M-am trezit parca mai obosita decat eram atunci cand m-am pus la somn. Am oftat stiind ca eram obosita nu numai fizic dar si sufleteste, eram obosita de tot acest proces de tristete.
Mi-am indreptat privirea spre fereastra vazand ca afara deja se insera chiar daca era de abia ora 17:35. Pai, presupun ca e firesc din moment ce suntem in luna octombrie. Asta explica si de ce era atat de frig afara.
Am lasat gandurile plictisitoare despre vreme si am pornit spre baie, aveam de gand sa stau aici sa hibernez departe de tot ce se afla in spatele usii mele ce era incuiata.
Dupa un dus lung si bine meritat m-am bagat in niste pijamale pufoase. Erau preferatele mele, roz si cu pisicute. Imi aminteau de copilarie, intotdeauna purtam asemenea pijamale in aceasta perioada, iar iarna de la 1 decembrie treceam la cele ce aveau modele de Craciun. Sper ca pana la Craciun sa ma impac cu Zayn si totul sa fie bine intre noi, nu putem fi asa tot restul vietii. Si chiar daca am fi, eu ar trebui sa plec. Adica am venit la el cu Jake, dar Jake s-a dus la iubita lui si eu am ramas la Zayn pentru ca el este iubitul meu, dar daca nu ar mai fi? Unde m-as duce? Ce naiba as face?
Am scuturat rapid din cap inlaturand aceste ganduri. Deviasem mult, de la Craciun am ajuns sa ma gandesc la ce voi face daca nu voi mai fi iubita lui Zayn.
Niste batai in usa m-au intrerupt din intreaga mea relevare si desi nu doream sa raspund, am facut-o.
-Cici, putem vorbi?, Zayn a intrebat imediat ce am deschis usa.
Eram obosita, dar doream sa vad ce are de spus asa ca i-am facut loc sa intre. Acesta a dat negativ din cap si m-a tras de mana pana jos, la masina. Atunci cand a luat cheile masinii a luat si geaca sa, dar ceva imi spune ca a luat-o pentru mine, el este destul de imbracat, are niste blugi ce par a fi vatuiti si o camasa peste care avea o flanela visinie. Arata bine, toate aceste haine negre si flanela visinie alaturi de o pereche de bocanci maro il faceau sa arate de-a dreptul ca un model. Iar eu eram in pijamale si in papuci de casa super pufosi care aveau in fata un cap de pisica iar la calcai atasata o coada.
-Zayn, sunt in pijamale, am spus incercand sa ma opresc, dar acesta ma tot tragea dupa el.
-Si esti foarte frumoasa Cici, dar ca sa nu racesti mai bine pui si asta pe tine, Zayn a spus intinzandu-mi geaca sa.
Am pus-o fara sa mai obiectez ceva si nu doar pentru ca imi era frig dar si pentru ca aveam nevoie sa mai acopere din pijamalele astea de copil.
-Unde mergem?, am intrebat in timp ce imi puneam centura cu greu. Niciodata nu cred ca ma voi obisnui cu aceasta centura, cu aceasta masina de fapt.
-Vom ajunge in curand, a raspuns stand atent la drum si marind considerabil viteza.
Voiam sa mai spun ceva, de fapt, sa mai spun multe chestii, dar nu am mai spus nimic. Am tacut pentru aveam vaga impresie ca se va enerva daca voi mai incepe cu lucrurile mele stupide si sper ca m-a scos din casa ca sa rezolvam ceva intre noi. Macar daca incearca sa faca asta si niste scuze, cred ca ar fi suficient pentru mine sa il iert chiar daca mi-a uitat numele, stiu ca il iert mult prea usor dar il iubesc enorm de mult.
Mi-am intors privirea spre el analizandu-l. Era atat de frumos, ochii ii erau calmi, de acel caprui deschis si cald, iar mainile ii erau relaxate pe volan. Stiam ca atunci cand conduce, se relaxeaza, nu mi-a spus niciodata asta direct, dar trebuie sa fi orb sa nu iti dai seama da asta.
Cand si-a mutat privirea pe mine eu am intors-o automat spre geam, stiu ca a observat oricum ca ma cam holbam la el. Am vazut pe geam ca eram in dreptul unei paduri. Stiu padurea asta, cum naiba as putea sa uit cand era sa fiu ucisa de un psihopat in interiorul ei.
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanficVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...