Arkadaşlar bir hafta kadar sonra yine sizlerleyim.Umarım.bölümü beğenirsiniz.Daha fazla uzatmak istemiyorum.Multimedyada Duru ve elbisesi var.Ayrıca bölümü okurken dinlemeniz için ve bölümdede kullandığım Teoman'dan Aşk Kırıntılarını umarım hoşunuza gider:-):-):-)Kefiyli okumalar canlarım:-):-):-)
DURU'NUN AGZINDAN:
Kağıttan çıkan isim beni oldukça şaşırtmıştı.Bizim okulda 12.sınıflar içinde bu isimde bir çok kişi vardır değil mi?Vardır tabi canım,neden olmasın ki...Biraz düşünsem bulurum değil mi?Tabi ki bulursun Duru!Sen mi bulamayacaksın,diyerek kendimi bir güzel gaza getirdim ve düşünmeye başladım.Acaba 12/D 'de mi?Evet,eve...O sınıfta öyle biri yok ki.Oradaki çocuğun adı Ayaz'dı değil mi?Üff...Peki 12/F'de mi aca...diyemeden Gamze ve Eylem'in bana seslenmeleriyle kendime yeni yeni geliyordum.Eylem bana dönmüş elini gözümün önüne getirip bir sağa bir sola sallıyordu :"Hu,hu...Duru orda mısın?"demeyi de eklemişti tabi.Kendime tam olarak geldiğimi düşündüğüm sırada konuşmaya başladım:"Gördüğün gibi buradayım canım,sadece biraz dalmışım."dedim oldukça sakin bir şekilde.Tabi ben böyle deyince Eylem 'de bana cevap
vermeye devam etti:"Gerçekten mi Duru?Bedenin burda ama ruhun burda değil gibiydin.Az önce sana hediye aldın mı diye sordum .Sonra çantandan bir kağıt çıkardın ve dalıp gittin.Artık bize ne olduğunu anlatır mısın?"dedi.Eylem haklıydı.Onlar bir hediye dediler ve ben ne hallere gelmiştim.Neyse bunların sırası değil Duru diyerek benden cevap bekleyen kızlara döndüm:
"Tamam haklısınız.Size şimdi olan biteni anlatacağım.Eylem işte sen hediye deyince ,bende hediye almadığımı hatırladım."demem üzerine Eylem:"Eee...Duru hediye almadığın için mi bu kadar zaman dalıp gittin?"dedi ve bunun üzerine ben:"Biraz dinleyip lafımı kesmeseydiniz anlatacaktım."diyerek biraz onlafa kızsamda anlatmaya devam ettim:"Ama neyse işte hediyeyi unuttuğum gibi alacağım kişiyide unutunca çantama attığım çekiliş kağıdını aldım ve açtım.Sonra..."diyemeden bu sefer Gamze sözümü keserek lafımı devam ettirdi:"Seni derin düşüncelere sokan isimle karşılaştın !Ama bu isim neydi de bu kadar seni düşündürdü?"demesi üzerine bir an duraklasam da konuşmaya devam ettim:"Aras..."dediğim anda ikiside aynı anda:"Aras Demirhan mı?" demesiyle şaşırıp kalmıştım.Soyadına daha önce hiç dikkat etmemiştim.Bunu fark eder etmez kağıda tekrar baktım ve kızlara :"Evet,Aras Demirhan'mış!"demem üzerine attıkları çığlıktan sonra keşke söylemeseydim diye içimden geçirmeye başladım.Sen arkadaşlarını tanımıyor musun da ,onlara bunları söylüyorsun diyerek kendimi yiyip bitirdiğim sırada; hala daha kendilerine gelememeleri üzerine onlara:"Artık bağırışmanız bittiyse , eve gidebilir miyiz?"dedim ama pişman oldum.Çünkü ikiside:"Hediye almadan mı gideceksin."demeleri üzerine :"Akşam aldığım hediyeyi görürsüz."diyerek önlerine geçip çıkışa ilerledim.
********************************
Oh be!Sonunda eve geldim ve odama girebildim.Yemin ederim bu kızlar adama bir şey söylettirdiğine pişman ederler.Yol boyunca başımın etini yediler.Neymiş Aras'a şunu alsan iyi olur,yok ne biliyim Aras'a ne alacaksın,Aras'a şu daha çok yakışır...Sanki karşımda önemli bir şahsiyet varda ona hediye alacağım.Alt tarafı sıradan bir insana hediye alıyorum.Aaaa...İnsanlara ayıp ettin Duru.O sadece sıradan değil ki ,o insanda değil aslında ...Çünkü kendileri öküzdü.Anlayamadığım bu öküzün neyini seviyorlardı ki...Hahh...Onu sevmek için salak olmak gerekir.Ben bu şekilde düşüncelerimle boğuşurken;telefonumun çalmasıyla kendime gelmiştim.Komodinin üstünde unuttuğum telefonuma iliştim.Ve ekrana baktım .Gizli numara arıyordu.Belli bir süre açıp açmamakta tereddüt ettiysem de ;en sonunda dayanamayıp açtım.Bir iki kez "alo"dedikten sonra karşı taraftan ses gelmemesi üzerine telefonu kapattım.Offf...Gerçekten aptalım!Niye açarsın ki...Yine bir ara dadanan sapıklardan biriydi işte...Her neyse şimdi gidip güzel bir duş alayım ve akşam için hazırlanıyım diyerek banyoya ilerledim.Banyoda yarım saat oyalandıktan sonra aldığım siyah mini ve hafif dekoltesi olan elbiseyi giydim ve aynanın karşısına geçtim.Gerçekten orda denememe rağmen çok yakışmıştı.Sanki ben Duru değilimde başka biriymişim gibi hissetmiştim.Çünkü daha önce hiç böyle iddalı bir elbise giymemiştim ve ben böyle kıyafetler giyebilecek kadar cesur değildim.Ayrıca utangaç yapım gereği de böyleydim aslında...Ben bu düşüncelerimden çıkıp siyah açık topuklu ayakkabılarımı giydim.Daha sonra hayatımda hiç yapmamışta olsam Eylem'den öğrendiklerime göre sade bir makyaj yaptım ve ıslak saçımı kurutup ,saçımda maşayla hafif ve doğal bir görüntü oluşturdum.Ardından açık bırakarak yaptığım saçımdan sonra meşhur parfümümüde sıktım.Ardından komodinin üstünde duran telefonumu ve çantamı alıp ,partiye doğru yola çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE
Teen FictionGeçmişte yaşadığı her şeye rağmen kalbindeki masumiyeti kaybetmeyen bir kalple,kötülüklerin esiri olmuş,nefret saçan bir kalbin hikayesiydi onlar. Belki birbirlerinden çok farklı görünüyorlardı ama ikisininde bilmediği ortak bir yanları vardı; Peş...