Capitolul 54.

2.2K 95 26
                                    


          Cand am ajuns in dreptul casei am observat ca masinile tuturor celorlalti erau aici, iar Jade tocmai descarca niste pungi din portbagajul masinii lui Jake. Am coborat grabita ca sa ma duc sa o ajut.

-Hei, ce se petrece?, am intrebat-o cand am ajuns langa ea observand agitatia ce venea din casa.

-Dam o petrecere, aceasta a raspuns vesela.

-Cu ce ocazie?, am intrebat curioasa.

-Pai nu am mai dat de mult una, a explicat in timp ce a zambit.

-Da, nu am mai dat de mult una pentru ca am fost acupati cu drame adolescentine, vocea fratelui meu s-a auzit si l-am vazut apoi stand in pragul usii.

-Jake, nu incepe, iubita lui l-a avertizat.

-Oh, dar Jade, nu am ce sa incep, pentru ca asa este, stii bine ca nu am mai avut o petrecere sau o distractie buna de cand ea a cazut pe capul nostru, in special pe capul meu si al lui Devil, acesta a continuat sa ma acuze pe un ton dur.

Imi privea fata si probabil se astepta sa plang, la fel ma privea si Jade, oarecum surpinsa ca nu m-au afectat cuvintele lui. Da, ma simteam prost si parca aveam o durere in capul pieptului, dar nu aveam de gand sa plang, chiar daca o voi face, nu o voi face in fata lor. Jake are dreptate, gata cu dramele adolescentine de fetita, trebuie sa ma schimb, sa devin o femeie puternica. Sunt sigura ca voi reusi, mai ales atata timp cat il voi avea pe Zayn alaturi.

-Mda, am spus trecand pe langa Jake si avand grija sa ii pun pungile pe care le tineam in maini la picioare, ca sa le care el de acolo.

L-am cautat pe Zayn cu privirea si l-am vazut intr-un colt al sufrageriei, stand de vorba cu Harry. Am alergat pana la ei, iar cand mai aveam doi pasi de parcurs m-au observat. M-am aruncat direct in bratele lui Harry, imi fusese dor de acest cret nebun.

-Ce mai faci, Harry?, l-am intrebat cand ne-am departat.

-Foarte bine, pustoaico, acesta a raspus ciufulindu-mi parul, desi m-am enervat putin deoarece ma trata de parca am 10 ani am incercat sa trec cu vederea si am zambit cautand-o cu privirea pe Lucy.

-Lucy unde este?, am intrebat dar nu am apucat sa primesc un raspuns pentru ca cineva si-a infasurat bratele in jurul corpului meu.

M-am intors si imediat am dat de fata placuta si familiala a Lucindei. Doamne imi fusese atat de dor de ea. Am strans-o in brate, fara sa spun nimic desi aveam atatea sa ne spunem.

-Mi-a fost tare dor de tine, Lucy, am spus in timp ce inca ne imbratisam.

-Si mie, a fost raspunsul sau.

Stiam ca baietii ne priveau, cu dragoste. Am vazut asta atunci cand i-am privit cu (,) coada ochiului. Zambeau, erau probabil fericiti pentru ca si noi eram fericite. Intr-un final m-am departat din imbratisare si am spus:

-Zayn tu stiai ca se da o petrecere?

-Nu, am aflat de abia cand am ajuns, acesta mi-a raspuns pe un ton neutru. Hai sa mergem sa ne prgatin, acesta  spus luandu-mi mana stanga in a sa, dar chiar cand sa fac primul pas altcineva m-a prins se mana. M-am uitat peste umar si era Lucy. 

-Merge cu mine, sa  ne ptegatim ca fetele, aceasta a spus pe un ton rugator.

Zayn m-a privit, astepta ca eu sa aleg cu cine sa merg, Doamne era doar o pregatire pentru o simpla petrecere, iar el ma privea de parca urma sa plec pe luna impreuna cu Lucy. Si acum era momentul perfect sa ma razbun pentru ca s-a rastit la mine in masina doar fiindca am facut o simpla si nevinovata gluma. 

-Voi merge cu Lucy.

Imediat ce am terminat de rostit cuvintele Zayn mi-a dat drumul la mana de parca ceva l-ar fi electrocutat. M-a durut putin reactia lui, dar nu am avut timp sa ma focusez mai mult pe asta pentru ca lucy m-a tras rapid in sus pe scari pana in fata unei usi. Sunt de luni bune in casa asta, dar nu am fost niciodata in camerele de la acest etaj. Eram o camera normaa, predominand nuantele de rosu si negru, era frumos. 

-Ai rochie?

-Nu, am spus in timp ce m-am scarpinat stanjenita in par. 

-Nu-i nimic, iti voi da eu una, hai sa iti alegem o rochita sexi, ca sa il inveti tu pe domnul Malik cum se comporta cu o pisicuta asa se sexi si frumoasa, aceats a spus in timp ce se indrepta spre dulap. 

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum