Lütfen oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın.
71. BÖLÜM "BAKIŞINA CAN VERDİĞİM"
Cesur dudaklarımdan sertçe öperek sırtımı yatağa bastırdı, ona aynı şekilde karşılık verirken ellerim tenini aradı, gömleği omuzlarından düşürdüm, kollarından sıyırıp kurtuldu ve bana istediğimi verdi.
Ona dokunmak güzeldi ve aynısını hissettirdiğini bilmek daha güzeldi.
Nefessiz kalana kadar öpüştük, örselenen dudaklarımdan uzun kalıcı bir soluk daha alıp pantolonumu çıkardı ardından iç çamaşırlarımı ve ben yine utandım ve bunu hiç aşamayacağımı biliyordum.
Cesur kızaran suratımı karanlıkta görmüş gibi güldü. "Bana bunu yapmanı seviyorum." dediğinde beni doğruladı. "Her seferinde biraz daha seveceğimden de eminim."
"Susar mısın." Şu an romantizmin içine ediyordu ve bana bakmak yerine kaldığı yerden devam etmeli. Anlaşmamıza göre bu gece o yapacaktı.
İç sesim sonraki gecelerin sözünüde verdin diyerek güzel bir hatırlatma yapsa da üstünde durmadım, istediğim zaman onunla yer değiştirebilirim.
"Seni biraz daha utandırayım." diyerek doğruldu, elleri pantolonun düğmesine gidince elimle bir gözümü kapatıp diğerini açık bıraktım.
Bunu yapmamalısın.
Sana ne iç ses! İşime karışma. Halimden memnunum.
Eh utançtan öl.
Yenmeye çalışıyorum geberesice!
Ne halin varsa gör.
Defol git!
Kendimle ettiğim sessiz kavga bitince kendi bildiğimi okuduğumdan biraz daha utanarak domatese döndüm ve Cesur küçük bir kahkaha attı.
"Çok kötüsün." dediğimde elini saçlarından geçirip geriye yatırdı sonra bana yaklaştı, burnunu burnuma sürttü.
"Nerede kalmıştık?" diye sorunca başımı çevirip kulağına fısıldadım ve onu tekrar güldürdüm. Parmak uçlarımla aralık dudaklarına dokundum. "Gülüşün çok güzel, sesini daha sık duyamaz mıyım?"
Parmak uçlarımı öptü. "Sadece yatakta." deyince ağzına vurdum, şerefsizlik yapıyordu yine ve her zamankinden almıştı benden ama bu seferki acıtmadı onu inletmedim ondan sesini çıkarmadı ve bana dokunmaya kaldığı yerden devam etti.
Diğer seferki gibi bedenime taptı tek fark daha uzun tutması ve daha yoğun olmasıydı.
Bizi birleştirdiğinde dudakları dudaklarımdaydı yine, bunu seviyordu biz tek beden tek ruhken öpücüğüyle sesimi bastırıyor inlemelerimi yutuyordu.
Ve bitti dediğim yerde tekrar başa sarıyor bizi tuttukun kollarına sürüklüyordu.
Gece uzadı, unutmaya çalıştıklarının yerini benim dokunuşumla doldurdu.
Zaman geçerken göz temasını hiç kesmedi, benden ne istediyse verdim ondan ne istediysem aldım ve ikimizde mutlu olduk.
Bundan sonra aramıza hiçbir şey giremeyecekti, sadece anı yaşayacaktık.
Nefes nefeseyken ağırlığını üstümden çekip yanıma uzanınca onun gibi derinden nefes alıp veriyordum. Sesimiz odayı doldururken dışardaki gürültü son bulmuştu. Yüzümü tarafına çevirdim, bana karşılık verince elimi terli kaplan figürünün üstünde gezdirdim.
"Bu...bu çok başkaydı bebeğim."
"Benim içinde öyleydi." dedim, bedenimi ona döndüm yorganı belimize kadar çekip bıraktım ve onun kaplanını sevmeye kaldığım yerden devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESUR/çürük koza(+18)
RomanceO sırtımı dayadığım bir ağaç değildi sadece. Güven veren bakışları benim yarınlarımdı. Sıcacık eli hayatımdaki en güzel şeydi. Ve varlığı...ruhuma güç veriyordu.