KARAKTERLER

2.2K 254 91
                                    

DURU AKMAN

Kumral saçlı,mavi gözlü  ve  yüzünün güzelliği gibi  kalbinin  güzelliğide  ön plana çıkan bir kızdır.Aşka inanmayan biridir ve erkeklere karşı hiç güveni yoktur.Çevresinde  gördüklerinden ve geçmişte yaşadıklarından  dolayı böyledir aslında .İleride, ayağına  dolanacak  olan geçmişinden  kaçarken,hiç beklemediği  bir şeyle  karşı karşıya  kalacaktır.

ARAS  DEMİRHAN

Kahverengi saçlı,mavi gözlü  ve  son  derece yakışıklıdır.Sert  bir yapıya sahiptir ve  kendine olan güveniyle herkesi yıkıp geçebilecek kadar  güçlüdür.Umursamaz ve burnu havadadır.Aşka inancı yoktur.Duru ' nun ki  gibi onunda geçmişi  ayağına dolanacaktır  ve  Duru  ile  en büyük  ortak  noktasından biri  bu olacaktır.İlerleyen zamanlarda  hayatını değiştirecaek sihirli değneğini bulacaktır.

EYLEM AYDIN

Duru ve Gamze 'nin en yakın arkadaşıdır.Çok iyi  sır  tuttuğu için  güvenilecek bir kızdır.Alışveriş tutkunudur  ve  hayatının aşkını  bulmak  için  çırpınan  bir karaktere  sahiptir.Kahverengi saçlı ve  gözlü dür.Güzel bir kızdır.Bir o kadar da  zekidir.Zaman içinde istediği aşka  kavuşacaktır.

GAMZE  KILIÇ

Duru  ve  Eylemle  çok yakın arkadaştır. Okulun süper üçlüsüdürler.Bilbirlerinin her şeylerini  bilirler.Gamze'nin Deniz adında bir sevgilisi vardır.Bir senedir süren güzel bir ilişkileri vardır.Birbirlerine bu derece bağlı olan bu çift  zaman içinde karşılacakları zorlukları büyük aşklarıyla alt edebilecek midirler?

DENİZ  UYAR

Gamze'yle bir senedir süren bir ilişkileri vardır.Yakışıklıdır.Cana yakın bir yapıya sahiptir.Duru ve Eylem'i  olmayan kız kardeşleri gibi görür ve onları koruyup kollar.

POYRAZ  ATAHAN

Aras'ın en yakın arkadaşıdır.Dosttan öte,kardeştirler.Deniz ile de çocukluktan arkadaşlardır.Poyraz sarışın ve yakışıklıdır.Oldukça yardımsever ve cana yakınlığı vardır.Sevdiklerine  son derece bağlıdır.İleride Deniz'e destek olmak amacıyla  geldiği okulda,gerçek aşkını bulacaktır.

MELİS DOĞAN 

Güzel ve okulun popüler kızlarındandır.Duru'dan nefret eder.Onu aşırı derecede kıskanır.İleri ki zamanlarda Duru'yu tehlikenin ortasına atacaktır.

SELİM  ÖZTÜRK

Aras'dan  nefret eder ve Duru'nun okuduğu okulda okuyordur.Arasla geçmişten gelen bir  kötü olay yaşanmıştır.Okulun popülerlerindendir  ve  kötü işlerlede uğraşır.Duru'dan hoşlanıyordur  fakat bunu ona söyleyememiştir.Duru'nun güvenini kazanmak için ona iyi görünür  fakat normalde kötü karaktere sahiptir.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin