26.BÖLÜM 🌙

294 25 10
                                    


Hopper yaptığı şey için çok pişmandı. Ama bir o kadar da yaralı. Diana ile birbirlerine hiç aşık olmamışlardı. Gençken yaptıkları, sonucu en güzel olan hataydı bu. Hopper 22, Diana ise 19 yaşındaydı. Lisede beraber okumuşlar ve üniversiteyi de beraber okuyorlardı. Aralarındaki ilişki arkadaşlıktan öteye gitmemişti. Ama bir parti günü sarhoşluğun verdiği etki ile hata yapmışlardı. İlerleyen zamanlarda Diana staj gördüğü laboratuvarda denek olmayı kabul etmişti. Yaptıkları serumun çığır açan bir şey olduğunu hissedip kabul etmişti bunu. Fakat bu serum kendine enjekte edilirken hamile olduğunu bilmiyordu. Yapılan testlerde hamile olduğu görülse de doktorlar ona söylememiş ve deneyi yapmışlardı. Bir süre geçtikten sonra Diana hamile olduğunu öğrendi. Bu ona hem mutluluk hem de korku vermişti. Hopper ile aralarında geçen geceden sonra arkadaşlıkları sarsılsa da bitmemişti. Ailesini düşündü. Onlara ne diyebilirdi ki. Bebeklerin aldırmak aklının ucundan bile geçmemişti. Hopper'a söylemiş ve bebeklerini birlikte büyütme kararı almışlardı. Belki ileride birbirlerine aşık olurlar diye düşünmüştü aileleri. Ama onların aralarındaki ilişki sıkı bir dostluğa dönüşmüştü. Bebekler doğduğunda da bela peşlerini bırakmamış, çok acı çekmişlerdi. Kardeşinin yardımı ile bebeklerini kurtarsa da yine aynı şeyler olmuştu. Ama bu sefer bir bebeğini kurtaramamış, bir bebeğini ise korumak için kendinden uzağa göndermişti. Denek olmayı kabul ettiği için kendine çok kızsa da yapacak bir şeyi yoktu. Ona yapılan serumun neredeyse çoğu bebeklerine geçtiği için gücü yoktu. Onları korumanın tek yolu vardı. Onlardan uzak durmak. Mia'yı bulmak için elinden geleni yapmıştı. Okulunu bitirmişti Hopper'dan uzakta. Bir merkezde çalışmaya başlamıştı. Amerika'nın ve İngiltere'nin önde gelen ajanlarından olmuştu. Staj gördüğü laboratuvar sadece tek bir şubeden oluşmuyordu. Amerika ve İngiltere'de şubeleri vardı. Laboratuvar ile ilgili gelen bilgileri incelerken aklına 6 yıl önce kız kardeşi ile yaptığı konuşma geldi ve gözleri doldu.

Hera her ne kadar ablasının çalıştığı merkezi sevmese de ısrarları sonucu gelmişti. 24 yaşındaydı ve avukattı. 9 yıl önce olan olay yüzünden hayatı tamamen değişmişti. Ablası yeğenini kucağına verip ona kaçmasını söylemişti. Hera'da onun dediğini yapıp kaçmış ve küçük Maya'yı çok güvendiği birisine emanet etmişti. Bir süre sonra ablasını bulmuş ve onunla yaşamaya başlamıştı. İkizlerin kaybeden ablası hayatını tamamen onları korumak için adamıştı. Eğer Diana olmasaydı şuana kadar Maya ele geçirilmişti. Onu gizli tutan güçleriydi. Annesinin ona dediği gibi çığlıklar ölüm perilerinin pençeleriydi. Kendilerini savunma hareketleriydi. Maya'nın güçlerini çığlıkları, çığlıklarını ise güçleri bastırıyordu.


Kütüphaneye girdiğinde bir rafın önünde bulunan güvenliğe şifreyi söyledi. "Sırlar ve sırlar her zaman gizli kalmak zorundalar ama bir gün ortaya çıkmak gibi kötü huyları vardır. Ne kadar güzel söz değil mi? " Ajan eliyle bir düğmeye bastığında kitaplık açıldı ve Hera içeriye girdi. Girdiği koridor da hızlıca ablasının odasına doğru yürüdü. Burayı her ne kadar sevmese de bazen gelmek zorunda kalıyordu. Kapıda ki büyük branşı görünce gülümsedi. Ablası o unvanı en çok hak eden kişiydi.

I. E. D
DİREKTÖR AJAN CARTER
Diana Carter

Hızla kapıyı açıp içeriye girdi. Diana ifadesini gizlemeye gerek durmadan dolu gözler ile bilgisayar ekranına bakıyordu. Hera buna şaşırdı çünkü ablası iş yerinde asla duygularını belli etmezdi. Ajan olduğu için duygularını kolaylıkla gizlerdi ama yıkılmış görünüyordu. Hera endişe ile çantasını sandalyeye bıraktı ve ablasının yanına gitti. Bilgisayar ekranına baktığında yıllardır Hawkins'de çalışmakta olan bir Ajan75'den mesaj gelmiş olduğunu gördü.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin