53. BÖLÜM "SEN OLURUM"

53K 3K 1.7K
                                    


Lütfen oy vermeyi yorum yapmayı unutmayın.

53. BÖLÜM "SEN OLURUM"

Kaşlarım çatıldı, bu adam benle dalga geçer gibi konuşuyordu ve çok rahattı.

"Karımı korkutmayı bırakmalısın komiser."

Özgür Bozok omuz silkti. "Kasıtlı değildi, benden istenileni söyledim sadece." Hadi oradan, işini yaparken oyun oynamayı seviyordu. "Galiba haklısınız, bir şeylerle uğraşırken işe heyecan katmak beni motive ediyor." dedi düşüncelerimi okur gibi konuşması canımı sıktı. Suratım her göze istediğini veriyor ve yapabileceğim hiçbir şey yoktu. "Ama sizi etmiyor gibi."

"Öyle. Kandırıldım, zor zamanlar geçirdim, aklıma gelince hala korkarım o anlardan ne geriye dönüp bakmayı nede bu konuda konuşmak istiyorum. Adımın geçmediği dosya sonsuza dek kapanırsa sevinecek sonra da unutmaya çalışacağım."

"Niyetim sizi üzmek değildi madam." Biliyorum, konu sadece beni ilgilendirseydi böyle tepki vermezdim tüm aile etkilendiği için endişeleniyordum. "Aksine size yardım etmeye çalışıyorum." Gözlerini benden alıp Cesur'a baktı. "Seni aradım ulaşamadım merak edersin diye kalkıp geldim, insanları gece gece rahatsız etmek huyum değildir."

"Gecemin içine sıçan çok sen eksik olma." Kaş çatma sırası şimdi Komiserdeydi. "Neyse boşverelim şu yalnız kalamama işini, teşkilatta her ne dönüyorsa bize detaylıca anlat."

Korkut'un evimize gelen polis memuru üzerinden çevirdiği dümeni anlattı. Aldığı parayı, gazetecilerle nasıl iletişime geçtiğini hızla kabaran cebini yakından sessizce izleyişini ve suç üstündeyken polis memurunu yakalayıp onun  deyimiyle hakkını vermesini... Adamın üç kaburgasını kırmış, birkaç dişini eline vermiş isteyerek olmadığını kulağına fısıldamış.

"Gerekeni yapıp bizim satılık arkadaşın fişini hukuken çektim, davası görüldükten sonra kesin işine son verilecek. Ağzını birine açarsa ona tekrar kapıya çarpma ihtimalinin yüksek olduğunu söyledim tabi alacağı hasarın öncekini aratacağından emin olduğumu ekledim. Korkudanmı altına kaçırmasındanmı bilinmez beni ikiletmeden ağzını dikti." İç çekti. "Akıbetini Allah bilir, ne diyim."

Daha ne diyeceksin adamı tehdit etmiş, dövmüşsün korkudan altına yapmış, yetmemiş gözüm üstünde demişsin ve senin manyak tarafını bildiğinden adam ölünceye dek bir daha pislik yapamayacak. Ne iyi. Kötü tarafımı hemen susturdum.

"Peki hepimizden iyi bir dayağı hak eden kardeşime ne dedin?"

"Gerekeni yapacağımı." Sırıttı. "Ve yaptım." dedi. Beni büyük bir dertten kurtarmıştı. "Buraya geldiğimi biliyor ama elim boş teşkilata döneceğimi bilmiyor. Madam masum, bu olaya hiç karışmamış gibi dava görülecek ve dosya kapanacak."

"Sana borçlandım komiser."

"Bana borçlu değilsin, gerekeni yaptım."

Cesur tokalaşmak için elini uzattı, komiser ona karşılık verip elini sıktı. "Kardeşinizi ailecek ne zaman döveceksiniz?"

"Neden?" diye sordu Cesur biraz şaşırarak ama ben anladım komiseri.

"Bende katılım sağlamak isterim, elim baya ağırdır ve oldukça hızlıyımdır."

"Bakarım." Komiseri süzdü elini bırakırken. "Birinden korkması iyi olur, değil mi karıcığım?"

"Uslanmaz o arsız boşuna seviniyorsun." Cesur maalesef der gibi baktı.

Komiser "Elime her kim düştüyse adam olup çıktı, aklınızda bulunsun." dedi bakışları son kez gözlerimi buldu, başıyla tekrar selam verip gitti. İlginç bir adamdı, sözünün eri gibi görünüyordu ve işini gerçekten iyi yapıyor ve bir tarafı güven verdi bana deli tarafına rağmen.

CESUR/çürük koza(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin