Selim'in söylediklerinden sonra ne olduğunun şokundaydım.Aslında cevabım belliydi.Ben bu teklifi kabul edemezdim.Çünkü ona karşı bir şey hissetmediğim gibi ona pek fazla güvendiğimde söylenemezdi.Ne yapmalıydım ki ,onu kırmadan bu durumdan sıyrılmalıydım.Bir de herkesin içinde bu teklifi yapması işimi daha da zorlaştırıyordu.Ne yapacağım şimdi .Bu şekilde daldığım düşüncelerimden koltuklardan gelen "Evet de!" sesleriyle kendime geldim.Hal böyle olunca Selim'de bana beklenti dolu gözlerle bakıyordu.Haklıydı da aslında.Bir cevap bekliyordu.Ama ben ona bir cevap vermiyecektim.Böyle düşündüğüm sırada ,Selim'e bir cevap vermeden uzaklaşmaya başladım.O da arkamdan:"Duru!Duru!Bir cevap vermiyecek misin?"dedi hüzün ve hayal kırıklığıyla dolu sesiyle.Bu sorusuna karşı ,tam kapıdan çıkacakken kafamı olumsuz anlamda sağa sola oynattım ve hızla olduğum yerden uzaklaştım.
İlk iş olarak sınıfa gittim.Sınıfa gittiğimde Eylem ve Gamze'nin sınıfta olduğunu gördüm.Onlar konferans salonunda değil miydi? diye düşündüğüm sırada Gamze bana:"Duru!Ne oldu?Olduğun yerde donup kaldın.İyi misin sen?"dedi telaşlı bir şekilde.O böyle yapınca ,ben de ona cevap verdim:"İyiyim canım .Bir şeyim yok da ,siz konferans salonunda değil miydiniz?"dedim tuhaf bir şekilde bizimkilere bakarak.Onlar da bana şaşkın bir şekilde bakarak:"Konferans salonumu...O nereden çıktı.Ne vardı ki konferans salonunda?"dedi Eylem ve Gamze'de üzerine ekledi:"Evet ,Duru !Konferans salonuda nereden çıktı.Biz daha yeni geldik.Orada ne yapabiliriz ki..."dedi ve bana döndü.Ben tabi o durumda olunca kızları fark edememem normaldi.Daha sonra benden bir cevap bekleyen kızlara döndüm ve :"Eee...Tamam o zaman ben fark edemedim demek ki."dedim geveleyerek.Onlarda :"Duru konferans salonunda ne işin vardı ve ne oldu da bir şeyler geveleyip duruyorsun?"dedi göz kırpıp kafa sallayarak.Ben de bizimkilerin ne yapıp ,ne edip bunu öğreneceklerini bildiğim için sınıfın en dip köşesine geçip olup biteni anlattım.Ben böyle anlatınca ikiside ağzı açık bir şekilde bana bakmaya başladı ve ilk şaşkınlığı Gamze atlatarak bana:"Zaten belliydi ki bu.Aslında şaşırmamamız gerekiyordu."dedi.Ben de ona tuhaf bir şekilde bakarak :"Nasıl belliydi?Neden şaşırmamamız gerekiyordu?"dedim.O ise:"Sen görmüyordun belki ama o seni her gördüğü yerde heyecandan şekil değiştiriyordu.Ayrıca seni aşırı derecede izliyordu.Yanında bir erkek gördüğünde kuduruyordu canım."dedi.Ben ise :"Saçmalama Gamze.Yok artık daha neler."dedim.Bu sefer Eylem kendine gelerek :"Duru sen saf mısın arkadaşım?Gamze dogru söylüyor.Geçen seneyi ne çabuk unuttun.Geçen seneyi hatırlıyor musun?Hani kimya öğretmeni performans ödevi için seni Oğuz 'la eşleştirmişti."dedi.Ben de :"Evet de...Şimdi onunla ne alakası var?"dedim.O da:"Ciddi misin Duru.Tabi ki alakası var.O çocuk durup dururken neden seninle ödev yapmaktan vazgeçti.Ayrıca sen nedenini sorduğunda neden Selim'e bakarak cevap vermişti?Şimdi biraz olsun anladın mı Duru?"demesiyle haklı oldukları kanısına varmıştım.Çünkü bu olay bir kaç defa olmamıştı.Defalarca benimle çalışmak isteyenler,ertesi gün benimle ödevler konusunda çalışmaktan vazgeçerlerdi.O zaman sebeplerini anlayamıyordum ama şimdi anlıyorum.Hepsi Selim'den korkuyorlardı ve onun için vazgeçiyorlardı.Kızlara döndüm ve konuşmaya devam ettim. "Tamam,haklısınız galiba da peki şimdi ne yapacağım?Okulda şimdi duramam ki.Selim cevabı öğrenmeye çalışacaktır ve tüm okuldakiler bana tuhaf tuhaf bakacaktırlar."dedim.
"Bir şey yapmıyacaksın canım.Normalde bu gün nasıl olacaksa öyle olacak.Kimseye hesap vermek zorunda değilsin.Bu senin hayatın ve buna kimse karışamaz.Haa...Eğer kaçarım ,Selim'e görünmem dersen,nereye kadar kaçacaksın ki Duru?Eninde sonunda sorusunu cevaplıyacaksın.Bana kalırsa git ve ondan hoşlanmadığını söyle."dedi Gamze.Ona sinirli ve şaşkın bir bakış attıktan sonra
"Ne kadar kolay söylemesi değil mi Gamze?"dedim.
"Tamam kolay değil biliyorum.Ama başka türlü bir şey olmaz Duru."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN GÖLGESİNDE
Teen FictionGeçmişte yaşadığı her şeye rağmen kalbindeki masumiyeti kaybetmeyen bir kalple,kötülüklerin esiri olmuş,nefret saçan bir kalbin hikayesiydi onlar. Belki birbirlerinden çok farklı görünüyorlardı ama ikisininde bilmediği ortak bir yanları vardı; Peş...