Capitolul 23 .

5.8K 256 41
                                    

        

          Dupa cateva momente in care doar ne-am privit usa camerei s-a deschis , iar in prag statea ... statea chiar fratele meu.

-Haideti , mergem in club ! , a tipat , iar apoi a inchis usa .

Jake nu prea a mai vorbit cu mine , a devenit din nou indiferent . Poate ca nu isi da seama , dar indiferenta lui doare.

-Hai ca ma duc sa ma pregatesc , Zayn a spus si dupa mi-a sarutat fruntea .

Nu vreau sa merg in club , nu am fost nici o data si nici nu vreau . Nu stiu cum e , dar nu cred ca e cine stie ce .

M-am indreptat spre baie pentru un dus rapid si apoi m-am dus la dulap . Am ales o fusta neagra pana la genuchi si o bluza de culoare crem cu maneci lungi si fara decolteu . In picioare am ales o pereche de balerini negri . La machiaj am decis sa renunt asa ca m-am dat decat cu o crema hidratanta pentru fata si putin rimel .

Cand am fost gata am coborat jos acolo unde erau toti ceilalti . Bineinteles ca toate celelalte fete aveau rochii scurte si in culori vi alaturi de niste pantofi cu toc , dar eu nu ma pot imbraca la fel ca ele pentru ca nu am un corp ca al lor .

Apoi ochi mei au cazut pe Zayn . Era atat de frumos . Avea o pereche de blugi negri si un tricou negru alaturi de tenesi negri . Arata cam sumbru , dar era foarte frumos .

Ceilalti se indreptau spre masini , iar Zayn a venit langa mine si a spus :

-Esti atat de frumoasa .

Bineinteles ca am rosit . I-as fi zis si eu cat de frumos este el , dar imi e rusine . Si am si un nod in gat din cauza emotiilor . Nu am zis nimic , dar el ma luat de mana si am pornit spre masina . Mi-a deschis portiera si ma ajutat sa imi pun centura , dar nu in forma de "X" ci doar una in asa fel incat sa arate ca la o masina normala .

In masina nu am discutat despre nimic . Gandurile mele erau in alta parte . Aveam ... emotii . De ce ? Pentru ca nu am fost nici o data in club si nu stiu cum e sau daca o sa fie ok .

Cand am ajuns era o coada imensa si eu m-am asezat la ea , dar ceilalti nu asa ca i-am urmat. Cand am trecut de acei oamenii toti ne priveau , dar nu ziceau nimic pentru ca ne-am bagat in fata lor . Si atunci cand am ajuns in dreptul paznicilor acestia doar i-au salutat pe baietii si gata .

Dupa nici 20 de minute de cand am intrat in club toti erau deja ametiti si se aflau pe ringul de dans . Toti mai putin eu , Zayn si Liam . Zayn statea si analiza incaperea si pe cei care se aflau in ea , eu il priveam pe el , iar Liam ii privea pe ceilalti .

Zayn statea mai departe de mine in timp ce Liam era mai aproape . As fi vrut sa deschid o conversatie cu el , dar imi este rusine si nici nu stiu ce as putea sa ii spun . Am observat ca nu consuma alcool ci ca savura aceeasi bautura ca si mine , un suc de portocale . Zayn avea un pahar in care era un lichid maro care mirosea destul de urat si care cred ca poarta denumirea de coniac, inca nu sunt sigura pentru ca nu prea stiu multe despre bauturile alcoolice din moment ce nu consum .

-Tu nu consumi alcool ? , ma intreaba Liam dintr-o data .

-Nu , ii raspun pe un ton prietenos .

-De ce ? , intreaba si zambeste .

-Are un miros ciudat si nu am incercat nici o data asa ca nu vreau sa incerc nici acum . Dar tu , de ce nu consumi alcool ? , intreb si observ cum zambetul sau creste .

-Oh , de obicei , consum , dar in seara asta nu am tocmai dispozitia necesara .

-De ce ? , intreb , iar apoi regret deoarece poate nu vrea sa imi spuna sau acest subiect il supara si eu il stresez cu intrebarile mele copilaroase .

-Oh , nu stiu , probabil ca nu vreau ca derbedei astia sa o dea in bara , spune si incepe sa rada , iar eu chicotescc .

Nu prea am vorbit cu Liam , dar este un tip de treaba .

                Persepectiva lui Zayn

O priveam cum rade alaturi de Liam . Avea cel mai frumos zambet pe care l-am vazut vreodata . Imi placea ca era distrasa de la ceea ce s-a  intamplat cu nemernicul de Bieber .

Un baiat a trecut pe langa masa noastra si am vazut cum s-a uitat la ea . Chiar daca nu era imbracata vulgar ca celelalte fete tot se intorc multe priviri dupa ea . Si fetele din club s-au uitat la ea , dar cu ura si gelozie . Este si normal pentru ca Cici atrage priviri si fara 70% din piele descoperita si o tona de machiaj pe fata .

Si de o data toata aceasta atmosfera placuta a disparut o data ce gloantele au inceput sa zboare prin aer si totul sa devina un hoas .

Primul meu instinct a fost sa ma uit la Cici si sa tip :

-Liam , du-o de aici !

         Perspectiva lui Cici

Gloantele zburau , oamenii tipau, totul era un dezastru . Eram atat de speriata incat mi-au dat lacrimile . Apoi am auzit tipatul lui Zayn ca Liam sa ma duca de aici .

Am inceput sa alerg impreuna cu Liam prin tot haosul din jurul nostru . Simteam ca daca fac o miscare brusca un glont ma va nimeri . Imi este atat de frica de tot ce se poate intampla .

Apoi am auzit un tipat puternic . M-am uitat in acea directie si am vazut o fata insarcinata care a fost impuscata in abdomen . Stiam ca ea nu a murit , glontul nu i-a fost mortal ei ci i-a fost mortal copilului. La scena terifianta lacrimile au inceput sa cada si mai repede din ochii mei . Eram blocata si priveam scena cu vederea intetosata din cauza lacrimilor . Mana lui Liam a prins-o pe a mea brusc ca sa ma faca sa ma misc din acel loc . In timp ce el ma tragea spre iesire eu inca priveam terifiata spre acel loc .

Cand am iesit afara am inceput sa tremur atat de frig cat si din cauza groazei si a socului . Doream din tot suftetul sa o ajut , era pierduta si indurerata si daca nu se misca de acolo urma sa obtina acelasi tratament ca si copilul ei . As fi vrut sa o ajut , dar nu aveam cum , nu eram destul de puternica .

Dupa cateva secunde in care doar am privit i interiorul clubului am vazut o fata cunoscuta . Era Jake ... Jake care tragea cu un pistol . Nu imi vine sa cred ca are o arma . De fapt stiam ca ceva nu e ok , si cand toata mizeria asta se va termina o sa pun niste intrebari pentru ca nu am de gand sa tac si sa ma comport ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat .

Am plecat de acolo impreuna cu Liam si stiam ca si el are o chestie , adica o arma , la el . Imi era de-a dreptul frica . Plangeam si acum nu o faceam doar de teama . O faceam pentru ca ma simt oarecum mintita . Toti cei din jurul meu nu sunt cine par a fi . Pana acum nu stiam cu ce se ocupa Jake , Zayn sau ceilalti , dar acum stiu sigur ca nu e ceva legal .

M-au mintit . Toti . Pana si Jade . Ok , de la fratele meu ma asteptam , de la Zayn , da , si de la el ma asteptam pentru ca nu degeaba i se spune Devil , dar de la Jade chiar nu ma asteptam .

Picaturile de apa sarata continuau sa se prelinga in jos pe obraji mei si atunci cand masina s-a oprit mi-am sters lacrimile chiar daca ele continuau sa cada si apoi am fugit sus la mine in camera . M-am inchis din nou . Doream sa stau aici izolata mereu .

Fara sa realizez m-am dus la baie si am cautat disperata lamele , iar atunci cand le-am gasit fara sa mai stau pe ganduri mi-am ridicat fusta si am facut cinci taieturi pe coapsa stanga , trei pe cea dreapta . Inca nu ma puteam opri din plans asa ca am mai facut sapte pe inchieietura maini stangi .

Cum am auzit o bataie puternica in usa si apoi numele meu strigat de Zayn am inceput sa ma panichez , dar nu m-am dus sa deschis .

Stiam ca va sparge usa , si a facut-o , iar cand ma vazut pe expresia lui puteai citi uimire si multa furie . Dar asa furios cum e si cu starea de rahat in care ma aflu tot am de gand sa obtin niste raspunsuri !

L-am vazut cum se apropie de mine si apoi ...

#Sper sa va placa .

P.S: scuzati greselile gramaticale.

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum