M-am trezit si am observat ca eram tot in poala lui Zayn . I-am privit fata si am vazut ca nu dormea . Cum mi-a intalnit privirea a zambit si m-a asezat mai bine pe el apoi s-a ridicat mai sus ca sa stea in fund pe pat .
Nu stiam ce sa spun , doream sa zic ceva chiar daca linistea nu era una apasatoare ci era una linistitoare eu doream sa o sparg.
-Z-zayn ? , am soptit si m-am balbait in acelasi timp .
-Da , micuțo ?
-Ieri ... ieri a-ai vrut s-sa ma s-s-saruti , de ce nu ai facut-o ? , m-am balbait si ma rugam Domnului ca el sa nu se enerveze .
A oftat si mi-a evitat privirea . Stiam ca nu va raspune asa ca o intrebare a sosit in mintea mea : Oare de ce imi pasa asa tare ? Adica , nu e ca si cum as avea sentimente pentru Zayn , nu ? La naiba cu mine ! Incep sa ma atasez de el si ma urasc pentru ca ma atasez asa repede de persoane . Nu sunt asa cu toate persoanele , dar Zayn se comporta atat de ... atat de diferit cu mine . Nimeni , inafara de mama nu s-a comportat asa fata de mine . Imi e asa dor de ea , de mama , daca ar fi fost aici probabil ca acum as fi avut de la cine sa primesc un sfat , o imbratisare , dar ... asta e , viata e o curva !
Pierduta in ganduri nici nu mi-am dat seama ca Zayn m-a dat jos din poala lui si ca a iesit din camera trantind usa in urma sa .
Cum a iesit nici nu am mai asteptat sa treaca doua secunde pentru ca lacrimile au inceput sa curga in jos pe obraji mei . M-am saturat de toti si de toate asa de tare , vreau doar sa mor ...
Am plecat la mine in camera si m-am dus la baie . Aveam de gand sa ma tai , din nou . Am taiat bandajele puse de Zayn si langa toate ranile uscate pe care le aveam am mai facut cateva .
Durerea era destul de mare , dar asa macar simteam ca am un motiv sa plang . Tacerea care imi apasa urechile a fost spulberata de carte usa camerei mele care s-a trantit . Am tresarit la zgomot si am regretat ca nu am inchis usa bai . Cel care intrase pe usa era Zayn care ma privea super socat . A venit spre mine cu o viteza fulgeratoare apoi a spus defapt mai mult tipat :
-La dracu' , Cici , nu inteleg de ce o tot faci . Vrei durere ? Pai sa sti ca o poti obtine si asa .
Imediat ce a terminat de tipat palma lui a facut contact cu obrazul meu . Nu imi venea sa cred ca el a facut asta . Nu il credeam in stare de a ma atinge in acest fel , dar iata ca aparentele inseala . Acum inteleg cu adevarat de ce i se zice Devil . Chiar nu ma asteptam sa fie violent cu mine .
M-am ajutat de picioarele mele tremurande si m-am afundat intr-un colt al bai . Fata mi-am ascuns-o intre spatiul dintre genunchi si piept ca sa mai pot inabusi suspinele si ca el sa nu imi mai observe lacrimile .
Peste cateva secunde m-am simtit trasa in sus cu violenta si desi aveam corpul moale tot a reusit sa imi ridice corpul . Mi-a prins inchieieturile si le-a strans puternic , iar eu am tipat de durere . I-am privit fata si am observat ca avea ochii negri , fata lui exprima numai furie , dinti ii tinea inclestati , iar stransoarea o marea din ce in ce mai tare .
Lacrimile curgeau pe obraji mei in timp ce mainile lui continuau sa imi stranga inchieieturile ca intr-o menghina . Acum toate ranile sangerau , fie ca erau mai vechi fie ca erau cele facute acum cateva minute . Pe jos deja era destul sange asa ca Zayn mi-a dat drumul .
Imediat dupa m-am departat cat de repede si cat de mult am putut de el . A vrut sa se apropie de mine , dar m-am impins mai tare in perete si am tipat :
-Nu ma atinge !
Dupa cateva secunde usa camerei mele s-a deschis si pe ea au intrat Harry , Lucy , Jade si Jake . Fetele si-au pus mainile la gura cand au vazut micuta balta de sange care a fost stors din ranile mele de catre Zayn .
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...