Hopper her ne kadar kızının kafasını dinlemesini istese de çok uzun zaman önce gittikleri ormandan hâlâ dönmemişlerdi. İçini korku sardı. Endişeliydi. Ne yapacağını bilmez haldeydi. Her yeri aramışlardı. Ama hiç birinden iz yoktu. Sinirliydi Hopper. Başkasına değil kendisine sinirliydi. Böyle önemli bir olayı nasıl olur da kızlarından saklayabilirdi ki. Geçmişe bağlı yaşamasınlar istemişti. Ama bilmiyordu ki iki kızında geçmişi olmadan bir hiç olduğunu. Herkes telaş içinde ormanda dolaşıyordu. Saya gücünü kullanarak ormanı didik didik aramış ama bir türlü bulamamıştı. Geriye sadece beklemek kalmıştı. Florida'nın karakoluna gidip beklemeye başladılar.
-----------------------------------
Kısa jet yolculukları biten Ajan Carter, Hera Carter ve Steve Rogers havaalanından hızla çıktı. Diana hayatı boyunca en son çocukları kaçırıldığında bu kadar endişelenmişti. 15 yılını çocuklarına korumaya adamıştı. Hawkins'de yaşanan pürüzlerden haberi oluyordu. Ama onun Hawkins'e gitmesi Mia için çok büyük bir sorundu. Onlar için gelen araca bindiler. Nereye gideceğini bilmiyordu Diana. Aklına gelen yere giderse eğer çok fazla şey değişecekti. Ama eğer gitmezse kızlarını kaybedebilirdi. Ki bu hayatı boyunca engellemeye çalıştığı bir şeydi. Kendi hayatından vazgeçmişti kızları için. Bu sefer de ellerinden kayıp gitmelerini izlemeyecekti.
"Florida'ya gidiyoruz."
3 saat önce ormanda
"Seni seviyorum." Maya duyduğu şey ile kafasını kaldırdı. Bunu hissediyordu. Yani Will'in onu sevdiğini hissediyordu. Ama şuan duymayı beklemediği açıktı. Yaşanan olaylar yüzünden kendine asla vakit ayıramamıştı Maya. Gözlerini genç adamın ela gözlerine çevirdi. Sevgisini onun ağzından duymak tüylerini ürpertmişti. Ama fake atmanın bir zararı olmazdı dimi. Bedenini Will'den ayırdı. Yürümeye başlayınca Will'de onun arkasından gitti.
"Haklısın beni herkes sever." Will kendini her şeye hazırlamıştı. Seni sevmiyorum. Seni arkadaşım olarak görüyorum. Gibi sözlere hazırlamıştı ama böyle bir şey beklemediği açıktı. Şok olmuş yüzü ile yerine durdu. Maya üstün yetenekleri ile umursamazlığını ortaya koyarak ağaçtan kopardığı yaprağı inceliyordu.
Eleven ve Mike bir süre sarıldıktan sonra Will ve Maya'nın yanına doğru ilerlediler. Mike'ın ilk dikkatini çeken Will'in yüzündeki şaşkın bakıştı. Eleven, ikizinin yanına giderek ona sarıldı. Dudaklarını kulağına yaklaştırıp düşüncelerini sessiz bir şekilde dile getirdi.
"Maya, ben sana ilk karşılaştığımızda annemizin öldüğünü söylemiştim. Ama bende 6 sene önce, bizi kurtarmaya çalışırken öldüğünü bilmiyordum. Biz daha 2 yaşındayken öldüğünü zannediyordum. Evet babam bunları bize anlatmadı ama bir nedeni olabilir Maya. Acele karar vermeyelim." Maya bedenini Eleven'dan uzaklaştırıp ikizinin gözlerinin içine baktı.
"Bilmiyorum Eleven. Bize bunu anlatmaması cidden çok kötü. Hadi benim geldiğimden beri olaylar peşimizi bırakmadı söyleme fırsatı bulamamış olabilir. Ama sana bunu söylemesi lazımdı Eleven. Annemiz ile ilgili gerçeği bilmek bizim hakkımız." kafasıyla onayladı ikizini Eleven. Babasına kırılmıştı. 6 yıl boyunca bunları ona anlatmamıştı. Derin bir nefes aldı Maya. Şuan bu kadar gizem içinde dram yaratmanın sırası değildi.
Yürümeye başladıklarında arkalarından gelen araba sesleri yüzünden durdular. Yol kenerına gelmiş olmalıydılar. Eleven ve Maya ani bir refleks ile arkalarını döndüler. Ellerinde silah olan takım elbiseli adamlar ile karşılaşmayı beklemiyor olacaklar ki hepsinin ağzından bir kaç küfür çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger Things
FanfictionSırlar... 12 özel genç, 12 hayat, 12 farklı güç... Ama hepsi hayatta mı? Hiç tanımadığı ailesinden koparılmış ve denek olarak kullanılmıştı. Onda ki doğuştan gelen olağanüstü gücü fark eden doktorlar üzerinde bir sürü deney yapmıştı küçük bebeğin...