23.BÖLÜM 🌙

400 26 15
                                    


Yazarın anlatımından

Genç kız dün yaptığı alışverişin yorgunluğu hala üzerinde olduğu halde kendini zorlayarak yataktan kalktı. Bu tatilin ona iyi geleceğinden başka bir şey düşünmek istemiyordu. Bir anda maceraya atılmak onu her ne kadar heyecanlandırsa da, yarığı kapattığından beri içinde bir sıkıntı vardı. Bunu babasına tabi ki de söylemeyecekti. Gereksiz yere telaş yapardı çünkü. Lavaboda işini bitirdikten sonra üzerini giyindi. Uçağa binecekleri için rahat bir şort ve tişört giymişti. Eşyalarını koyduğu sırt çantasını alıp merdivenlerden aşağıya indi. Hazır olduğunu söylemek için babasını kaldığı odaya girdi. İçeride onu bulamayınca Louis'i evden eşyalarını alması için götüreceğini hatırladı.

Robin, kardeşinin kıyafetlerini ve bezlerini fazla aldığını için Tanrıya şükretti. Steve ne yaptıklarını merak edip odaya girince hazırladığı bebek çantasını bir koluna koyup Layla'yı diğer koluyla tutmasını sağladı. Bir şey demesine fırsat vermeden parmağını Steve'in dudağına bastırdı ve kapıya yönlendirdi. Maya, Malia ile boyları neredeyse aynı olduğu için kendi kıyafetlerinden vermekten hiç çekinmemişti. Malia elindeki kıyafetler ile banyoya girdi. Steve kapıdan çıkınca şort bahçıvan tulumunun içine beyaz bir tişört giyip çantasına Maya'nın hem kendisi hem de Malia için verdiği kıyafetleri koyup fermuarını kapattı.

Joyce, Hopper ile konuştuğunda onun kızı için ne kadar çok endişelendiğini görünce uzun bir süre ne yapabileceğini düşündü. Hopper onun için önemli bir yere sahipti. Belli ki Maya'da Will için önemliydi. Tatile gitme fikrini Hopper'a söylediğinde, kabul edip çocuklara anlatacağını söyledi. İki gün tatil için aldıklarının yeterli olduğunu düşünüp çantasının fermuarını kapattı. Will ve Jonathan'da hazır olmalılardı ki annelerinin çabuk gelmesi için kapıdan bağırıyorlardı. Joyce elindeki çanta ile merdivenlerden inip kapıya geldi. Arabanın anahtarını Jonathan'a verip eşyaları bagaja koydu. Kendisi ön araba koltuğuna, Will ise arka araba koltuğuna oturduğunda Jonathan arabayı çalıştırdı.

Dustin, Mike ve Lucas sırtlarındaki çantalar ile Billy'nin arabasına bindiler. Sabah onları çantalarını hazırlamaları için Billy getirmişti. Kısa bir süre içinde evin önüne geldiklerinden arabadan inip eve geçtiler. Hopper, Louis ile birlikte eve geldiğinde herkesin geldiğine emin olup havaalanına gitmek için arabalara dağıldılar.

Maya, bu tatilin ona iyi geleceğini umarak kendini rahatlatıyordu. İçindeki stres gittikçe büyüyor gibiydi. Ama buna aldırış etmeden araba camından dışarıya bakmayı sürdürdü. Havaalanına geldilerin de arabaları belli bir park alanına park edip giriş yaptılar. Tam zamanında yetişmiş olmamalılar ki gittiklerinde sıra beklemek zorunda kalmadan kontrolden geçmişlerdi. Uçak havalandığında Maya gelen uykusunu bastırmaya çalışıyordu, esnemeye başladığında hadi ama o kadar uyuduktan sonra hala uykum mu var yani diye geçirdi içinden. Daha fazla esnemeye başlayınca uyumanın iyi bir fikir olduğuna karar verip kafasını geriye yasladı.

Uçak iniş yaptığında Will yanındaki kızı uyandırmak için ona doğru döndü. Bu görüntüye asla kıymak istemezdi ama eğer biraz daha uçağın içinde dururlarsa başka bir şehre gidebilirlerdi. Will genç kızın omzunu bir iki kere dürttüğünde Maya yavaşça gözlerini açtı. Karşısında gördüğü ela gözler ile sırıttı.

"Ne oldu? Yine mi fotoğraf çekilmek istiyorsun!" kafasını yavaşça salladı Will.

"Hayır, eğer biraz daha bu boş uçakta durursak başka şehre uçacağımızdan korkuyorum. Hadi kalk." genç kızın kolundan tutup kaldırdı. Maya uçaktan indiğinde sanki yıllar sonra ilk defa oksijen hissediyormuş gibi havayı içine çekti. Kızının hala arkada olduğunu fark eden Hopper eliyle gelin işareti yapıp yürüme devam etti. Genç kız babasının üstündeki gömleği yeni fark etmiş olmalı ki şaşkınca babasının arkasından baktı. Üstünde sadece üniforma görmeye alışık olduğu için bu stili ona garip gelmişti. Yanındaki Will'in koluna girip yürümeye başladı.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin