12

2.4K 93 0
                                    

Serena's pov

Ik werd wakker door die stome wekker. "Uuuuuugggghhhhh school." zei ik tegen mij eigen. Ik maak me klaar en ging ontbijten. Mijn vader is al werken dus ben ik alleen thuis. Om 8 uur is iedereen hier. Als iedereen hier is vertrekken we naar school waar ik totaal geen zin in heb. "Serena is alles voor school af?" vroeg Daisy. "Ja." mompelde ik. "Ene is slecht gezind." zei Ethan. "Shut up." zei ik.

Als we op school zijn ging de bel al. Ik zuchte en we liepen naar de klas. Gelukkig zit Loridana nu niet in onze klas want ik heb echt geen zin in haar.

Tijdens de middagpauze.

De lessen waren echt saai. Alleen wanneer ik,Hayes, Cam, Daisy en Ethan de les aan het begaaien waren was het leuk. We zaten met zen alle buiten gezellig te praten totdat Loridana kwam. "Hey daar heb je die trut die Hayes van mij afpakte." zei ze. "Heb je het tegen je meelopers?" vroeg ik aan haar. "Nee over jouw waarom zou ik dat tegen mijn vriendinnen hebben." zei ze bot. "Omdat ze achter Hayes aan zaten toen jij met hem had." zei Daisy. "Oooooowww" hoorden we de jongens achter ons zeggen. "Jullie moeten jullie koppen houden en vooral jij Daisy want ik ben met Serena bezig." zei Loridana. "Ik heb niks tegen jouw te zeggen dus ga weg of ik ben weg." zei ik bot. "Ik ga niet weg en gij ook niet." zei ze. "Wie zegt dat ik naar jouw luister." zei ik en stond op.

Hayes' pov

 Nu gaat het mis Loridana en Serena gaan sowieso vechten als het om Serena gaat. Serena staat op en wilt weg gaan maar Loridana greep haar arm. "Waar denk je naar toe te gaan." zei Loridana. "Eten halen." zei Serena droog. "Dacht het niet." zei Loridana. "Echt wel ik heb honger." zei Serena "Nee je gaat niet weg voordat ik klaar ben." zei Loridana. "Klaar waarmee." zei ik om me ermee te bemoeien. "Dat gaat jouw niks aan." zei Loridana. "Wat wil je van mij en doe snel want ik heb honger." zei Serena. "Je blijft uit de buurt van Hayes en anders sla ik je." zei Loridana. "Ik doe wat ik wil en niemand bepaalt met wie ik omga of niet en als je me slaat sla ik terug." zei Serena en trok zich uit de greep van Loridana. "Je blijft hier." zei Loridana en sloeg Serena. Dat had ze echt niet moeten doen. Serena sloeg haar terug en toen begon het gevecht.

Na een goed half uur waren ze nog aan het vechten. De directeur kwam en haalde Serena en Loridana uit elkaar. Serena was zo kwaad dat ze Loridana nog een keer sloeg zo hard dat Loridana K.O. op de grong lag. Serena had totaal niks aan haar lichaam en Loridana bloede en ligt K.O. op de grond. "Naar mijn kantoor jij." zei de directeur. "Jaja." zei Serena en liep naar de kantoor van de directeur. De directeur hielp Loridana naar de eerst hulp en ging dan naar het kantoor. 

Serena's pov

Ik zit in de kantoor van de directeur te wachten. De directeur komt binnen met met Loridana. "En wat is er nu allemaal gebeurt." zei de directeur.

Als ik alles heb uitgelgt begint Loridana gans te zeveren over dat is niet waar en zij sloeg mij. De directeur begint het ook allemaal  te geloven wtf. "Serena je word een week van school gestuurd en moet vandaag afmaken en Loridana jij krijgt een waarschuwing." zei de directeur. "WAAROM GELOOF JE HAAR DAT IS TOTAAL NIET WAAR ZIJ MOET VAN SCHOOL NIET IK EN ALS JE MIJ NIET GELOOFT VRAAG HET DAN AAN MIJN VRIENDEN!" schreeuwde ik boos naar de directeur. "Praat niet zo tegen mij." zei de directeur streng. "Wat is de directeur de vader van Loridana." zei ik. "Zo praat je niet tegen mijn vader." zei Loridana. "OOh dus de directeur trek voorrang voor zijn dochter dat is eerlijk." zei ik en liep de kantoor van de directeur uit. Ik liep boos naar mijn kluisje en pakte de boeken van de volgende lessen. Iedereen was al in dde klas dus moest ik alleen gaan.

Toen ik binnen kwam keek iedereen mij aan. "En waarom is mevrouw te laat." zei de leerkracht. "Ik was bij de directeur." zei ik en liep naar mijn plaats. Gelukkig zit ik langs Daisy want dan kunnen we nog een beetje de les begaaien. "Wat is er gebeurt?" vroeg Daisy aan mij. "Ik vertel het straks waar iedereen bij is." zei ik en begon propjes tegen Hayes aan te gooien die voor mij zat. Toen Daisy me zag deed ze mee en begon tegen Ethan te gooien. Al snel deden de jongens mee. "STOP MET DIE PROPJES TE GOOIEN NU!" schreeuwde de leerkracht boos maar we bleven door gooien het was maar muziek dus was het niet belangrijk. "OKE NU MIJN KLAS UIT!" schreeuwde ze. Als we de klas uit zijn waren aan het lachen. We liepen naar de speelplaats en daar vertelde ik alles over wat er is gebeurt in het kantoor van de directeur. "Dat meen je niet een week lang zonder mijn bestie op school." zei Daisy. "Een week lang zonder Serena is een week lang saaie lessen." voegde Ethan Daisy aan. "Rustig het is maar een weekje dus begaai de les zonder mij." zei ik.

Na school.

We zijn nu met zen alle naar Starbucks aan het gaan want ik weet als ik thuis kom dat ik een ganse preek krijg. "Oke hoe gaan we nu de klas begaaien Serena begon altijd." zei Cam. "Jullie sms'en mij welke leerkracht je hebt en dan zeg ik wat jullie moeten doen." zei ik. "Ja dat is een goed plan want Serena is toch thuis." zei Hayes. "Oke nu stoppen over school want ik heb er totaal geen zin in." zei ik. Na Starbucks zijn we naar huis gegaan. Toen ik binnen kwam was mijn vader aan de telefoon en hij zag er niet blij uit.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu