15.BÖLÜM 🌙

544 45 22
                                    


"Ben Steve'i seviyorum." dedim ama ben olacak bunlar dedim. Evet dedin Maya

"Sizin aranızda bir çekim olduğunu sizi ilk gördüğümde anlamıştım zaten." hafif kıkırdadı bu dediğime.

"Steve'i ilk gördüğüme, kızların peşinde koşan bir ucube olduğuna emindim. Ama sonra tabi şu olağanüstü olayları öğrendim. Maceradan maceraya atladık. Ondan sonra zaten bir şeyler hissetmeye başladım. Ama Steve hep başka kızların peşindeydi."

"Bu Steve yemin ederim geri zekalı." dedim fısıltıyla.

"Ne dedin Maya?"

"Yok bir şey demedim. Ben sana yardım edeceğim. Nasıl olsa sevenleri kavuşturmak sevap"

"Gerçekten mi?" yüzünde çocuksu sevinç belirdi. Cidden Steve çok şanslıydı. Bu kızı üzdüğü anda onu baş aşağıya sallandıracaktım.

"Evet gerçekten, şimdi ben aşağıya iniyorum. Sende yüzünü yıka gel." aşağı indiğimde herkesin nerdeyse yemeğini bitirdiğini gördüm. Yavaş yiyin ya. Hemen bir sandalyeye oturdum ve yemeğe gömüldüm. Bir süre sonra zaten Robin'de aşağıya gelmişti. Allahtan bana sabah ki olaydan bahsetmemişti.

Yemekten sonra masayı toplamayı diğerlerine bırakıp odama çıktım. Bir anda aklıma okulların açılacak olması geldi. Bir dakika ben Amerika'ya gidersem eğer okula nasıl gidecektim. Bu konuyu kesinlikle babam ile konuşmam lazımdı.

Cidden canım çok sıkılıyordu. Ben niye odama girdim ki. Hemen aşağıya indim. Masa toplanmıştı. Hemen gidip yanlarına oturdum. Cidden canım çok sıkılıyordu. Galiba 20 kere söyledin Maya bunu. Biliyorum ama cidden canım çok sıkılıyor. Ne yapsam acaba... Buldum.

"Çocuklar hadi bahçede fotoğraf çekilelim." herkes onaylayınca dışarıya çıktık.

Elevenhopper: Endless friends 🌊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elevenhopper: Endless friends 🌊

1678 beğeni / 700 yorum

Stroblove: dostluğunuz çok güzel...

Mikelsonsuz: sizin gibi dostluk istiyorum

wilmayonelove: Mayanın olduğu her yer çok güzel

Wilmaylove: wilmay ne zaman olacak acaba


Wilmaysonsuz: olacak ben inanıyorum

Mikelfan: çok güzeller

maxxxxxx: Forever🧡

Elevenhopper:🧡

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin