zei ik. "En wat moet die doen of geven?" vroeg Serena. "Hij mag een week niet op de x-box." zei ik. "Gaan we nu eten ik heb honger." zei Serena. "Je hebt altijd honger." zei ik. "Ja en kom eten." zei ze.
Bij het restaurant.
Serena's pov
We zitten in het restaurant. Ik hoop dat het eten snel komt. "Hoe ken je Serena eigenlijk?" vroeg Cam aan Gina. "We zitten samen op boksen." zei ze. "Doet Serena aan boksen?" vroeg Hayes. "Ja wist je dat niet." zei Gina. "Nee dat wisten we niet." zei Daisy. Iedereen keek mij aan en ik lachte gewoon. "Jij verzwijgt veel voor ons." zei Cam. "Ze verzwijgt toch maar 1 ding." zei Hayes. "Nee ze kan ook gitaar spelen en nog veel meer." zei Daisy. "Waarom verzwijg je het eigenlijk." zei Ethan. "Omdat ik het niet nodig vind dat jullie dat hoeven te weten." zei ik. "Waarom?" vroeg Hayes. "Ik had problemen in België ookal werd ik niet gepest maar ik had problemen en alleen met die sport of gitaar spelen vergeet ik de problemen die ik had of heb." zei ik. "Je weet dat we er altijd voor je zijn." zei Gina. "Weet ik maar niemand hoeft het te weten over mijn problemen." zei ik.
Na het eten.
We zijn nu in het park: ik en Hayes alleen, Daisy en Ethan alleen en Cam en Gina alleen. "Serena?" vroeg Hayes. "Ja." zei ik. "Zou je mijn vriendin willen zijn?" vroeg hij. "Ja heel graag." zei ik. Hij trok me in een knuffel en kuste zachtjes mijn lippen. Daarna gingen we naar de plek waar we hadden afgesproken. Als we daar zijn zien we Daisy en Ethan hand in hand naar ons komen. "Zijn jullie nu samen?" vroeg ik. "Ja en jullie?" zei Ethan blij. "Ja." zei ik. "Kijk daar is misschien nog een stelletje." zei ik. We zagen Cam en Gina ook hand in hand naar ons lopen. "En broertje heb je nu verkering?" vroeg Daisy aan Cam. "Ja." zei Cam blij.
Als we bij mijn thuis zijn kijken we een film maar ik heb de helft gezien omdat ik in slaap was gevallen op hayes' schouder. Ik werd wakker rond 2 uur s'nachts en iedereen was aan het slapen. Ik maak foto's van hun en daarna begin ik op ze te teken en nog eens foto's gemaakkt en daarna en ik terug gtaan slapen.
Als ik terug wakker word is iedereen nog aan slapen. Ik maak ze wakker door een toeter. Ze schrokken allemaal wakker en ik lag me kapot te lachen. "Waarom lach je het is niet grappig." zei Ethan. "Echt wel." zei ik. Iedereen keek elkaar aan en begon te lachen. "Wie heeft op jullie gezichten getekent?" vroeg Hayes. "Jij hebt het ook alleen Serena niet." zei Daisy. "Wat als ik wakker word om 2 uur s'nachts en iemand blijft slapen dan teken ik op hun gezichten." zei ik. "Ik ga het eraf wassen." zei Gina en liep naar de badkamer. Iedereen ging mee buiten Hayes. "Waarom ga jij het er niet afwassen?" vroeg ik. "Omdat het te druk daar nu is en straks ben je weer iets van plan." zei hij. "Ik ben altijd iets van plan." zei ik.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...