Hayes' pov
We gaan mijn huis binnen en ik zie mijn ouders met koffers in hun handen. "Waar gaan jullie baar toe?" Vroeg ik. "We moeten op zakenreis, we zijn maandag terug." zei mijn vader. "Ik zal jullie missen." zei ik en gaf ze een knuffel. "Waar gaan mama en papa naar toe?" vroeg Skylynn. "Ze gaan een weekendje weg ze zijn snel weer terug." zei Serena. "Dus jij moet een heel weekend op mij passen? vroeg Skylynn. "Ja en dit word een heel leuk weekend." zei Serena. "We gaan door." zei mijn vader. "Een beilige reis." zei Serena. "Bye." zei ik en pakte Skylynn op. "Veel plerzier." zei Skylynn. Mijn ouders vertrekken en wij gaan op de bank zitten. "Wat gaan we doen?" vroeg ik. "Ik heb honger." zei Serena. "Ik ook." zei Skylynn. "Wat gaan we dan eten?" Vroeg ik. "PIZZA!!!!" Schreeuwden Serena en Skylynn. Ik pakte de telefoon en bestelde 2 pizza's.
Na het eten.
Skylynn en Serena zijn hun pyjama's gaan aandoen. Ik zit wat op de playstation totdat iemand aanbelt. "HAYES GA JIJ EFFE OPENDOEN!" Riep Serena. "OKE." schreeuwde ik. Ik doe de deur open en zie Tyler. "Wat doe jij hier? Hoor je niet in de gevangenis te zitten?" Vroeg ik zo rustig mogelijk. "Maak het uit met Serena of er gebeuren erge dingen." zei hij. "Dat doe ik niet en laat ons met rust." zei ik woedend. "Wacht maar." zei hij en ging terug weg, vreemd. "Wie was dat?" Vroeg Serena die langs me kwam liggen. "Tyler." zei ik. "Hij zat toch in de gevangenis?" Vroeg ze. "Blijkbaar mocht hij vrij." zei ik. "Waar blijft Skylynn?" Vroeg ik. "Ze is al in slaap gevallen." zei ze.
Sorry mensen dat het lang duurt eer dat ik update maar de laptops werken niet meer en op mijn gsm is het best irritant soms daarom zijn het nu echt korte hoofdstukken. xxx
1000000x sorry.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanficDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...