İkinci kitap?

205 11 0
                                    

Aslında bu hikayeyi devam ettirme fikrindeydim fakat okunmalar bana öyle yapmamam gerektiğini gösterdi 

En kısa zamanda bu kitaba bir final yazıp noktalayacağım. 

Evet bu alttaki alıntının olduğu kitap şuan yayında fakat on yayından kaldıracağım. Çünkü okunması çok az ve elimde ki bu fikrin harcanmasını istemiyorum. Ayrı bir kitap olarak yayınlayacağım ve Stranger Things ile bir bağlantısı olmayacak. Sadece karakter olarak kadronun bir kısmı olacak. (Malia, Billy, Serkan, Peter, Natasha, Alya, Robin, Ayla, Steve...) 

Dediğim gibi Secrets ile bağı olmadığı için Maya ve Eleven da hikayede yoklar ve Alya da onların teyzesi değil.

Eğer yukarıya yazdığım karakterleri seviyorsanız kesinlikle okumalısınız. 

Ama ne zaman yayınlayacağımı bilmiyorum.

*

"Hayır anne ben sizden ayrılmak istemiyorum, lütfen beni o okula gönderme." oğlunun sarı saçlarını nazikçe kulağının arkasına koyup göz yaşlarını sildi. Bu an onun içinde oldukça zordu fakat oğlunun iyiliği için bunu yapmalıydı.

"Hem Steve neden benimle gelmiyor Anne?" kadın kendi gözünden akan yaşı silip oğlunun mavi gözlerine baktı.

"O okul senin geleceğin için çok iyi bir fırsat Billy. Sana söz veriyorum seni sık sık ziyarete geleceğim" kafasını salladı küçük çocuk.

"Annecim lütfen beni gönderme. Söz veriyorum öğretmenin sorduğu sorulara cevap vermeyeceğim. Eğer bunun yüzünden beni gönderiyorsan özür dilerim anne." küçük çocuk geçen günlerde öğretmenini tüm sınıfın önünde rezil ettiğinde yediği azar ve ceza yüzünden annesinin onu kendisinden uzaklaştırdığını düşündü.

"Hayır bebeğim böyle düşünme, biz savaşçılarız ve savaşçılar fedakar olmalıdırlar. Senin o okula gitmen kendin için yaptığın küçük bir fedakarlık sadece."

Şoför küçük çocuğun elinden tutup arabaya bindirdiğinde oğlu üzülmesin diye tuttuğu göz yaşlarını saldı Alya. Aslında yaptığı şey herkes için acımasız gelebilirdi fakat bu Billy'nin iyiliği için yapılması gereken bir şeydi.

Arkasından gelen Sırlar ve yalanlar ile kabusu olan kapıdan girdi Alya. 12 yıl önce girdiği bu kapı cehenneme açılıyordu.  Ve o oğlunu Cehennemden çıkarmayı başarmıştı.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin