"Senden Nefret Ediyorum"

594 78 70
                                    

Arkadaşlar bir hafta kadar geciken bir bölüm oldu.Bu yüzden sizden çok çok özür diliyorum.Ama çok uzun bir bölüm yazdım.Ben yazarken çok keyif aldım.Umarım siz de okurken keyif alırsınız.Ayrıca vote ve yorumda atarsanız memnun olurum.Beğenmeniz dileğiyle...:-):-):-)Bu bölüm sınıf arkadaşım Dilay ve en yakın arkadaşlarıma ithafen.

Multimedyada Uludağ'dan bir görüntü ve bölüm şarkısı da olan Mustafa Ceceli'nin Sevgilim şarkısı var.

2 hafta sonra:

İnsan zamanın nasıl geçtiğini anlayamaz.Çünkü zaman fark edilemiyecek kadar hızlı geçer.Aynı bir suyu andırır.Onun gibi hızlı akar gider...Biz göz açıp kapayıncaya kadar geçer.Aynı benim şu iki haftamın geçmesi gibi.Gözümü açıyıp kapayıncaya kadar iki haftamı geçirmiştim.Ne ara karneyi almıştım da,ne ara Uludağ'a gelmiştim hala anlayamıyorum.Zaten zamanda böyle değil mi?İnsanı anlamazlıklara sokan da o değil mi?Belki odur,belki de değildir.Ama benim için anlaşılmaz bir kavram olduğu kesindi...diye dalıp gittiğim düşüncelerimden kafama yediğim kar topuyla kendime geldim.Amaçları neydi ki bunların?Daha Uludağ'a geleli şurada saatler olmamıştı.Ama hemen kafama kar topu atmışlardı.Aslında beklenilecek bir durumdu.İlla benle uğraşsınlarda ne olursa olsun.Bu şekilde düşündüğüm sırada kafama bir daha kar topu yememle sinirlenmiş bir şekilde kafamı bana kar topunu atan kişiye yani Deniz'e çevirdim.Kafamı çevirir çevirmez ,ona kötü bakışlarımı gönderdim.Ben ona bu şekilde bakınca ,Deniz adımlarını geri geri atmaya başladı.Ben de ona doğru ilerlemeye başladım.Bu şekilde ona doğru ilerlemeye devam ettiğim sırada ,Deniz daha fazla geriye gidemeyeceğini anlamış olacak ki benden kaçmaya başladı.Tabi o kaçar da ben de onu kovalamaz mıyım?Evet,tabi ki kovalarım.

"Gel buraya Deniz!Kaçma!Eninde sonunda seni kara buluyacağım!"diye bağırarak Deniz'i kovalamaya devam ediyordum.Tabi buna da kovalamak denilirse...O kadar çok kar vardı ki Deniz'i yakalamamı engelliyordu.Ayrıca bir şeye takılıp düşmesem bari, diye düşündüğüm sırada bir şeye takıldım.Aslında buna takılmak denilmezdi.Çünkü resmen bana çelme takılmıştı.Bu şekilde tam yere yapıştığımı düşündüğüm sırada refleks olarak gözlerimi kapattım.Fakat soğuk bir şey hissetmediğim için gözlerimi yavaş yavaş açtım ve bana şaşkın bir şekilde bakan Aras'ı gördüm.Ne yani beni yere düşmekten Aras mı kurtarmıştı?Neden her seferinde beni Aras kurtarıyordu ki?Zaten en olmayacak yerde çıkıyordu hep karşıma...diye düşünerek zor da olsa ayağa kalktım ve Aras'a:"Niye beni tutuyorsun ki?Niye bana yardım ediyorsun?Belki ben düşmek istiyordum."dedim sitemli ve kızgın bir şekilde.Ama bana sadece pis pis sırıttı ve cevap vermeden cool bir şekilde otele doğru ilerlemeye başladı.Ben de o giderken arkasından :"Yaa...Nereye gidiyorsun.Soruma cevap versene!"dediğim sırada Gamze yanıma geldi ve :"Hadi Duru!Artık odamıza gitsek iyi olacak."dedi.Ben'de :"Farkındaysan Gamzecim,Aras Bey'e bir soru sordum ama hala cevabını alamadım.Ve cevabımı almadan gitmeye hiç niyetim yok!Ayrıca o Deniz nerede?Daha onu kara buluyacam."dedim atarlı ergenler gibi.Bunun üzerine Gamze bana:"Durucum gördüğün üzere Aras seni takmadan otele gitti ve Deniz'e gelince ondan da intikamını daha sonra kar topu savaşı yaparken alırsın.Çünkü Deniz çoktan odasına gitti bile.Ve ayrıca biz de artık odamıza gitsek iyi olacak yoksa burada donup kalıcaz."demesi üzerine iyice sinirlensemde Gamze'nin haklı olduğunun farkına vardım ve:"Tamam,gidelim ama sevgilinden intikam almamda bana yardım edeceksin tamam mı?"diyerek intikam alacak fakat masum olan bir kız bakışı attım.Bunun üzerine Gamze'de:"Tamam ama fazla kötü bir şey yapmamak şartıyla."diyerek gülmeye başladı.Ben de onun gülmesine eşlik ederek ona sarıldım ve :"Tamam"diyerek kafamı salladım.Ardından beraber odamıza doğru ilerledik.

***********************************

Odaya geldiğimizde Gamze Eylem'in yanına giderken bende kendimi direk banyoya attım.Eee...Geçirdiğim yolculuğun ardından bir banyo ancak beni rahatlatırdı değil mi ?Ama kıyafetlerimi hazırlamadığımı hatırlayınca sıcak su küveti doldurana kadar kıyafetlerimi hazırlamaya karar verdim.Banyodan çıktım ve küçük kırmızı bavuluma bakındım.O sırada Eylem bana:"Duru sen banyoda değil miydin canım."dedi.Bende Eylem'e dönerek:"Kıyafetlerimi hazırlamayı unuttum ,su dolana kadar kıyafetlerimi hazırlayım dedim de Gamze nerede?"dedim.Bunun üzerine muzip bir şekilde gülümsedi ve:"Bu günü aşkıyla geçirecekmiş."demesiyle gülmeye başladım ve Eylem'e:"Ne diyim .Allah Deniz'e yardımcı olsun!Ama aslında iyi de oldu.Belki benle uğraşmaz."diyerek gülmeye devam ettiğim sırada gözüme kırmızı küçük ve sevimli bavulum ilişti.

GEÇMİŞİN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin