De volgende dag.
Serena's pov
Vandaag ga ik met Daisy voor een scooter kijken. Ik heb veel gespaart voor een scooter en vandaag wil ik ene hebben. Als we in de winkel zijn begint Daisy al direct naar de roze scooters te gaan. "Ik wil geen roze scooter." zei ik. "Welke kleur dan?" vroeg ze. "Blauw of zwart." zei ik. "Oke." zei ze en ging verder kijken. "Daisy waarom was je zo stil gisteren?" vroeg ik. "Gewoon ik was een beetje moe gisteren." zei ze. "Dat geloof ik niet." zei ik. "Ik vertel het straks." zei ze. "Kom eens kijken." zei ik. Als Daisy bij mij is wees ik naar een zwarte scooter met een beetje blauw op. "OMG die moet je nemen." zei ze heel hyperactief. Ik ging naar de eigenaar en zei dat ik de scooter wil kopen.
Als ik betaalt heb, had ik de scooter al mee anders moest ik weer achter op bij Daisy. Als we bij mijn thuis zijn bleef ik aan Daisy vragen wat er gisteren was. "Oke ik zal het vertellen. Ik weet niet wat het was maar ik voel me anders bij Ethan in de buurt." zei ze. "Ooooh is Daisy verliefd." zei ik plagend. "Ja maar niks zeggen tegen iemand. "Maar wat als ik zorg dat jij een date heb met Ethan." zei ik. "Als je dat kan regelen dan ben je echt de beste vriendin ter wereld." zei ze blij. "Dat ben ik toch al." zei ik. "Ja echt jong." zei Daisy sarcasties. We begonnen allebei te lachen. Ik keek op de klok en het was al 3 uur s'middags. "Sorry Daisy maar ik moet naar Skylynn ik moet gaan babysitten." zei ik terwijl ik mijn sleutels, gsm en jas pakte. "Is niet erg." zei ze. Ik ging op mijn scooter en vertrok naar Skylynn.
Als ik bij Skylynn ben is Ethan er ook. "Hey" zei ik toen ik binnen kwam. "Hoi" zeiden de jongens heel geïtreseerd. (sarcasties). Typisch jongens die spelen op de x-box en Skylynn kwam op mij af lopen en sprong op mij. "Serena!" riep ze blij. "Hey Skylynn." zei ik zoals haar. "Gaan we vandaag bakken?" vroeg ze met puppyogen. "Jaaaa" zei ik als een klein kind. "YEEEAAAHHHHH!!!!!" schreeuwde Skylynn in mijn oor. "Doen jullie rustig we zijn hier aan het gamen." zei Ethan geïriteerd. "Neeee" zei ik. Ik hoorde hem zuchten terwijl ik naar de keuken liep met Skylynn op mijn arm.
Ethan's pov
Ik moet Serena straks effe spreken. "Skylynn niet doen!" riep Serena vanuit de keuken. "Gaan we maar eens kijken?" vroeg ik aan Hayes. "Is goed." zei hij. We liepen naar de keuken en zag Skylynn met chocolade in haar haar. "Wat is hier gebeurt?" vroeg Hayes. "We wouden chocolade cake maken en Skylynn hield de kom boven haar hoofd en kiepte het om." zei Serena. "Oke ruimen jullie op dan ga ik Skylynn effe wassen." zei Hayes. Hayes pakte Skylynn en liep naar boven. "Wat vind je van Daisy?" vroeg Serena uit het niks. "Een leuk en lief meisje hoezo?" vroeg ik. "Gewoon." zei ze. "Had ze over mij?" vroeg ik iets te enthousiast. "Vind je haar leuk?" vroeg Serena blij. "Ja" mompelde ik net hard genoeg. "Dan vraag haar uit ze vind je ook leuk." zei ze. "Weet je het zeker?" vroeg ik. "Ja anders had ze het me niet vanmorgen gezegt." zei ze met een dhu toon. "Oke ik zal haar mee uit vragen straks." zei ik. "Nee nu! ik ruim dit wel effe alleen op." zei ze. "Maar ik weet niet hoe." zei ik. "Gewoon van uit je hart." zei ze en duwde mij naar buiten.
Ik liep richting Daisy. Ik ben al de hele weg aan het bedenken hoe ik Daisy ga uit vragen. Als ik op de bel drukte deed Cam open. "Hey" zei hij. "Hey zou ik Daisy effe mogen spreken." zei ik. "Ja ga maar naar haar kamer. De tweede deur rechts." zei Cam. Ik liep naar boven en klopte op haar deur. Daisy deed open en keek een beetje geschrokken. "Hey." zei ik een beetje verlegen. "Hey." zei ze nog in schok. "Ik wou vragen als ge met mij op een date wou gaan?" vroeg ik. "Ja tuurlijk." zei ze blij. "Ik kom je morgen om 18 uur halen." zei ik met een knipoog. "Oke." zei ze terwijl ze bloosde.
Hayes' pov
Skylynn is weer schoon. Ik liep met Skylynn naar beneden en Ethan was er niet meer. "Waar is Ethan?" vroeg ik aan Serena die nog bezig was met de keuken. "Ik heb hem naar Daisy gestuurd." zei ze doodnormaal. "Hoezo?" vroeg ik. "Hij gaf toe dat hij op haar verliefd is en Daisy zei tegen mij dat ze Ethan leuk vond dus is Ethan nu Daisy uit gaan vragen." zei ze. "Waarom ben je nog bezig in de keuken?" vroeg Skylynn die nog op mijn arm zat. "Ik was klaar maar kijk maar eens in de oven." zei Serena. Skylynn ging van mijn arm af en ging kijken wat in de oven was. "Ben je cupcakes aan het maken?" vroeg Skylynn. "Ja en er is een cake klaar die is nu aan het afkoelen." zei Serena. Ik weet niet wat het is maar ik denk dat ik verliefd ben op haar. "Wie wil een stukje cake." zei Serena . "Ik" zei ik als een klein kind. "Ikke ook." zei Skylynn. "Oke dan nu aan tafel zitten." zei ze. Ik en Skylynn ging aan tafel zitten terwijl Serena de cake aan het snijden was. Serena gaf ons een stukje cake en ik en Skylynn beginnen te eten. "Dit is lekker." zei ik met volle mond. "Bedankt." zei ze. De timer ging af en Serena pakte de cupcakes uit de oven.
Nadat Serena wegging ging ik met mijn ouders en Skylynn een film kijken. Tijdens de film ging mijn gsm af. Het was Ethan.
E: heb jij misschien een idee voor een date?
I: misschien naar de bioscoop?
E: ja dat is een leuk idee bedankt.
I: graag gedaan.
Na de film ging ik slapen, maar kon niet slapen omdat ik aan Serena dacht. Na 2 uur zitten rond te draaien viel ik uit eindelijk in slaap.
JE LEEST
I am The Babysitter
FanfictionDit verhaal gaat over een meisje Serena die naar Amerika verhuist. Ze word de babysitter van Skylynn maar ze weet niet dat Skylynn het zusje is van de populairste jongen van haar school. Wat ze ook niet weet is dat Serena's en Hayes' vader vrienden...