13.BÖLÜM 🌙

566 41 7
                                    

İçimde bir sıkıntı vardı. Gitmeyen bir sıkıntı. Ne yapsam gitmeyen. Ve bitmeyen. Ay anladık tamam içinde bitmeyen bir sıkıntı var müjde şuan hiç havamda değilim. Saate baktığımda saatin sabah 7 olduğunu gördüm. Aha ben bu saatte kalkmayı başardıysam eğer kesin bir bokluk var demektir. Kapı çalıyor Maya duyuyorum ama sabahın köründe kim gelir ki. Bakacak mısın bilmiyorum kararsızım. Yada dur bakayım.

Aşağıya inip kapıyı açtım. Önümde garip giysili, 40'lı yaşlarda bir adam duruyordu. Bir sıkıntı var demiştin ya kesinlikle var Maya aha sıçtık.

"Merhaba küçük hanım, biz buraya babanı görmek için geldik." aha bir bokluk var. Bunlar İngiliz demek ki, İngiliz babamı görmeye gelmişler. Zeki şey seni

"Şuan burada değil. Ben yardımcı olayım size." kurtarmıyorsun Maya

"Tamam öyleyse şey içeri geçebilir miyiz acaba? Hava gerçekten çok soğuk." alayım mı içeriye al bakalım ne olacak

"Peki geçin öyleyse, size bir şey ikram edeyim mi?" yap yalakalığı, devam et

"Yok, baban ne zaman gelir?" tam cevap verecekken babam üzerini giyinmiş odasından çıkıyordu. Uf baba ya yalanımı ortaya çıkardı. E ne yapacağız şimdi. Sıçtın bari sıvama sus sadece

"Hey Murray hangi rüzgar attı seni buraya?" oha...tamam demek ki tehlikede değiliz. Galiba bu adam babamın arkadaşı.

"Sana önemli şeyler söyleme lazım Jim. Çok gizli bilgiler."

Babam bana baktı. Aha odana git diyor. Sanki yanlarında dursam bir şey olacak. Saçmalama Maya iyice kafayı yedin evet ya müjde kesinlikle kafayı yedim. Ama şimdi benim açımdan bak. Çok şey yaşadım. Ya ben daha 17 yaşındayım. Hayatımın içine edildi.

Odama geçip yatağımın üzerine oturdum. Bilgisayarımı alıp her sıkıldığımda yaptığım şeyi yapmaya başladım. Yani siz bilmiyorsunuz...Harry Potter izleyeceğim tabi ki.

-----------------------------------

Saat'e baktığımda 10 olduğunu gördüm. Artık kalksam iyi olurdu galiba. İlk olarak Eleven'ı uyandırmaya gitsem iyi olacaktı. Koşarak yukarı çıktım. Açıkçası o adamın dediği şeylerin pek iyi şeyler olduğunu düşünmüyorum. Başımıza bir dert açılmazsa iyidir. Odaya girdim...girmez olaydım.

"LANNN" Mike ve Eleven birbirine sarılmış uyuyorlardı. Büyük ihtimal ben odadan çıkınca girmişti. Fırsatçı. Tabi Mike'ın Eleven'ı boğmak ister gibi sarılmasını atlamamak gerek. Irz düşmanı. Yobaz mısın Maya hayır tabi ki de sadece Mike'ı sevmiyorum. Ama Eleven seviyor. Oda doğru. Üf be Müjde bir ablalık yaptırmıyorsun. Yalnız siz ikizsiniz Sus müjde.

"Maya sabah sabah niye bağırıyorsun acaba." Ah ya babam gelirse. Salak kafam.

"Ay özür dilerim. Sadece Mike'ın seni boğmak istermiş gibi sarılmasına dayanamadım." ne be kıskanmaz mıyım?

"Babam birdi, sende iki oldun Maya" aman bunlara da yaranılmıyor.

"Aman iyi be ne haliniz varsa görün" odadan çıkıp kızların odasına gittim. Sıra onlardaydı. Hayır yani niye hep ben uyandırıyorum bunları biriniz de beni uyandırın.

Kapıyı baskın varmış gibi açtım. Ne kadar güzel uyuyorlar dimi müjde he he evet
Sende bugün mutlu değilsin anladım.
Hemen yatağa atladım. İnsan gibi uyandırmak hayır , hayvan gibi uyandırmak evet.

"Oha yuh Maya böbreğim çıktı." abart abart.

"Robin abartma" abartıyor bence.

"Robin haklı Maya ciğerim çıktı." bütün organları çıkmış Maşallah.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin