Bilinmeyen Kişi

438 88 46
                                    

Arkadaslar multimedyada Aras var.

Aras'ın ağızından:
  

  Duru'ya onunla çok eğleneceğimi söylediğimde bana iyice gıcık olduğunun farkındaydım.Çünkü bana senin gibi bir öküzle tabi ki eğleniriz demişti.Bu da onun bana sinirlendiğini gösteriyordu.Zaten onu sinir etmek oldukça hoşuma gitmiyor değil.Onun kızgın olduğu aklıma gelince cidden gülesim geliyor.Mesela şuan da aynı şekilde gülesim geliyor.Ama şimdi gülmemem gerektiğininde farkındayım.Çünkü bu Selim'e iyi bir ders vermem lazımdı.İyice haddini aşmaya ve saçmalamaya başlamıştı.Benim bu okul da olduğumu unuttu galiba?Ama bende Arassam sana neyin ne olduğunu gösteririm.diyerek okuldan çıkacağım sırada yine şu kızla karşılaştım.Sürekli zaten dibimde bitiyordu.Adeta  bir sülüğü andırıyordu.Bu kadar yalakalık olur mu?Ama buna katlanmalıydım.Çünkü bu kız ,bu okulda benim elim ayağım olacaktı.O yüzden bir süre bu kıza katlanacaktım.Bu şekilde düşündüğüm sırada yanıma geldi ve konuşmaya başladı.

"Arascım ,okulda olanları duydun mu?"dedi.O böyle söyleyince,bende ona umursamaz bir şekilde baktım.Ama buna rağmen konuşmaya devam etti.

"Aras,bu gün Selim Duru'ya konferans salonunda çıkma teklifi etti.Ama Duru Hanım o kadar kibirli ki çocuğa bir cevap vermeden çekip gitti.Herkesin önünde rezil etti Selim'i.Aslında yakışıyorlardı ama Duru salağın teki olunca ayağına gelen fırsatı tepti."dedi ve gülmeye başladı.Cidden bu kız sinirlerimi aşırı derecede bozuyordu.Daha fazla bununla uğraşamayacağımı anlayarak ona cevap vermeden  bahçe kapısına doğru ilerlemeye başlamam üzerine:

"Aras !Nereye?"diye bağırmaya başladı.Ama hiç aldırış etmeden arabama doğru ilerledim.Çünkü Selim 'in Duru 'yu köşeye sıkıştırmasının bundan kaynaklı olduğunu anlamıştım.Bu Selim hiç akıllanmayacaktı.O kadar şeye karşı hala ders almamıştı.Ama ona şimdi ellemeyecektim.Çünkü öyle bir gün gelecek ki hepsinin hırsını o zaman çıkaracaktım.Bu şekilde düşünerek arabama bindim.Arabaya biner binmez telefonum çalmıştı.Tabi ki arayanı tahmin etmek pek zor değildi.Çünkü arayan Poyraz'dı.

"Alo!Ne var Poyraz!Ben sana beni zırt bırt arama demedim mi?"diyerek sinirle bağırdım.

"Napiyim abicim Melis geldi  ve bana:" Aras ,sinirli bir şekilde çıktı."dediği için merak ettim."dedi.

"Merak etme  Poyraz !O salak kızın her lafına inanma!Her şeyi abartmakta üstüne yok zaten!"dedim.

"Tamam bir daha sormam da benden Duru'nun ailesi araştırmamı istemiştin ya.Sanırım onunla ilgili adamlar bir şeyler bulmuşlar."

"İyi bir ara bakarım ama şimdi işim var.Haa...Bu arada Akın 'dan haber var mı?"

"Aras,Akın hala yurtdışında ne zaman gelir bilemiyorum.Ama onu da öğreniriz."

"İyi ,tamam!Ben bir kaç gün eve uğrayamıyacağım Işıl'a göz kulak ol!"diyerek Poyraz'ın cevabını beklemeden kapattım.Ve arabayı sahile sürdüm.

Sahile geldiğimde boş banka oturdum ve Duru'ya mesaj attım.

"15 dk içinde sahilde ol!"diyerek gönderdim.Çok geçmeden mesaj geldi.

"Sen kimsin ve telefonumu nerden buldun?"yazmıştı.

"Sana 15 dk içinde burada ol diyorum.Soru sor demiyorum."yazdım.

"Nedenmiş o!Belki de sapıksındır veya beni kaçıracaksındır.Neden kendimi riske atayım.Ve ayrıca burda tek bir sahil yok ,birden çok sahil var."yazmıştı.Off...Bu kız adamı cidden çıldırtır.Çıldırtmakla kalmaz katil eder.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin