Capitolul 5 .

8.9K 367 8
                                    

       

        Vad cum usa se deschide si atat eu cat si Jake ne indreptam privirea ca sa vedem cine este si se pare ca e tata cu ... cu o blonda destul de draguta . Ii privesc mai atent si observ ca se tin de mana . Oh , nu , nu , nu ... nu se poate ca tata deja sa se intalneasca cu altcineva plus femeia asta nu pare genul lui si pare cam usurataica . De ce zic asta ? Pai poate pentru ca are o tona de machiaj pe fata si niste haine cam ... mici care ii lasa mare parte din corp la vedere .
Imi iau privirea de la ei si ma uit la Jake care se uita socat la tata si la femeia aceea care ne privea cam ciudat pe mine si pe Jake .

-Buna copii . Ea este Julie , iubita mea , zice tata si simt cum in urmatoarea secunda cerul imi pica in cap . Nu , nu se poate . Asa ceva e imposibil ... nu pot sa cred ca tata s-ar uita macar la o asa femeie , dar sa ... sa vina aici cu ea si sa zica ca este i-iubita lui .

-Julie , ei sunt copii mei, Jake si Cecilia . Femeia pufneste dispretuitor si ne examineaza din ce in ce mai mult si ma simt din ce in ce mai intimidata de ea . Are o privire asa de rece si de dura , nu imi vine sa cred la ce fel de femeie s-a putut uita tata .

-James , dragule , nu mi-ai zis ca ai niste copii asa de dastrabalati . Adica uita-te la golanul de el , zice si face semn cu mana spre Jake , are tatuaje , nu multe dar are . Ea nu are nici un pic de machiaj pe fata si uite cum e imbracata . Si in plus Cecilia ce dracu'  nume mai e si asta ? , cum am auzit cuvintele ei ochii mi s-au umplut de lacrimi si nu ce a zis in legatura cu aspectul meu ci ca s-a luat de numele meu pe care mi la ales mama .

Jake s-a incordat langa mine , am simtit asta , dar nu a rabufnit , nu inca . Presupun ca asteapta ca tata sa zica ceva , dar el doar sta si se holbeaza la noi .

-Stii ce ? Julie iti dau perfecta dreptate , chiar sunt niste destrabalati . Oh si Cecilia chiar e un nume banal , zice tata cu un ton rece facandu-ma sa rabufnesc in plus , iar pe Jake sa se ridice in picioare si sa tipe :

-Ce? Tata esti un idiot . Vii aici cu tarfa asta si dupa ce ea zice niste cuvinte care nu isi au rostul tu i le aprobi ? Esti un tampit si cred ca stii de ce . Chiar nu ma deranjeaza ca voi v-ati luat de mine si de aspectul meu , dar de Cici nu aveti de ce sa va luati , ea se imbraca ca o fata normala , ca o fata cuminte , nu ca patipoanca asta , tipa si arata spre Julie . Si numele ei stii bine cine la ales si de asta sunt cel mai dezgustat ca tu te-ai luat de numele ei pe care stii bine cine i la pus , Jake a continuat cu tipetele in timp ce eu plangeam din ce in ce mai tare .

Julie il privea total socata pe Jake in timp ce tata se inrosea la fata de la nervii ce clocoteau in el . Jake statea la soar 3 pasi distanta de tata si Julie si ii privea cu o privire plina de ura . Si as putea jura ca daca privirile au putea ucide tata si Julie ar fi morti de mult .

-Cum iti permiti sa vorbesti asa cu tatal tau si cu mine ? Esti un delicvent si se vede ca esti orfan de mama si ca nu a avut cine sa te educe si cine sa iti dea cea 7 ani de acasa , Julie tranteste cuvintele si eu imi ridic privirea socata spre ea si lacrimile mele devin din ce in ce mai dese pe obraji mei . Jake imediat ce a realizat ceea ce a zis Julie se duce la ea si o plesneste asa de tare ca se dezechilibreaza de pe tocurile alea imense si cade jos .

-Ajunge! , tata tipa . Are dreptate Jake , esti doar un delicvent si un nemernic . Si tu , zice tata uitandu-se spre mine , tu Cecilia esti o fata care e cam fraiera si cam falsa si stresanta asa ca AFARA DIN CASA MEA , tata continua cu tipetele si mie practic mi se opreste respiratia .

Nu pot sa cred e a nu stiu cata oara pe seara asta cand cuvintele tatei ma surprind si cand zice ceva asa de ... de , nici nu stiu cum sa zic ce fel de cuvinte sunt acestea , dar cu siguranta sunt niste cuvinte pe care mama le aude de acolo de unde este si nu cred , de fapt sunt sigura ca nu e mandra ca el a spus asta si ca e total dezamagita de el .

-Cici , haide . Placam , Jake zice cu un ton rece .

Ma ridic si ma uit la Julie ca sa vad ca are un ranjet imens pe fata si tata ne priveste cu dezgust si o privire asa de rece . Merg spre usa impreuna cu Jake , dar ma opresc si ma uit in urma la tata apoi zic :

-Tata sunt sigura ca mama e mandra de tine , vocea mea era plina de sarcasm si totodata mai era si putin ragusita , dar chiar nu imi pasa vroiam doar sa observe sarcasmul din ea . Nu ma privit , ci s-a intors cu fata la Julie si a sarutat-o . Nu cred ca a putut face asa ceva in fata mea .

Plec plangand in hohote si inaintez cu Jake pana la masina sa . Ma urc pe locul pasagerului in timp ce Jake se urca pe locul soferului .

-Ce ne facem acum , Jake , am ramas pe drumuri , zic plangand si mai tare .

-Cici , nu mai plange , o sa ma ocup eu de tot , dar nu acum . Momentan o sa ne ducem la Zayn si maine eu o sa vin sa ne iau lucrurile si o sa am eu grija sa ne stabilim undeva , Jake zice cu o voce neurta , iar eu ma uit la el .

-De ce nu ne luam lucrurile acum ? , intreb cu vocea intrerupta din cauza suspinelor ce imi scapa printre buze .

-Pentru ca sunt prea nervos si daca ii mai vad acum cred ca am sa le sparg fetele si tu cred ca ai plans destul , nu cred ca vrei sa ii mai vezi cum ... , zice lasand propozitia neterminata , dar imi dau seama ca se refera la faptul ca eu nu mai vreau sa ii vad cum se saruta si are dreptate .

Aprob din cap dupa care Jake porneste motorul si iese din parcarea casei . Imi rezem capul de geam si las un oftat sa imi scape printre buze . Continui sa plang , neputand sa ma opresc . Pur si simplu nu pot sa cred ceeea ce s-a intamplat in seara asta . E asa de ... de ciudat . Totul e ciudat ...tot ce s-a intamplat azi . Faptul ca Jake si Zayn stiu ca ma tai si toata faza cu omul cu pistol pe care mi s-a parut ca l-am vazut in bucatarie si acum tata si cu femeia asta care la facut sa ne dea afara din casa ... toate astea nu pot sa le cred .

-Cici , nu mai plange , te rog , Jake zice cu o voce atat de blanda incat nu cerd ca l-am auzit vreodata ca mi-a vorbit asa ... cel putin nu de cand mama nu mai e .

Nu zic nimic in schimb imi musc buza de jos cu putere ca sa opresc suspinele ce imi paraseau buzele si continui sa plang . Pur si simplu nu pot sa ma opresc chiar daca imi doresc si in plus cum inchid ochii imaginea cu tata si femeia aia cum se sarutau o revad si e ingrozitor . Masina se opreste semn ca am ajuns asa ca ma dau jos din masina si imi sterg repede lacrimile , nu vreau ca Zayn sa ma vada plangand . Oricum cred ca este evident ca am plans , dar nu mai vreau sa dau drumul si altor lacrimi plus ca ochii ma ustura de mor . Imi musc buza atat de tare incat simt gustul metalic de sange , dar nu imi pasa , asta este singurul mod de a nu mai da drumul lacrimilor asa ca nu imi pasa .

-Hai Cici , Jake zice din spatele meu si eu abia acum realizez ca stateam pe loc si ca nu m-am miscat . Inaintez cu Jake in spatele meu , dar cand ajungem in dreptul usi il las pe el in fata mea si ma fac cat mai mica in spatele lui .

Zayn avea o casa grozava si nu era prima data cand o vad , dar parca acum e si mai frumoasa chiar daca nu este nimic schimbata la ea , dar are o casa super .
Jake incerca usa , dar e incuiata asa ca bate de patru ori . Dupa aproximativ 1 minut de asteptare usa se deschide si il vad pe Zayn cum face ochii mari la vederea noastra , dar am impresia ca este socat de prezenta mea aici nu de cea a lui Jake .

M-as fi asteptat sa zica ceva , dar el doar ne face loc ca sa intram . Jake intra , dar eu raman acolo cu privirea in jos , ma simt prost ca sa fac asta . Adica sa stau la Zayn , e destul de ciudat , chiar daca asta se va intampla doar in seara asta .

-Cici ? , Zayn intreaba cu o voce confuza , iar eu imi zidic privirea spre el . Face ochii mari cand ma vede si eu acum imi aduc aminte ca am plans tot drumul si ca probabil am niste ochii in cap care sunt foarte umflati si foarte rosii .

-Cici , de ce ai plans ? , intreaba Zayn incordat , dar eu doar imi plec privirea inapoi in pamanat . Il aud cum ofteaza si dupa face un pas , astfel luandu-ma in brate . Chiar aveam nevoie de o imbratsare acum . Ii simt mainile incordate pe coapsele mele si apoi picioarele mele parasesc solul . Ca sa pot sa ma echilibrez si mai bine sunt nevoita sa imi infasor picioarele in jurul taliei lui si mainile in jurul gatului lui .

Imi adancesc si capul in pieptul lui si in mainile mele mici ii prind tricoul negru , parasindu-i gatul . Il simt cum se pune in miscare si apoi inchide usa cu piciorul . Sunt asa de obosita , azi a fost o zi plina si chiar vreau sa ma odihnesc . Imi desprind capul de pieptul lui si ma uit la Zayn , vrand sa ii zic ca sunt obosita , dar un casacat imi iese printre buze pe care le acopar cu palmele mele mici , inabusind cascatul .

-Esti asa de adorabila , Zayn zice in soapta si afrirmatia lui ma face sa rosesc mai ceva ca un rac . Continua sa merga pana deschide o alta usa pe care o inchide cu piciotul si imediat dupa simt cum o saltea moale face contact cu spatele meu .

Imi ridic capul si examinez camera in care ma aflu si observ ca eram in camera lui Zayn unde am dormit si data trecuta cand am fost aici . Ma asez destul de comod in pat in timp ce Zayn pune o patura calduroasa si pufoasa pe trupul meu mic . Se aseaza pe vine langa pat si apoi ma saruta pe frunte .

-Dormi  micuto , zice in timp ce imi mangaia obrazul drept .

Imediat ce imi inchid ochii imi eliberez gandurile de tot si ma gandesc doar la somn si la cat de obosita sunt asa ca intru foarte repede in lumea viselor .

      Perspectiva lui Zayn


Ei bine , dragii mei in primul rand vreau sa imi cer scuze ca am intarziat asa de mult cu next-ul , dar dupa cum stiti cu toti scoala a inceput asa ca ea are pirioritate .
P.S: scuzati greselile .

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum