39.BÖLÜM 🌙

184 18 58
                                    


1 hafta sonra

Maya'dan

Teneffüs zili çalınca hızla eşyalarımı toplayıp sıramdan kalktım. 7 numara ile ilgili gerçeği öğrendikten sonra herkes normal hayatına mecburen dönmüştü. İlk olarak Robin ve Steve üniversiteye geri dönmüşlerdi. Tabi hala 7 numara ile ilgili araştırmalar yapıyorduk. Ne yaparsak yapalım da sonuç Brenner'a çıkıyordu. Bu iş ile en çok meşgul olan şüphesiz Peter ve Steven'dı. Steven bu süre zarfında bir otelde kalmak istese bile Peter buna izin vermemiş ve onu evine davet etmişti, bu şekilde daha kapsamlı bir araştırma yapabilirlerdi. Malia ise babasını fazla bu konu ile ilgili sıkmasa da, anlattığına göre Peter ona her şeyi anlatmıştı.

Beden hocası Jack'in söylediği yarışma bugün yapılacaktı, heyecanlıydım. Ama katıldığım ilk yarışma değildi bu. Son da olmayacaktı. Soyunma odasına girip okulun verdiği takımı giydim.

Spor salonuna girdiğimde benim sınıfımın ve benimle yarışacak olan kızın sınıfının spor salonunda yerlerini aldığını gördüm. Beden hocasının yanında gördüğüm beden ile kocaman bir siktir çektim. Bu kız ile her zaman karşılaşmak zorunda mıydım? Bay Jack beni görünce eliyle gelmemi işaret etti, istemeyerek yanlarına ilerledim.

"Sonunda geldin Maya, bak bu Betty. Senin gibi profesyonel bir dansçı. Geçen sene grubun lideriydi. Ama bu sene kimin lider olacağını danslarınız belirleyecek. Şimdi sizi danslarınız ile yanlız bırakıyorum."

Bay Jack, bir kaç öğretmenin oturduğu yere ilerlediğini Betty'e döndüm. Gülümseyerek bana bakıyordu, ama samimi değil sinsi bir gülüştü bu. Sessizce söylendim ama duymuş olmalı ki sırıttı.

"İyi olan kazansın. " şarkı başladığında spor salonunda ki bütün sesler susmuş herkes bize odaklanmıştı.

(Kimin kim olduğunu hayal etmek size kalmış. Dansı kafanızda canlandırmanız için koydum.)

Kısa rekabet bittiğinde nefes nefese kalmıştım. Dans etmek zordu ama rahatlatıyordu. Zaten takımda bulunan kızlar ve erkekler sahanın kenarından bize doğru yaklaştılar. Anladığım kadarıyla liderlerini onlar seçeceklerdi. Uzun boylu, sarışın bir kız öne çıktı.

"Biz karar verdik. Açıkçası dansından çok fazla etkilendiğimi söylemek istiyorum Maya. Betty, uzun zamandır bizim liderliğimizi yapıyorsun ama herkesin yeniliğe açık olması gerek dimi. Bay Jack biz Maya Hopper'ı lider olarak istiyoruz." gülümsedim. Ama Betty'nin bundan pek mutlu olduğunu sanmıyordum. Grupta bulunan öğrencilerle tek tek tanıştıktan sonra izin isteyip bizimkilerin yanına gittim. Eleven ellerini birbirine vurup boynuma atıldı. Bay Jack'in adımı seslenmesi ile ondan ayrıldım.

"Maya, gerçekten mükemmel bir performanstı. Açıkçası dans kulübü ile ilgili uzun bir konuşma yapmak istemiyorum. Kısaca, haftanın üç günü antrenman oluyor, bazen bende oluyorum ama genelde lider eşliğinde oluyor. Yıl sonunda ya da yapılacak bir etkinlikte siz görev alıyorsunuz tabi bir koreografi belirleyerek. Onun dışında önemli bir detay yok tekrar tebrik ederim. " yanımızdan ayrıldığında biz de spor salonundan çıkmaya hazırlanıyorduk ki gelen ses ile durduk.

"Bütün her şeyi elimden aldın Maya. Umarım mutlusundur." sakinleşmek adına derin bir nefes aldım. Bu kız benim sabrımı taşırıyordu. Arkamı dönüp bir kaç adım ona doğru ilerledim aramızda çok az bir mesafe kala durdum.

{Secrets} Maya Hopper & Will Byers | Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin