Capitolul 31 .

4.9K 271 38
                                    

   

     Dupa ce m-au ajutat sa imi curat ranile Lucy ma imbratisat , iar Harry a facut la fel si mi-a sarutat fruntea apoi au plecat si m-au lasat alaturi de Zayn .

-Ce dracu' Cici ? , acesta a rabufnit imediat ce usa s-a inchis in urma lui Harry .

-E-eu ...

Nu am putut continua asa ca nu am facut nimic decat sa imi las capul in jos si sa incep un mic joc cu degetele mele , in ultimul timp faceam asta foarte mult probabil din cauza stresului sau a emotiilor .

-Cecilia... , Zayn a oftat .

A inaintat spre mine si si-a infasurat bratele puternice in jurul meu . Imi mangaia spatele intr-un mod atat de linistitor si bland incat ma simteam asa de ... Ma simteam ca si cum as fi in brarele mamei ...

-De ce ai facut asta ? , ma intreaba .

-E-eu , nu stiu . Pur si simplu nu imi placea cum arat , ma detestam si inca o fac . Imaginea pe care oglinda o reflecta era oribila asa ca m-am saturat si am vrut sa o fac sa dispara si ... si asa am spart oglinda , pur si simplu eram nervoasa pe felul in care eu arat , am spus in timp ce lacrimile au inceput sa alunece in jos pe obrajii mei ca mai apoi sa se izbeasca de pieptul lui Zayn care era acoperit de un tricou negru .

I-am auzit oftatul profund , iar apoi am simtit cum mainile lui ma ridica de pe sol si se indreapta spre usa . Iese din camera mea cu mine inca in bratele lui asa ca imi infasor picioarele in jurul taliei sale . Mi-am pus capul pe umarul sau si printre lacrimile care imi brazdau privirea am vazut ca ne indreptam spre camera lui .

Ma asezat usor pe pat , iar apoi s-a dus sa inchida usa . A venit apoi langa mine si mi-a luat mainile in ale lui . Eu nu ma puteam uita in ochi lui asa ca ne priveam mainile care se completau asa perfect .

-Cecilia , acesta a spus printr-un oftat , iar apoi mi-a ridicat barbia. Uita-te in ochii mei , mi-a spus asa ca asta am facut .

Stiam ca vrea sa zica ceva dar parca era pierdut in culoarea ochilor mei la fel cum eram si eu pierduta in culoarea ciocolatie a ochilor sai .

-Cici , tu esti cea mai frumoasa fiinta pe care eu o cunosc . Pielea ta are o culoare aparte care imi aduce aminte de spuma laptelui , dar imi place . Ochii tai mai mereu rosii din cauza plansului au o nuanta asa de speciala care nu merita sa fie inconjurata de rosul care ramane in urma lacrimilor , cearcanele tale sunt atat de micute si de neobservate , dar in acelasi timp sunt acolo si sunt extrem de adorabile . Corpul tau este unul asa de perfect , ai o talie asa mica si esti chiar slaba , poate prea slaba pentru o fata de varsta ta asa ca te rog , termina cu prostiile de genul "sunt urata" pentru ca tu esti perfectiunea intruchipata , a spus toate acestea privindu-ma intens in ochi la fel facand si eu .

Apoi a facut un lucru la care nu ma asteptam . Ma sarutat . Sarutul era unul chiar profund , iar Zayn il adancea din ce in ce mai mult . Intr-un final a trebuit sa ne despartim buzele deoarece nu mai aveam suficient oxigen .

Cu acest sarut , banuielile mi-au fost confirmat si mi-am dat seama ca eu chiar il iubesc pe Zayn .

       Perspectiva lui Zayn

Toate lucrurile pe care i le-am spus Ceciliei au fost spuse din inima si am crezut in ele suta la suta . Iar dupa ce sarutul s-a rupt mi-am dat seama ca eu chiar o iubesc pe Cici .

_______________________

Imi cer mi de scuze ca v-am facut sa asteptati atat pentru rahatul asta , dar eu pur si simplu am cedat . Am cedat pentru ca toate lucrurile care s-au intamplat m-au distrus . Pur si simplu tot ceea ce se intampla in viata mea e mult prea mult si nu pot sa le mai fac fata . Scaparea mea era One Direction si wattpad-ul , dar acum ca Zayn a plecat in sufletul meu se produce o suferinta imensa cand citesc carti cu ei cinci si cand vad poze cu ei , cand ascult muzica lor si pur si simplu ma simt ca si cum as fi prinsa intr-o cusca a suferintei ...

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum