7.BÖLÜM 🌙

875 60 22
                                    


Kapıyı Mike açmıştı. Bizi gizlice bodrum kata götürdü. Bodrum katta baya iyiymiş yalnız.

"El biz geldik" ikizim olan kız arkasını döndü. Bayağı ağlamışa benziyordu. Ve yerlerde cam kırıkları, bir dakika o televizyonu mu parçalamış bu kadar güçlü. mü bu kız. Kapşonlumu çıkartıp kenara attım. Yaz ayındayız daralıyorum. Tam üstümü düzeltmek için eğilmiştim ki. Bir anda bendeni mi bir şey sardı. Eleven'ın kolları.

"Seni buldum... Seni buldum... Seni çok özledim kardeşim...babam bu habere çok sevinecek."

Benden ayrıldı boyumuz aşağı yukarı aynıydı ben 1.70'dim o galiba 1.68 falandı. Gerçekten gözleri şişmişti. Ağladığı belliydi. Kıyamam ya.

"Seni tam 6 yıldır arıyorum. Babamsa 15 yıldır. Biliyor musun her gece ağladığını duyabiliyorum. Seni çok özlüyor."

Artık bende ağlıyordum hem de hüngür hüngür.

"B-b-ben bilmiyordum."

Bir kanepeye oturduk ona bütün her şeyi anlatmak istiyordum.

"Ben bir rüya gördüm. Bak bu deftere ayrıntılı yazdım. İlk rüya gördüğümde fazla önemsemedim. Ama sonra bir mesaj veriliyormuş gibi hissettim. Bende Amerika'ya Hawkins'e gelme kararı aldım. İlk sadece elimde Mia ismi vardı. Ama sen galiba Eleven ismin kullanıyorsun. Birde bir kadın koyu kahverengi saçları vardı. İki isim söylemişti işte senin adın ve benim adım. Buraya geldiğimde bir rüya daha gördüm sen bana sesleniyordun. Ve iki küçük kız gördüm. Büyük ihtimal bizdik. Birisi kaçırılmıştı oradan yola çıkarak gazetelere baktım. Ve buldum gerisini biliyorsun zaten"

"Bir dakika sen nerede yaşıyordun ki?"

"Türkiye'deydim. Evlatlık verilmişim galiba."

"Nasıl olur bu. Ben buradayken sen nasıl Türkiye'de olabilirsin ve benim bu kadar gücüm varken seni nasıl olurda bulamam. "

"Ne gücü?"

"El daha anlatmadık senin anlatman daha uygun olur dedik" dedi Steve neyi anlatmamışlardı.

"Tamam öyleyse... Bak Maya bir şey yapacağım ama sakın korkma"

"Tamam"

Yerdeki oyuncak gibi olan garip büyük bir şeye dik dik bakmaya başladı. Cidden korkmaya başladım. Sonra birden oyuncak havalanmaya başla... nE bir dakika havalanmaya başladı oyuncak, 12 özel kişi, özel güç...

"Gördün mü biz özeliz Maya"

Ağzım açık kalmıştı. Yok amına.

"Steve şaka yapıyor dimi. Yani kesin ip falan var." evet ya kesinlikle şaka yapıyorlar.

"Hayır Maya şaka falan değil. Bunlar gerçekler."

"Tamam...şimdi bana olanları en baştan anlatın yoksa sonum tımarhane olacak. "

"Peki... Bizim annemiz bir hastane görünümlü laboratuvarda çalışıyormuş. Bu laboratuvarda baya gizli işler yapılıyormuş. Onu bizde tam anlayamadık, makinelerle insanlara özel güç enjekte ediyorlar. Bunun nasıl yapıldığını araştırıyoruz. Bildiğim kadarıyla bu test anneme de yapılmış. Anneme bu test yapıldığında annem bize hamileymiş. Ve güç bize de ulaşmış. Ardından biz doğmuşuz. Annemin patronu, yani bu test olayını ortaya atan bize de özel güç ulaştığını anlayınca, bizi ailemizin elinden almışlar. Ama annem ve babam bir yolunu bulup bizi almışlar... Bir 2 sene sonra bir daha aynısı olmuş. Beni kaçırmışlar. Sonra seni kaçırmaya kalkmışlar ama annem bir yolunu bulup seni bir arkadaşına emanet edip... Seni kimsenin bulamayacağı bir yere götürmesini istemiş. Ve zaten bir süre sonra onlar tarafından öldürülmüş. Beni o laboratuvarda tutuyorlarmış. Babam her ne kadar beni bulmak istese de önüne hep bir engel çıkmış. Hatırlamıyorum fazla bir şey, ama benim yeteneklerimi geliştirdiler, üzerimde deney falan yaptılar....ben bir gün bir yolunu bulup kaçtım o laboratuvardan, yaklaşık 6 sene önce. Mike, Dustin ve Lucas ile ormanda karşılaştım. Sonra beraber bu zamana geldik. " ağzım açık dinlemiştim. Ne diyeceğimi bilemiyordum bu durumda ne denilebilirdi ki?

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin