Beklenilmeyen Hamle

261 23 30
                                    

2 HAFTA SONRA

Camdan tek tek süzülen yağmur tanelerine bakıyordum.Ne kadar güzel görünüyorlardı.Aslında hepsi aynı gibi görünseler de onlarında farklı bir yanları mutlaka vardı.Kafamı cama yasladım ve gözlerimi kapattım.Yağmurun cama vuran sesi o kadar huzur vericiydi ki bana girdiğim ygs sınavını biraz olsun bana unutturmuştu.Sınav gerçekten zordu ama buna rağmen fena geçmemişti.Hele ki 15 tatilden sonra doğru düzgün çalışamama rağmen yine iyiydi.Ama şimdi bunları düşünmemeliydim.Şimdi yakaladığım huzuru bozmamalıydım.Kendimi yağmur damlalarına odaklamalıydım.

"Duruuu!"Eylem'in duyduğum inanılmaz sesiyle bütün huzurum kaçmıştı.Eylemle ve Gamzeyle evet barışmıştık.Yine beni kandırmayı başarmışlardı.Ama benden sakladıkları şey hala aklımın bir köşesindeydi.

Kapattığım gözlerimi açtım ve kafamı kaldırmadan anlamayan gözlerle Eylem'e baktım.Ne çabuk odaya gelmişti.Ayrıca bu suratta neyin nesiydi böyle?Telaşla karışık bir heyecan vardı.

-Duruuu!

-Efendim huzurumu kaçıran tatlı belam.

-Duruu! Biraz soluk aldı.Ardından devam etti.

-Evet!

-Sana bir şey söylüycem.

-Onu anladım zaten.

-Yaaa!Duru.Söylemiyorum o zaman.

-Tamam tamam bir şey demiyorum söyle.

-İyi tamam öyleyse söylüyorum.

-E hadi söyle!

-Ygs sonuçları açıklanmış.

-Ne!!!Ygs sonuçlarımı açıklanmış? Büyük şok olmuştum.Bu kadar çabuk açıklanacağını tahmin etmezdim.

-Evet.

-Sen baktın mı?

-Hayır.Beni Gamze aradı ve söyledi.

-Yani onlar bakmışlar.Peki sıralamaları kaç?

-Onu söylemediler .Buraya geliyorlar zaten.Geldiklerinde söyleyecekler.

-Eee...Peki biz neyi bekliyoruz.Sonuçlara bakalım ya.

-Tamam.Bakalım ama Duru ben çok heyecanlıyım.Acaba ilk kaç bine girdik?

-En az senin kadar bende merak ediyorum.Eylem çalışma masamdan laptobumu uzatabilir misin canım?

-Tabiki ki. Dediği gibi çalışma masamdan laptobu aldı ve yatağımın üzerine koydu.Ben de bin bir türlü şekil değiştirerek oturduğum pencerenin kenarından kalktım ve Eylem'in yanına oturdum.Heyecandan kalbim güm güm atıyordu.

Sanki laptobum her zamankinden daha hızlı açılmıştı.Tabi böyle durumlarda heyecan artırıcı durumlar oluyordu.

Eylem elleri titreye titreye sınav sonuçlarının açıklandığı siteyi açtı ve bana baktı.

-İlk sen mi girersin yoksa ben mi gireyim. dedi oldukça heyecanlı olduğu yüzünden okunuyordu.

Derin bir soluk aldım ve:

"İlk ben bakayım."dedim ve yavaş yavaş giriş formunu doldurdum.Karşımda
Sayfa yükleniyor...yazısını görür görmez ellerimle gözlerimi kapattım.Derin derin nefes almaya başladım.Adrenalin hormonum hiç olmadığı kadar fazla salgılanıyordu.Heyecanım iki katına çıkmıştı.Umarım iyi bir sonuçla karşılaşırım demeye kalmadan Eylem'in sesi beni kendime getirdi.

"Duru!!!"sesini anlayamıyordum.
İyi bir tonda mıydı yoksa kötü bir tonda mıydı?Şuan kestiremiyordum.

"E-Eee-Evet.Açıldı mı?Ne oldu?"heyecanım hat safhaya ulaşmıştı.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin