Geçen bölümde kafa karışıklığı olduysa eğer burada çözüleceğini düşünüyorum. Aklımda ki olayları hızlı bir şekilde yazıp artık kitabı bitirmeye çalışıyorum. Çünkü ne kadar uzarsa o kadar boka sarıyor. Umarım olaydan olaya geçiş olduğu için boğucu olmaz.
"Марина, я знаю, что это будет трудно для вас, но теперь вам нужно рассказать нам все, чтобы мы могли держать их в тюрьме пожизненно." 'Marina senin için zor olacak biliyorum ama şimdi bize her şeyi anlatman gerek ki onları ömür boyu hapiste tutabilelim.' dedi Steven.
İki gün önce Rusya'dan dönmüşlerdi, Marina kızının hiçbir şeyden etkilenmemesi için vereceği ifadeyi daha doğrusu hayat hikayesini ertelemek istemişti. Steven bunu anlayışla karşılamış ve ifadeyi bekletmişti. Şimdi ise sadece dördünün olduğu ofiste bulunuyorlardı.
"Марина, послушайте, если вы чувствуете себя плохо, и я уверен, что да, вам не нужно говорить мне, мы можем отложить это немного дольше." 'Marina, dinle, eğer kendini kötü hissediyorsan ve eminim ki evet, bana söylemene gerek yok, bunu biraz daha erteleyebiliriz.' Steven'ın anlayışlı sesine karşılık kafasını salladı Marina.
"Нет, я хочу, чтобы они сажутся в тюрьму." 'Hayır, hapse girmelerini istiyorum.' önünde bulunan cam masanın üstünde duran karton bardakta ki suyu içti. Hayatın da ilk defa yaşadıklarını kendinden başka birine anlatacaktı. Bu onu rahatlatacaktı belki de fakat o niye gerginlik hissediyordu.
"Когда вы ушли, моя бабушка сначала была так мила со мной, она покупала игрушки, которые я хотела, и я верила в них как в идиотов, и я никогда не задавалась вопросом об источнике денег. В мой 16-й день рождения мой день рождения был таким, каким я мечтал каждую ночь. Много людей пришло, и он был среди них, Алексей. Даже если его ненужная близость беспокоила меня, когда он дарил мне мой подарок, я не могла ничего сказать, потому что это была внешность моей бабушки, которая заставила меня замолчать. Я не знал, что происходило в то время, но однажды АлексейКогда вы ушли, моя бабушка сначала была так мила со мной, она покупала игрушки, которые я хотела, и я верила в них как в идиотов, и я никогда не задавалась вопросом об источнике денег. В мой 16-й день рождения мой день рождения был таким, каким я мечтал каждую ночь. Много людей пришло, и он был среди них, Алексей. Даже если его ненужная близость беспокоила меня, когда он дарил мне мой подарок, я не могла ничего сказать, потому что это была внешность моей бабушки, которая заставила ме. И вот однажды Алексей вернулся домой с большими деньгами. Я знала тот день, я сопротивлялась, как Наташа, но потерпела неудачу." 'Sen gittiğinde, büyükannem ilk başta bana çok iyi davrandı, istediğim oyuncakları aldı ve onlara aptal gibi inandım ve paranın kaynağını hiç merak etmedim. 16. doğum günümde, doğum günüm her gece hayalini kurduğum şeydi. Bir sürü insan geldi ve o da onların arasındaydı Alex. Bana hediyemi verirken gereksiz samimiyeti beni rahatsız etse bile hiçbir şey söyleyemedim çünkü beni susturan büyükannemin görünüşüydü. Sonra bir gün Alex eve çok parayla döndü. O gün Natasha gibi direndim ama başaramadım.' Steven elini marinanın omzuna koydu. Bunları duymaya daha fazla katlanamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger Things
FanfictionSırlar... 12 özel genç, 12 hayat, 12 farklı güç... Ama hepsi hayatta mı? Hiç tanımadığı ailesinden koparılmış ve denek olarak kullanılmıştı. Onda ki doğuştan gelen olağanüstü gücü fark eden doktorlar üzerinde bir sürü deney yapmıştı küçük bebeğin...