24.BÖLÜM 🌙

336 25 11
                                    


Hazel'ın dediği şey sonrasında ormanda yürümeye başladılar. Mike hala olayın şokunu atlatamamış olmalı ki Eleven onun elinden tutarak çekiştiriyordu. Bir süre sonra kendilerini yıkık dökük bir evin önünde buldular. Fenomenlerin sırf izlenme kazanmak için geldikleri perili eve benziyor diye düşündü Maya. Hazel kapıyı yavaşça açtığında ilk Louis ve Maya ardından da sevgilisinin eline adeta yapışmış Mike ve Eleven girmişti.

"Marcus, Saya aşağıya gelin!" Hazel üstündeki ceketi Louis'in kollarına bırakıp dışarısı kadar içersinin de yıkık dökük olduğu evde adımlamaya başladı. Maya her ihtimale karşı kendini hazırlamış bir şekilde merdivenlerin korkuluğuna yaslanmıştı. Hala olayın şokunu atlatamamış olmalı ki beyninde dolanan düşünceleri susturamıyordu. Merdivenlerden gelen rüzgar saç tellerinin uçmasını sağlamıştı. Ensesinde hissettiği ürperti ile yaslandığın korkuluktan ayrıldı. Önüne gelen iki siluet ile kaşlarını çattı. Bir anda nasıl önlerinde bitivermişlerdi ki?

"Hazel kim bunlar. Gizlenmemiz gerektiğini biliyordun!" genç kız sinirle adama döndü.

"Bilmiyormuşum gibi konuşma Marcus. Anlatacağım önemli şeyler var." genç adam sinirle dişlerini sıktı. Sakin olmaya çalıştı zira tanımadığı bu insanların onun ne olduğunu öğrenmelerini istemezdi.

"Tamam sakin ol Marcus. Hazel bize ne anlatman gerekiyor?" Saya ortamı sakinleştirmek istercesine kolunu sevgilisinin omuzuna koydu. Hazel derin nefes alarak anlatmaya başladı.

"Sabah dışarıya çıktığımda biraz yüzmek istedim. Plaj her zaman sakin olurdu ama bu sefer insanlar vardı. Biraz yüzmenin kimsenin ilgisini çekmeyeceğini düşünüp saklandığım yerden çıktım. Ama gördüğüm şeyle durmak zorunda kaldım. Eleven bileğini verir misin?" Eleven güçlükle elini Mike'tan kurtarıp bileğini açtı. Ağzından şaşkınlık dolu bir inleme çıkan Saya dövmenin üzerinde elini gezdirdi.

"Sadece bu kadar değil. Eleven'ın ikizi Maya iki büyük deneklerden biri." adının geçtiğini duyan Maya daldığı yerden gözlerini aldı. Eleven elini çekmiş ve bir adım geriye gitmişti. Şaşkınlığını en çabuk atabilen Louis konuşmaya başladı.

"İki büyük denek derken neyden bahsediyorsunuz? " Marcus elini ensesine götürüp nasıl anlatacağı düşündü. Onun bu durumunu gören Saya konuşmaya başladı.

"Aslında bu konuyu sadece üçümüz biliyorduk. En iyisi size her şeyi baştan anlatmak. 12 özel çocuk deneyini biliyorsunuzdur. Bu 12 özel çocuktan ilk dördü başarısız denekler. Aldıkları büyük ölçüde serum nedeniyle minik bedenleri buna dayanamamış. 5.denek yani Marcus başarılı bir şekilde serumu kabul ettikten sonra yeni serumlar üretmeye devam ettiler. 7 numaraya geldiklerinde onun insan üstü olduğunu dnasından bir şekilde anlamış ve ona daha fazla güç takviyesi yapmaya başlamışlar. O 3 yaşına geldiğinde çok güçlü olduğu kanıtına varıp onu etkisiz hale getirmeye çalışmışlar. Ama küçük kız hem olağanüstü olduğu için hem de aldığını serumlar sayesinde güçlendiği için öldürememişler ve ondan kurtulmuşlar. Tabi pes etmeyip devam etmişler. Son denek yani sen Maya, sana geldiklerinde aynı şeyi yaşamışlar. Senin doğaüstü olduğunu görüp ellerindeki tecrübe ile daha hızlı serum takviyesi yapmışlar. Ama daha bu güçleri test edemeden seni ailen kaçırmış. "

Duyduklarını idrak etmeye çalışırken yanındaki sandalyeye oturdu Maya. Mike aklına gelen şey ile Saya'ya döndü.

"Olağanüstü derken, Kurt adam gibi mi?"

"Belki, bunu bilemeyiz. Ama 7 numara ve 12 numaranın dna'ları farklıymış. Yani farklı tür oldukları belli. Ki bu onları tehlikeli yapar." Marcus'un konuşması bitince Maya ayağa kalktı. Sadece telekinezi gücü olduğunu zannediyordu.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin