Türkçe konuşmalar eğik yazılmıştır
Neyin nesiydi bu cidden bir ay önce Amerika'ya gidip kardeşini bulacaksın deseler inanmazdım. Hala inanmıyorum aslında ama neyse.
"Eleven sakin ol lütfen"
"Benden nasıl sakin olmamı beklersin Mike kardeşimi buldum ama o beni tanımıyor bile üstelik onun canı yanıyor ama ben bunu engelleyemiyorum."
"Bak El..."
Gözümü açtığımda Başımda bekleyen Will'i gördüm. Ondan gözümü alıp karşımda duran Steve'e döndüm.
"Steve bana ne oldu? Annemin haberi var mı?"
"Yok merak etme onun haberi yok hala kafeteryadalar ama gelmesi an meselesi eğer burda Eleven'ı yani Mia'yı görürse hiç iyi şeyler olmaz."
Türkçe konuştuğumuz için öbürleri bize şapşal şapşal bakıyorlardı.
"Bunlar Türkçe bilmiyor dimi lan?"
"Bir kaç cümle biliyorlar, benim sayemde de bir kaç küfür. "
Benim kuzenim olduğunu nasıl da belli ediyor.
"Ay neyse yazık nasıl bakıyorlar İngilizce konuşalım en iyisi"
"Aynen"
"Şimdi şöyle yapıyoruz. Will sen kal burada bize yardım edersin. Bu olaydan herkes etkilendi. Eleven sen babana hiç bir şeyden bahsetmiyorsun. Mike sen Eleven'ın yanından ayrılmıyorsun. Lucas, Dustin ve max sizde Eleven ve Mike ile Hawkins'e geri dönüyorsunuz. Hiç itiraz istemiyorum. Robin sende bizle kal. Herkes anladı mı? "
"Maşallah sende de ne çene varmış "
"Maşallah?" dedi Mike
"Ben açıklayamam Steve sen açıkla " birde bununla uğraşamam.
"Sonra açıklarım kardeşim hadi gidin siz. Will ve Robin siz değil "
"E ne yapıyoruz?" dedi Robin.
"Ne yapalım oturacağız işte annemler de az sonra gelir" dedi Steve.
Aradan bir 10 dakika geçti. Aklım hala bu olanları almıyordu. Nasıl bir olaydı bu?
-----------------------------------
"Kızım hele şükür uyanmışsın çok korktum sana bir şey olacak diye"
"Ya anne bak turp gibiyim bana bir şey olmaz korkma sen" bok olmaz beynim yandı daha ne olsun.
"Teyze isterseniz artık çıkalım hastaneden, baya geç oldu"
"Peki oğlum siz çıkın bizde geliyoruz"
"O zaman biz Maya'nın çıkış işlemelerini halledelim"
Will, Robin ve Steve çıktıktan sonra acaba anneme olanları anlatsam mı diye düşündüm. Ama bunun daha sırası olmadığının farkına vardım. İlk önce benim bu olanlardan emin olamam lazımdı.
"Hadi kızım kalk üzerini giyin"
-----------------------------------
Hastaneden çıktıktan sonra en sonunda evdeydik. Robin, Will ve Steve'le birlikte odamda olanlarla ilgili ne yapacağımızı düşünüyorduk , annem ve teyzem ise aşağıda yemek hazırlıyorlardı.
"Steve o değil de ben bunların doğru olduğuna tesadüf olmadığına nasıl emin olacağım?"
"Kuzen bence boşuna uğraşma çünkü kesin Eleven'ın ikizisin. Tıpa tıp benziyorsunuz daha ne olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger Things
FanfictionSırlar... 12 özel genç, 12 hayat, 12 farklı güç... Ama hepsi hayatta mı? Hiç tanımadığı ailesinden koparılmış ve denek olarak kullanılmıştı. Onda ki doğuştan gelen olağanüstü gücü fark eden doktorlar üzerinde bir sürü deney yapmıştı küçük bebeğin...