ASLA VAZGEÇMEM

211 5 4
                                    


Evet bu defa fazla uzatmada bölüm atabildim. Bu güne özel bir bölüm değildi aslında ama böyle denk geldi. Bu gün benim için bir anlam ifade etmiyor. Çünkü sevgi bence tek bir günle olmuyor. Kalbinin biri için her gün atması her gün sevgililer günü... Bir gününüz mutlu olmasın. Her gününüz mutlu ve huzurla geçsin. Herkes için tek temennim bu. Ayrıca sevmek sadece sevgiliyle olan bir şey değil ki... Ailen, dostlarında bu duygunun sebebi olabilir. O yüzden kimse canını sıkmasın ve hep mutlu olsun. Sevgilisi olan olmayan herkesin sadece bu gün için değil her gününün mutlu geçmesi dileğiyle...Umarım bölüm hoşunuza gider. Herkese keyifli okumalar 😇😊.

Aras'ın ağzından

Sevmek nasıl bir duyguydu. Hem en güzeli yaşatıp hem de en zoru yaşatıyordu.Acının ne olduğunu çok iyi bilirdim ama kalp acısını ilk defa yaşıyordum. Çünkü hayatımda ilk defa birine aşık olmuştum. Hem de onun için canımı bile hiçe sayacak kadar...İlk başlarda kabul etmek istemesem de bu durumu zor da olsa daha sonra kabul etmiştim. Çünkü artık onsuz yaşayamaz bir vaziyete bürünmüştüm.Onun yanında bir erkek gördüğümde çıldırır vaziyete gelmiştim. Onsuz nefes alamaz olmuştum . Hayallerimden çıkaramaz olmuştum . Onu düşündüğüm zaman kalbim inanılmaz derecede hızla atardı. Eğer bir de onu ilk öptüğüm zaman geliyorsa o zaman dört nala koşar bir vaziyete geçerdi. . Benim için çok zor olacağını bildiğim halde bunu göze almıştım. Beni sevdiğini bildiğim halde sırf kendimden uzaklaştırmak için çok uğramıştım. Çünkü ben siyahtım o ise beyaz... Beyaz siyahın içinde ne kadar dayanabilirdi ki? Bu yüzden ondan uzak kalmayı denemiştim... Ama yapamamıştım.Daha fazla onsuz yaşayamayacağımı düşünüyordum.Her ne olursa olsun bunu yapacaktım. Artık bütün yaşadıklarım dayanılmaz bir vaziyete geldiğinde ona her şeyi itiraf etmeye karar vermiştim. Ne kadar zor olacağını bile bile... Bir gün bara gitmiştik. Değişiklik olsun diye.Aslında kızların yanına gidip Duru'yu uzaklaştırmak için oraya gitmiştim. Ama o gün Duru'yu uzaklaştırmak için kızlarla takılmak için uğraşsam da yapamamıştım.Çünkü aklım hep ondaydı ve sürekli gözüm üstündeydi. O da bana bakıyordu ve kıskanıyordu. Sırf kıskançlığını bastırmak için hayatında hiç ağzına sürmediği içkiyi içmişti ve sarhoş olması da cabası... Sarhoş olduğunda yanına can düşmanımın oturmuştu ve bir şeyler konuşmuşlardı. Ardından dans etmeye kalktıklarında ben de hatlar tümden kopmuştu. Onu umursamamaya çalışıyordum ama bunu yapamıyordum. O adamın ellerini Duru'ya dokunduğunu düşündükçe çıldırır bir vaziyete geçiyordum . Ve artık daha fazla dayanamayarak o şerefsiz piçi bir güzel dövmüştüm.Ardından o sinirle Duru'yu aldığım gibi arabaya sokmuştum ve bağırıyordum.Ama o beni dinlemiyordu.Çünkü midesi bulanıyordu. Bunu anlamamak için salak olmak gerekiyordu. Bana arabayı durdurtturup hızla bir ağaçlık alana gitmişti. Tabi ben de peşinden... İşte ipler tam da o sırada kopmuştu. Ondan sonra bizim atışmamız ve sonra ikimizin de birbirimize ilk kez itiraf edişi... Ama Duru bunu hatırlamazdı. Çünkü onu bir rüya görmüş gibi hatırlatmıştım. Eylem ve Poyraz 'ı da buna dahil ederek... Onlar o bardan sonra ne olduğunu bilmiyorlardı. Zaten onlar içinde bir kurgu yapmıştım. Bunu neden yaptım derseniz yine unutmaya çalışmak istememdi. Tabi bu yine çok sürmemişti .Kader her defasında bizi bir araya getirecek hamleler yapıyordu.O zaman da ablamı dahil etmişti.Ablam bana bir kızı almamı söyleyip telefonu kapatmıştı.Ve kızı istemeyerek almaya gittiğimde karşımda yine Duru vardı.Zor da olsa arabaya sokmuştum.Ama ondan sonra hastalanıp bayılması beni iyice korkutmuştu.O an ona bir şey olacak diye ne yapacağımı bile şaşırmıştım.En son onu evime götürmüştüm ve gider gitmez gözlerimi kapatarak üzerini değiştirmiştim.İlk defa böyle bir şey yapmıştım.Ona bakmamak için direnmiştim.Çok zorlanarak da olsa üzerini değiştirmiştim.Ardından sirkeli bezle ateşini düşürmeye çalışmıştım.Bir kaç saat ateşini düşürmek için uğraşmıştım.Ateşi düştükten sonra bezi başında bırakıp kalktığında yemesi için bir şeyler hazırlamaya gittim.Geldiğimde uyanmıştı .Tabi uyanır da biz kavga etmez miyiz?Atışmaya başlamıştık ve en son o gitmeye yeltendiği sırada her şeyi itiraf etmişti.Ardından artık yapmam gerekeni yaparak ben de itiraf etmiştim.Ondan sonra onun evinde kendimden beklenilmeyecek bir hamle yaparak ona çıkma teklifi etmiştim.Tabi sonunda annesinin bizi yakalamasını saymazsak...İşte her şey o andan sonra başladı.O olaydan bir kaç gün sonra annesi benimle görüşmek istedi.Ve sahil kenarında bir mekanda buluştuk.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin