21.BÖLÜM 🌙

409 28 28
                                    

Maya'dan

Zorda olsa aileleri ikna edip babamın tarif ettiği yere gelmiştik sonunda. Uzun bir süre defterden ne yapabiliriz diye baktılar. Ve hala bakıyorlar. Geldiğimiz dövmeci abi oflayınca duruma el atma zamanı geldiğini anladım.

"Bir kağıt kalem alabilir miyim?" dövmeci abi artık nasıl sıkılmışsa bizden, sevinerek bir odaya girdi. Bir süre sonunda elinde kağıt kalem ile geldi. Aklımdaki yılan figürünü çizip onlara gösterdim.

"Mükemmel bir şey bu." dedi Mike.

"Dimi çok güzel. Eğer beğendiyseniz bu dövme grup dövmemiz olsun." herkes kafasıyla onaylayınca kağıdı dövmeci abiye verdim. Dövmeci abi ne Maya Nereden biliyim ben Müjde. Adını mı biliyorum adamın.

Jonathan ve Nancy bizden farklı dövme yaptırmak istediler.

Yapmaya başladıklarında iğne fobisi olan bir insanın acı hissetmemesi normal değildi. Ve benim iğne fobim var. Ama acı hissetmiyorum herhalde bağışıklık kazanmıştım. Mike, Eleven, Will, Dustin'i diğer çalışanlar almıştı.

Kesinlikle buradan çıktıktan sonra direk kulak doktoruna gidecektim. "Ya dikkat etsene. Niye iğneyi batırıyorsun etime." göz devirdim. Dustin dövmeci koltuğuna oturduğundan beri sanki canının alıyorlarmış gibi bağırıyor ve sövüyordu. Ona dövme yapan abla çok fazla sabırlıydı.

Ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre sonunda dövme bitmişti. Şahtın şahbaz oldun. İltifatların için teşekkür ederim Müjde. Ne demek. Sol omuzuma yaptırmıştım. Dustin ve Will koluna yaptırmışlardı. Mike ve Eleven ise bileğine.

Max, Lucas, Louis ve Jonathan yaptırmaya başladılar. En son Nancy yaptırdı. Bütün işlem bitince Dustin'in sızlanmaları ile ücreti ödeyip dövmeciden çıktık. Üzerimdeki tişört omuz dekolteli olduğu için dövmem güzel görünüyordu. Ne kadar havalıyım. Hep bir yılan dövmem olsun istemişimdir.

Robin'den

Duyduğum şey ile kıpkırmızı kesildim. Yüzüne baktığımda gerçekten üzüldüğünü gördüm. Ciddi misiniz siz? Hayır yani tanıdığım bir normal insan olamaz mı? Layla kucağımdan inmek ister gibi kımıldanınca onu yere bıraktım. Paytak paytak yürüyerek kapıdaki Steve'in abisinin yanına gitti. Eğilip kucağına aldığında dişlerini göstererek sırıttı.

"Bana benziyor bak Steve. Amcasına çekmiş maviş gözleri var. Bide benim gibi kıvırcık." en sonunda Steve'in aklına başına gelmiş olmalı ki konuşmaya başladı. Ben niye konuşmadım ki.

"Billy saçmalama Robin'in kız kardeşi o. Hem sen benim burada olduğumu nereden biliyordun?"

"Şaka yapmıştım zaten. O kızın sana bakacağını sanmıyorum. Arada sırada telefonunu kontrol etmen lazım kardeşim. Geçen sene annemin zorla yüklettiği takip uygulaması hala duruyor. "Bende bazen düşünüyorum bunu. Takip uygulaması da ne be? Malia ortamdaki sessizliği bozmak istercesine konuşmaya başladı.

"Tamam hadi, gidelim artık." Billy anlamamış gibi yüzümüze baktı.

"Billy bizim küçük bir işimiz var istersen ben sana evin anahtarını vereyim sen eve geç olur mu?" Layla'yı kucağından indirdi. Malia'ya doğru gidince, Malia kucağına aldı. Benden başkasının kollarına gitmeyen Layla'ya ne olmuştu acaba?

"Tamam ver sen." Steve'in attığı anahtarı havada yakalayıp arabasına doğru ilerledi. Malia yürümeye başlayınca bende arkasından gittim. Steve bebek çantasını almış geliyordu.

Arabaya binip kısa sürede Şerifin yanına geldik. Şuan Hopper amca ile yaklaşık bir dakikadır bakışıyoruz. Artık kesinlikle birisinin konuşması lazım. O kişi benim. Malia konuşmaya başlayınca ağzımı kapattım. Elindeki kağıtları masaya koydu. Demek ki konuşması gereken kişi ben değilmişim.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin