Lütfen yıldız ve yorumunuzu eksik etmeyin.
55. BÖLÜM "BEN BU SATIRDA GEÇEN HANGİ DUYGUYA GÖNLÜMÜ KAPTIRDIM"
Benim için anlamı büyük olan iki kelimenin karşılığını alamadım.
Cesur sessizleşti. Beni kendine alıştırıp bunun farkına yeni varmış gibi davrandı.
Bir beklenti içerisinde değildim sevdiğimi söylerken, sadece bilsin istedim.
"Çıkmazlara girmişsin gibi bakma bana, bunu aştın sandım." Parmakları gevşeyince gözlerini kırpıştırdı, geçmişin izlerini gördüm onda, kaybettiği çocuk-kadını. "Unutman imkansız değil mi?"
"Yapabilseydim cocukluğumu hafızamdan silerdim."
"Bana bakarken onu görme."
"Yerini sorgulama, kendini kimseyle kıyaslama, sen en kıymetlimsin."
"Beni seviyor musun?"
"Evet."
"Ne kadar?"
"Kendimden ve hayatıma giren herkesten daha çok."
Geç kalınmış sözcükler hala değerliydi, biz birbirimize aşkla bakarken hepte öyle kalacaktı.
"Sana zaman vereceğim." dedim, yarası vardı, bağlanmaktan korkuyordu, bitirdiği ilişkinin üstünden sadece aylar geçti, biraz daha sabredebilirim. Onunla aynı odada kalıyor aynı yastığa baş koyuyor el üstünde tutuluyor değer görüyorum. Hayatının merkezindeyim, her çift gibi bizimde sorunlarımız var üstesinden iyi kötü geliyoruz. Cesur bana karşı hep çok iyiydi, güçlenen bağımıza son düğümü atarken biraz daha sabredebilirim.
Çünkü ilerde hiçbir gücün koparamayacağı bağımıza sadece ben değil ikimiz sıkıca sarılacağız.
Yalnız olmadığımı bilmek beni mutlu ediyor ve şansımı bir başka gün zorlarım.
Başımı göğsüne koymamla rahatlayıp derin bir nefes aldı. Bana aynı karşılığı vermedi diye gideceğimi falanmı düşündü.
"Seni anlıyorum Cesur."
"Teşekkür ederim."
Aklımı kurcalayan bir şey daha vardı, yorgun olsakta dile getirmeliydim yoksa sabaha kadar uyuyamam.
"Arabanın frenini bozanın kim olduğunu ikimizde biliyoruz, ne yapmayı düşünüyorsun?"
"Gökhan Güngör'ü gebertmeyi."
Yutkunamadım, ona karşı kaybedeceğimi bildiğimden gözlerine bakamadım. Öfkeliydi ve ben öfkesini nasıl yatıştıracağımı bilmiyorum. Adam canına kastetmişti, ileri gitmenin ötesiydi bu, eşimin sonunu getiren adımı atmıştı onu aynı adımdan koruyabilmek için ne yapmalıyım?
"Böyle konuşmamalısın, üzülüyorum."
"Hiçbir şey olmamış gibi kenara çekilmemi isteme benden, korkakların işi bu. Hangimizin daha gözü pek olduğunu görecek o it."
"Ben ne olacağım?"
"Yanımda duracaksın."
"Sen can almaya giderken mi?" Hiç sanmıyorum Cesur. "Adamı öldürünce eline ne geçecek?" İşine gelmediği için yanıt vermedi. "Koca bir hiç."
"Karşılık vermezsem onun gözünü korkutmazsam daha kötüsünü yapacak. Eski rakibimi, şimdiki düşmanımı iyi tanıyorum. Seni hedef alacak, canımı yakmak için sana zarar verecek. Bunu göze alamam."
"Kendi başına iş yapma, polis-"
"Adamın arkası sağlam." dedi lafımı keserek, şaşırmadım böylelerinin emniyette ve yer altında tanıdıkları vardı. "Herkesin anladığı bir dil vardır ve ben Gökhan Güngör'ün dilini çok iyi biliyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CESUR/çürük koza(+18)
عاطفيةO sırtımı dayadığım bir ağaç değildi sadece. Güven veren bakışları benim yarınlarımdı. Sıcacık eli hayatımdaki en güzel şeydi. Ve varlığı...ruhuma güç veriyordu.