Biliyorsunuz hikayemde birden çok karakter var ve arada onların ağzından bölümlerde olacak.Bu yazacağım bölümde öyle olacak .Umarım beğenirsiniz.Keyifli okumalar:-):-)Bu arada multide Eylem var.
Eylem'in Ağzından:
Dışarıdan gelen gürültüyle gözlerimi açtım.Ne oluyordu?Bu gürültü de neyin nesiydi?Ayrıca ben ne kadar böyle uyumuştum?Kafamda oluşan bu gibi bir çok soruyla olduğum yerden ayağa kalktım ve banyoya doğru ilerledim.Tam banyoya gireceğim sırada gürültünün artmasıyla ne olduğunu merak ederek odanın otelin holine açılan kapısına ilerledim.Ve ilerledikçe gürültünün oradan geldiğini anladığım gibi bunun gürültüden çok bağırış çağrıştan ibaret olduğunu anladım.Kapıya sonunda ulaştım ve açtım.Açtığımda tartışanların Deniz ile Gamze olduğunu gördüm.Yine hangi nedenle tartışıyorlardı acaba?
"Gamze ne oluyor burada?Niye tartışıyorsunuz?"
"Onu Deniz Bey 'e sorman lazım .O daha iyi bilir böyle şeyleri!"diyerek hışımla odaya girdi.Gamze odaya girince Deniz'de arkasından yalvarırcasına bağırmaya başladı.
"Gamzem her şeyi yanlış anladın!Hiç bir şey sandığın gibi değil!Gamze...!"
"Deniz ne oluyor?Artık biriniz neler olduğunu anlatacak mı?"dedim kendimden beklenilmeyecek derecede sinirli bir tavırla.
"Benim hiç suçum yok ve Gamze anlamıyor."dedi üzgün bir şekilde.
"Ne yaptında suçun yok Deniz!Adamı çatlatma da söyle artık!"yüksek bir tonla söylemiştim.Karşımda birinin gevelemesinden hiç hoşlanmazdım.Aynı şuan Deniz'in yaptığı gibi.
"Eylem...Uff...Nereden başlayacağımı bilmiyorum."
"Deniz baştan başlayabilirsin sanırım."
"İyi öyleyse.Biz hani bu gün yemeğe inmiştik ya."
"Evet !"
"İşte yemek salonuna girmeden Gamze bana telefonunu yukarıda unuttuğunu söyledi ve odaya gidip bir koşu alıp geliyim dedi.Ben de tamam dedim ve yukarıya yöneldi.Ben de onu yemek salonuna girmeden beklemeye başladım."dedi üzgün şekilde.
"Eee...Yani bunun için mi?Ayrıca Gamze odaya geldi mi ki?"
"Dinlersen devam ediyorum."
"Tamam tamam!Anlat!Dinliyorum!"
"Hahh...İşte Gamze yukarı çıktıktan sonra yanıma bir kız geldi ve bana birini görüp görmediğimi sordu.Bende o kişiyi görmediğimi söylediğim sırada Gamze hışımla yanıma geldi.Sonra ben ona olan biteni anlattım.Kızda biz konuşurken gitti.Sonra beni anladı ve beraber yemek yemeğe gittik.Güzel bir şekilde yemeğimizi yerken Gamze o kızında orada olduğunu ve sürekli bana baktığını söyledi.Ben de aldırış etme dedim ama beni dinleyen kim.Neyse Gamze bana böyle söyledikten sonra garson masaya şarap getirdi ve karşı masadaki bayan gönderdi deyince Gamze küplere bindi ve masaya gelen şarabı aldığı gibi kızın başından boşalttı.Sonrası da gördüğün gibi."demesiyle her şey şimdi oturmuştu.Gamze ve kıskançlığı yine iş başındaydı.
"Neyse Deniz sen şimdi odana git.Ben onunla konuşurum."diyerek zorla odasına gönderdiğim gibi ben de odaya girdim ve Gamze'nin yanına gitim.Gittiğimde yatakta oturmuş elindeki bir kağıda bakıyordu.Onu görünce ben de yanına oturdum ve ona elindekinin ne olduğunu sordum.
"Gamze o elindeki de ne öyle?"diyerek göz kırptım .
"Eylem...Duru nerede?"dedi telaşla karışık bir tedirginlikle.
Tabi ya ben Duru'yu nasıl unuttum.
"Bilmiyorum.En son banyodaydı.O banyodayken bende biraz uzanıyım dedim.Sonra uyuyakalmışım ve sizin gürültünüzle uyandım."dedim hızlı bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE
Teen FictionGeçmişte yaşadığı her şeye rağmen kalbindeki masumiyeti kaybetmeyen bir kalple,kötülüklerin esiri olmuş,nefret saçan bir kalbin hikayesiydi onlar. Belki birbirlerinden çok farklı görünüyorlardı ama ikisininde bilmediği ortak bir yanları vardı; Peş...