4.BÖLÜM 🌙

1.2K 71 9
                                    


Başımda keskin bir ağrıyla uyandım. Gözlerimi yavaş yavaş açıyordum. Hey hiç kimse baş ağrısıyla uyandığında tepesinde ona bakan 6 çift göz istemez.

"Ne yapacağız bunu El'e nasıl söyleyebiliriz az sonra gelecektir."

"Bilmiyorum Will benim kuzenim nasıl olurda El'in tıpa tıp aynısı olur."

"Gerçekten kuzenin olmadığını onu ilk gördüğümüzde anladık Steve o Hopper'ın kayıp kızı"

"Hey gözünü açıyor susun"

Tepemde daha önce görmediğim 6 kişi vardı. Bir dakika aralarından biri resimlerde gördüğüm kuzenim Steve'di.

"Sizde kimsiniz?"

"Ben Will, (siyahi bir çocuğu işaret edip) bu Lucas, (kıvırcık saçlı bir çocuğu işaret ederek) bu Dustin, (boyu onlardan uzun olanı işaret edip) bu kuzenin Steve, (Steve'in yanındaki kızı gösterip) bu Robin, (kızıl saçlı bir kızı gösterip) bu da Max"

"Hepinizle tanıştığıma memnun oldum bende Maya da niye hepiniz ak baba gibi üstüme tünemişsiniz?"

"Sana bir şey söylememiz lazım Maya"

"Dur bir Steve kız daha yeni kendine geldi biraz bekle" dedi Will.

"Teyzem ve annem nerde"

"Onları kantine gönderdik"

"İyi de teyzem bana sizin 8 kişi olacağınızı söyledi"

"Evet öbür arkadaşlarımız daha yoldalar önemli bir işleri çıkmış "

"Anladım"

"Size bir şey sormam lazım size güvenebilir miyim bilmiyorum ama umurumda değil daha fazla anlatmazsam eğer yine aynı rüyayı görmek istemiyorum"

"Tabi ki güvenebilirsin Maya ama ne rüyasından bahsediyorsun?"

Will'e cevap olarak çantamı işaret ettim. Çantamı alıp bana verdi, içinden defterimi çıkardım iyi ki çanta mı da almışlar. Defteri onlara uzattım. Okudular bir süre sonra hepsinin yüzünde aynı ifade oluştu, şaşkınlık.

"Bakın size olayı tam olarak anlatacağım sessizce dinleyin beni tamam mı?"

"Tamam"

"Ben bir süre önce elinizde gördüğünüz rüyaları görmeye başladım, ilk o kadar ciddiye almadım ama sonra bu rüyalar bana şifre gibi geldi. Bu yüzden yazdım sonra bir karar annemle Amerika'ya geldik. Bu arada Sizin dışınızda kimsenin bunlardan haberi yok, annemin bile... Sonra bu son rüyayı gördüm açık açık bana, gel bizi bul diyordu. bende en sonunda teyzeme bir ödev bahanesiyle Hawkins'in kayıp ilanlarına bakmak, istediğimi söyledim, bakıyorduk ki son anda teyzem bir haber uzattı... Haberde doğdu anda ikizlerini kaybeden bir babanın... Bir süre sonra ikizlerine kavuştuğunu sonra yine kaçırıldığı yazıyordu. Bana artık bunlar çok ağır geldi başıma keskin bir ağrı girdi ve sonrasını anlatmaya gerek yok bu haldeyim "

"Maya bunu söylemek zorundayım ki ciddi bir kan kaybına uğramışsın kan kusmuşsun baya , annemler seni bulduğunda yerde kanlar içinde yatıyormuşsun"

"Bunların neyden dolayı kaynaklandığını bilmiyorum rüyamdaki kızın ağlayarak beni çağırması üzerine kesinlikle onları bulmalıyım. Gerçek babamı ve kardeşimi. Lütfen bana yardım edin" bu kadar çabuk kabullenmem normal miydi? Gerçekten ne yaptığımı bilmiyordum. Bunların hepsi tesadüf de olabilirdi ama tek istediğim gerçekleri öğrenmekti.

"Maya bize kızma ama sen iyileşmeden söylememiz mümkün değil"

"Anlamıyor musunuz? Ben bu gizemi çözemediğim sürece rahat nefes alamam"

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin