Capitolul 25 .

6.1K 276 29
                                    

       

            Am simtit cum masina s-a oprit asa ca mi-am deschis usor ochi .

Ceilalti au coborat din masina asa ca asta am facut si eu . In fata mea era un hotel mega luxos de cinci stele si ca sa fiu sincera , mai bine mergeam la un motel pentru ca aici e foarte multa lume .

-Ce facem aici ? , am intrebat , dar , din nou , am fost ignorata .

M-am saturat . M-am saturat sa fiu ignorata si tratata cu indiferenta . Nu cer sa fiu tinuta in slavi , dar macar cand pun o amarata de intrebare sa mi se raspunda .

Nu inteleg de ce Zayn nu ma lasat sa mor . E clar ca (,) cu sau fara mine aici este acelasi lucru pentru el . Adica , vreau sa mi se raspunda la o amarata de intrebare si sunt ignorata . Nu vreau atentie pentru ca nici macar nu imi place sa atrag atentia cuiva , dar un raspuns vreau . Eu stiam ca atunci cand pun o intrebare trebuie sa mi se raspunda . Asta daca nu este o intrebare imposibila gen "cand am sa mor?" , dar din moment ce este o intrebare simpla nu inteleg de ce nu mi se da un raspuns .

Pierduta in gandurile mele ridicole nici nu am observat ca Lucy si cu Harry nu mai erau cu mine si Zayn .

-Ce facem aici ? , am repetat intrebarea si cand am vazut ca ma ignora din nou am intrebat iar .

Si am tot intrebat asta pana cand Zayn s-a oprit din mers si ma privit cu o expresie serioasa apoi a spus :

-Poti sa nu te mai comporti ca un copil ?

-Eu ? Tu esti cel care ma ignora , am spus in timp ce i-am evitat privirea .

Nu a spus nimic si a inceput sa mearga in fata mea . Puteam foarte bine sa fug , dar nu am facut-o in schimb am facut altceva . M-am asezat in fund pe holul pe care mergeam . Cand Zayn s-a intors si ma privit mi-am incrucisat bratele la piept , iar el a oftat frustrat .

-Ce faci ? , a spus cu maxilarul inclestat in timp ce se apropia de mine .

-Nu ma misc din locul asta pana nu imi spui ce facem aici , am spus serioasa .

Stiam foarte bine ca putea foarte usor sa ma ia pe sus , dar as fi gasit eu o solutie sa il fac sa ma lase in pace .

-Cine e copil acum ? , a intrebat ironic , iar eu am scos limba la el .

A chicotit , iar apoi a vrut sa ma ia pe sus . Exact asa cum am banuit . Am pus mainile pe podea si mi-am inclestat unghile nu foarte mari de aceasta . Stia ca daca ma va ridica o sa mi se smulga unghile si o sa ma doara .

-Cici , nu te mai prosti , a spus si s-a aplecat incercand sa ma faca sa imi desclestez unghile de podea .

-O sa ma prostesc pana imi spui ce facem aici , am spus la fel de serioasa .

-Avem treaba . Acum hai , a spus rapid .

Am oftat si mi-am desclestat  unghiile de podea . Cand eram gata sa ma ridic in picioare , el s-a aplecat si ma luat in brate ca pe un copil mic .

A inceput sa inainteze cu mine in bratele lui , iar eu ma tot fastaceam . Nu doream sa ii fiu grea . In ultima perioada am pus ceva pe mine ...

-Cici , poti sa nu te mai foiesti atat ? , a intrebat .

-Pot sa merg si singura , am spus incercand sa ma dau jos din bratele lui .

A oftat si s-a oprit din mers strangandu-ma mai tare la el in brate .

-Cici , crezi ca imi esti grea ? , a intrebat si mi-am ferit privirea de a sa .

-Micuțo , esti usoara ca un fulg de nea , a spus si ma sustinut doar cu o mana . Vezi ? , a intrebat in timp ce a inceput sa faca din nou pasi .

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum