Capitolul 14 .

6.6K 312 39
                                    

             Mainile lui slinoase continuau sa se plimbe pe corpul meu . Plangeam pentru ca nu vroiam sa se intample asta . Louis continua sa ranjeasca si asta ma inspaimanta si mai tare . Totul se intampla asa de repede si nici nu am realizat cand a scapat de rochia mea si de tricoul sau .

Mana lui mi-a framantat un san si eu m-am zbatut si mai tare . Simteam cum raman fara oxigen deoarece suspinele si cu rugamintile de a ma lasa in pace nu imi mai dadeau timp sa respir .

-Te rog , lasa-ma ! Ajutor !

Am tipat din nou si el a ras la fel ca in celelalte dati cand am tipat . Mi-a spus din nou ca nimeni nu ma aude si m-a mai plesnit o data . Imi era asa de frica . In momentul in care mana lui se indrepta spre feminitatea mea am ...

-Nu , lasa-ma ! , am tipat in timp ce lacrimile incepeau sa cada din ochii mei .

Zayn a tresarit langa mine si m-a cuprins cu bratele lui mari si calde in mai putin de o secunda . Din nou , imi mangaia spatele intr-un mod linistitor asa cum face de fiecare daca cand plang . Am plans la pieptul lui si i-am udat tricoul , ugh , urasc cand fac asta , dar pur si simplu nu am ce face pentru ca nu ma pot opri din a varsa lacrimi .

-Gata , Cici , a fost doar un cosmar , spune , iar apoi imi saruta crestetul capului .

Usa camerei lui Zayn se deschide si pe ea intra Jake alaturi de Jade . Privirile lor sunt confuze si usor nervoase , mai ales cea a lui Jake . Nu stiu de ce , dar Zayn se desprinde din imbratisare si eu suspin .

-Devil , ce i-ai facut ? , Jake intreaba cu un ton care exprima doar nervozitate in timp ce Jade vine spre mine si ii ia locul lui Zayn care cred ca s-a desprins din imbratisarea pe care mi-o oferea pentru ca ii era ... rusine .

-Jake , nu i-am facut nimic , Zayn spune si aerul din camera devenea din ce in ce mai tensionat .

-Atunci ce dracu' are ? , tipatul fratelui meu ma face sa tresar puternic in timp ce tusesc deoarece suspinele care ieseau pe gura mea au devenit prea dese si am ramas in lipsa de oxigen .

-Louis a incercat sa o violeze , Zayn tipa si el nervos si eu scot un suspin alaturi de Jade .

-C-ce ? , vocea scoata a lui Jade se aude . Cici , esti bine ? , continua ea in timp ce imi mangaia spatele . A apucat sa iti faca ceva ?

Dau negativ din cap drept raspuns pentru ultima intrebare pe care mi-a adresat-o apoi mai stau cateva minute si imi reglez vocea dupa care imi tag nasul si continui :

-Zayn a venit . M-a salvat .

Mi-am ridicat fata de pe umarul ei si am vazut cum Jade si Jake il priveau pe Zayn . Jake s-a dus mai aproape de el si au dat mana frateste apoi au inceput sa poarte o discutie pe care eu nu o auzeam . Lacrimile mele au fost sterse de carte iubita fratelui meu si apoi m-a tras din nou intr-o imbratisare calda si blanda .

-La dracu' . Normal , nimeni nu se atinge de ea , Zayn a tipat brusc si imediat dupa pumnul lui a izbit peretele , iar acolo s-a format o gaura .

M-am speriat si am inceput sa tremur . Niciodata nu l-am vazut pe Zayn asa si pot sa spun ca ma sperie foarte tare . Lacrimile mele au inceput sa curga din nou pe obraji mei palizi si de abia uscati. Privirea lui s-a intors spre mine si cand m-a vazut a inaintat in directia mea , dar eu am incercat sa ma feresc de el . A vrut sa puna mana pe mine si sa ma traga in bratele lui , dar cu acea mana lovise peretele si avea sange pe ea . Am suspinat printre dinti si m-am ferit . In privirea lui am vazut decat regret si parere de rau , iar dupa l-am vazut cum se departeaza cu pasi repezi si iese pe usa trantind-o in urma lui .

                      Perspectiva lui Zayn

Gata . S-a terminat . Am speriat-o , oricat de mult m-am abtinut pana acum sa nu o fac , am facut-o . Nu imi vine sa cred ca a reactionat asa , adica nu ma asteptam sa se sperie asa de tare pentru ca nu am facut cine stie ce ... doar am dat un pumn peretelui atat de tare incat s-a gaurit , chiar nu inteleg ce este asa de inspaimantator .

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum