M-am trezit intr-un final si se pare ca ma aflam in masina cu Zayn. Il priveam, dar el nu spunea nimic, privea drept in fata in timp ce sprancenele ii erau incruntate.
-Mai avem mult pana acasa?, am intrebat pe un ton ragusit.
-Da, raspunsul sau a fost rostit pe un ton dur.
Am decis sa nu mai spun nimic, dar am continuat sa il privesc. Nu stiu ce e cu el, nici macar nu s-a uitat la mine de parca as fi un rahat pe care nu vrea sub nici o forma sa il vada si incearca sa il evite cat mai mult.
-Esti suparat pe mine?, am intrebat cu o voce mica.
O frana brusca m-a facut sa ma lovesc cu capul de geam in timp ce Zayn si-a intors, pentru prima data de cand m-am trezit, privirea dura spre mine.
-La dracu'! Normal ca sunt suparat! Ai fugit intr-o padure nenocorita unde ai dat peste un psihopat care era sa iti faca felul daca eu nu apaream acolo sa iti salvez fundul ca de fiecare data!, a tipat totul atat de repede incat de abia am putut procesa cuvintele.
Nu am spus nimic, de fapt, avea tot dreptul sa fie suparat si nervos pe mine. Cu toate ca ochii imi erau plini de lacrimi, nu am dat drumul niciuneia, era numai vina mea si stiam ca nu am de ce sa plang. Daca plangeam acum as fi aratat si mai penibila decat sunt deja.
-Imi pare rau, a fost tot ce am reusit sa murmur inainte sa imi atintesc privirea in poala mea.
-Iti pare rau? Iti pare rau? Cici la dracu' nu cred ca intelegi gravitatea situatiei, a tipat din nou fapt ce m-a facut sa vars o lacrima.
-Vino aici, a spus de data asta pe un ton mai bland si am privit cu coada ochiului ca imi indica spre poala sa.
Ma asez usor pe picioarele sale in timp ce imi tin picioarele inca pe saunul pasagerului. Privirea imi este atintita tot in poala mea asta pana cand Zayn imi ridica barbia si ma face sa il privesc cu ochii mei inlacrimati.
Zayn ofteaza apoi imi aplica un sarut delicat si cast pe buze, dar pe care apoi il intensifica. Lasa scaunul pe spate apoi imi cuprinde talia si ma pune cu totul pe el. Sarutul se intensifica si mai mult si deja simt o usoara caldura in zona dintre picioarele mele.
-Zayn, am suspinat in placere atunci cand si-a presat erectia de feminitatea mea.
Acesta nu a spus nimic, doar cu o miscare rapida a inversat pozitiile si m-a pus pe mine dedesubtul sau. Sarutul a continuat cu mult mai mult patos, iar atunci cand mi-a scos tricoul sau de pe cap mi-am dat seama unde aveau sa avanseze lucrurile. La scurt timp s-a desprins din sarut pentru a isi da pantaloni in jos pana la glezne. Buzele ni s-au unit din nou de data asta mult mai pasional incat nici nu mi-am dat seama cand mi-a dat si lejeria intima jos, lasandu-ma complet goala in fata lui.
Cand si boxerii lui au fost inlaturati nu a ezitat o secunda sa patrunda in interiorul meu. Miscarile lui erau ritmice si ma faceau sa ma simt cum nu m-am mai simtit pana acum. Cu toate ca mai era un mic discomfort prezent acesta nici nu se compara cu placerea pe care mi-o oferea in acelasi timp.
Zayn gemea dupa fiecare impingere pe care mi-o oferea in timp ce eu eram un pic mai retinuta in aceasta privinta.
-Ah, Cici, la naiba iubito, te simt atat de bine, a gemut totul in timp ce respiratia ii devenea precipitata.
-Da Zayn, am gemut si eu dar apoi m-am inrosit toata.
-Nu trebuie sa te rusinezi, fa ceea ce simti, acum nimic nu conteaza, a spus in timp ce imi oferea doua impingeri puternice apoi nu am mai rezistat si am lasat placerea absoluta sa ma invaluiasca. La scurt timp a venit si Zayn, dar tot nu a iesit din interiorul meu, a ramas acolo in timp ce isi sprijinea fruntea de a mea si ma privea fix in ochii.
-Ai fost minunata, a spus in timp ce mi-a aplicat un ultim sarut dupa care a iesit din interiorul meu si mi-a pus tricoul sau pe mine apoi si-a ridicat si el boxerii o data cu blugi.
Cand m-a pus la locul meu am observat ca nu am lenjeria pe mine, iar atunci cand am vrut sa ma aplec sa o iau Zayn m-a oprit si mi-a ranjit.
-Nu nu, a spus pe un ton pervers apoi a luat-o si a facut ceva la care chiar nu m-as fi asteptat. A aruncat-o pe geam.
Apoi a pornit masina rapid si de abia am realizat tocmai ceea ce a facut. Nu pot sa cred! Acum o sa stau fara lejerie? Ce naiba la apucat?!
-Ce te-a apucat? De ce mi-ai aruncat lejeria? Eu ce o sa port acum?
-Tricoul meu, a spus simplu in timp ce un ranjet i se asternea pe buze. Si nu orice fel de ranjet ci unul pervers.
-Oh Doamne, am spus rosind putin in timp ce m-am afundat in scaunul meu.
-Deci cat mai avem pana acasa?, am intrebat de data asta pe un ton copilaresc.
-In jur de o ora mai facem pe drum, a spus iar eu am oftat.
-Ah, omule, nu poti si tu sa ma scoti la o intalnire romantica undeva mai aproape?, m-am plans din nou pe aceeasi voce de copil.
-Pai scuza-ma ca am incercat sa fiu cat mai romantic posibil avand in vedere ca trebuia sa iti ofer o prima noapte pe care sa o ti minte tot restul vietii?, a spus ironic in timp eu probabil eram mai rosie ca un rac. Si desi eram rusinata nu am ezitat sa scot limba la el. Oh Doamne, m-am indragostit de un copil, a spus amuzat iar eu i-am zambit brusc. Nu stiam de ce, dar cuvintele sale au facut ca inima mea sa tresara de bucurie.
_________________
Sper sa va placa acest capitol pentru ca am pus de toate in el. Tristete, pasiune, glume, ironie si iubire. Vreau sa va stiu parerile asa ca astept cat mai multe pareri din partea voastra.
Pana data viitoare nu uitati ca va iubesc. Sa stiti ca nu o sa mai pun next decat in vacanta pentru ca acum chiar nu mai pot, liceul ma omoara. Si maine am teza la mate, iar eu stau ca o nebuna si scriu si tot scriu pana la 1:25 a.m, dar nu imi pare rau. Va iubesc si v-am facut oricum sa asteptati prea mult pentru acest capitol.
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...