61

973 58 4
                                    

Serena's pov.

Ik word wakker van Jack en Luke die op de PlayStation aan het spelen zijn. Ze kunnen niet 1 keer spelen zonder te schreeuwen. Ik kijk op mijn gsm en zie dat het 10u is. Ik sta op en ga me douchen.

Als ik klaar ben en naar onder ga krijg ik een sms van Hayes.

H: goedemorgen babe

I: goedemorgen handsome

H: gaan we vandaag naar het huis kijken?

I: is goed en ik moet het nog tegen mijn vader zeggen dat doe ik zo

H: is goed ik ben over 1 uur bij jouw

I: oke tot straks

H: tot straks

Ik sluit mijn gsm af en ga op zoek naar mijn vader. Als ik mijn vader heb gezien ga ik langs hem zitten. "Hey." zei ik. "Hoi." zei hij. "Papa?" Vroeg ik. "Ja Serena?" Vroeg hij. "Ik ga samen met Hayes wonen hier in de buurt." zei ik bang voor zijn reactie. "Dat is leuk." zei hij. "Wat, geen 'je bent veel te jong' of 'weet je wel hoe alles moet' of 'ben je wel zeker' of 'kan ik Hayes vertrouwen want ik weet hoe jongens denken'?" Vroeg ik. "Ik vertrouw je en ik vertrouw Hayes en het is in de buurt dus als je iets nodig hebt kan je heel snel langs komen." zei hij. "Waar is de over bezorgde vader naar toe?" Vroeg ik. "Ik heb wat andere dingen in mijn hoofd." zei hij. "Wat dan?" Vroeg ik. Ik ben altijd nieuwsgierig. "Ik ben van plan om Julia ten huwelijk te vragen, maar ik weet niet hoe." zei hij. "Ik wil helpen." zei ik enthousiast. "Hoe dan?" Vroeg hij. "Neem haar mee uit eten en dan zorg ik ervoor dat iedereen het huis uit is en dan versier ik het huis en ga dan weg met Hayes." zei ik. "Dank je." zei hij. "Graag gedaan maar ik moet nu gaan we gaan naar het huis kijken." zei ik. "Is goed maar hoe gaan de jongens het huis uit?" Vroeg hij. "Football wedstrijd." zei ik en haalde 2 tickets uit mijn zak en gaf het aan mijn vader. "Geef het maar aan hem het is voor vanavond." zei ik en stond op. "Is goed." zei hij. "Ik blijf vanavond wel bij Hayes slapen." zei ik en ging naar buiten.

Ik ben pas buiten en Hayes komt al aangereden. Ik stap in de auto en gaf hem een kus. "Heb je het je vader verteld?" Vroeg hij. "Ja en hij vind het goed." zei ik. "Oke, dan is het goed." zei hij. We zijn 5 minuten aan het rijden en komen aan bij een groot huis. "Dit word ons huis?" Vroeg ik verbaasd. "Ja vind je het leuk?" Vroeg hij. "Ja, zeker." zei ik en gaf hem een knuffel. "Kom we gaan binnen kijken." zei hij. Hij nam mijn hand vast en we gingen naar binnen.

Als we terug in de auto zijn ben ik nog altijd verbaasd. Het is echt een mooi huis. We zijn onderweg naar mijn huis en gaan het dan opruimen en versieren met een bord van 'Will you marry me' erop.

I am The BabysitterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu