Buzele noastre au mai stat lipite in jur de 2 secunde apoi s-a desprins de mine si cum nu stiam ce sa fac mi-am plecat privirea si am zambit timid .
Mi-a ridicat barbia cu doua degete astfel incat sa ma poata privi in ochii si cand i-am examinat mai atent fata am observat ca isi musca buza inferioara . Nu aveam habar ce sa spun asa ca doar am schitat un mic zambet .
Nu regret ce s-a intamplat . Nu regret ca am avut primul meu sarut cu Zayn . Chiar daca stiu ca este un baiat rau si ca multe lucruri se ascund sub chipul lui de inger nu imi pare rau . Sunt constienta ca relatia asta daca va fi reala nu va functiona pentru ca suntem ca focul si apa , intunericul si lumina . Dar nu imi pierd speranta deoarece o data am citit undeva ca opusele se atrag asa ca am sa continui sa sper .
Il plac pe Zayn si nu regret asta . Chiar daca nu este baiatul pe care orice fata si-l doreste pentru mine este perfect . Stiu ca nu este baiatul perfect asa cum nici eu nu sunt fata perfecta si de asta sper ca va putea fi ceva intre noi . Dar , nu cred , adica eu nu sunt de nasul lui . Eu nu sunt asa de aventuroasa , sunt timida si in plus arat oribil .
-Cecilia stiu ca poate o sa fie prea direct , dar esti o fiinta atat de minunata , de frumoasa si de inocenta incat vreau sa fi numai a mea . Deci , vrei sa fi iubita mea ? , acesta ma intreaba direct.
Nu stiam ce sa spun . Adica doream sa zic da , dar eram atat de socata incat nu mai puteam sa mai scot un cuvant pe gura . Dar cand mi-a prins mana in a sa am spus :
-Da .
Amandoi aveam zambetele pe buze si imediat dupa asta Zayn m-a luat in brate .
Perspectiva lui Zayn
Sunt atat de derutat . Pana acum credeam ca sunt dragut cu ea pentru ca doar o vreau in patul meu , dar in momentul in care buzele ni s-au atins am simtit o mie de senzatii si m-am simtit mai viu ca niciodata asa ca acum sunt total confuz .
Ceea ce stiu sigur este ca o plac . Si imi e teama ca nu este doar o atractie fizica ci chiar o plac . Defapt nu o plac cred ca ... cred ca o iubesc .
Nu stiu cum m-am indragostit asa de rapid de ea , dar cred ca timiditatea , sensibilitatea si inocenta ei au ajutat la asta . Adica ea nu este ca celelalte , ea e diferita . Plus este si foarte frumoasa .
Perspectiva lui Cici
Dupa ce imbratisarea s-a rupt am zambit , iar Zayn si-a apropiat din nou fata de a mea . Cand buzele ni s-au atins din nou era aceeasi senzatie ca prima data .
Sarutul de data asta nu mai era unul simplu si in momentul in care Zayn mi-a lins buza de jos nu stiam ce sa fac asa ca din cauza zenzatiei placute pe care mi-a oferit-o am intredeschis buzele , iar el si-a introdus limba in gura mea . Cand limbile ni s-au atins a fost destul de ciudat , dar extrem de placut . Zayn ma lua usor si desi miscarile limbii mele erau stangace cred ca ii placea .
Cand sarutul s-a oprit ne-am privit in ochii apoi el mi-a sarutat fruntea . Am rosit si dupa aceea am zambit apoi realitatea m-a lovit . Zayn este primul meu iubit. Nu regret asta , dar oare Jake va avea ceva de spus in legatura cu asta ? La acest gand fara mea s-a crispat si Zayn ma intrebat :
-Esti ok ?
-Da , doar ca Jake crezi ca va avea ceva de spus ? , intreb in soapta .
-Nu stiu Cici , dar cred ca va fi ok, spune iar apoi isi lipeste buzele de ale mele si imediat dupa usa casei se deschide pe ea intrand Jake , Jade , Harry , Lucy si ceilalti prieteni ai lui Zayn .
Toti ne priveau cu niste fete socate si uimite , iar Jake pur si simplu era inghetat . Eu mi-am plecat privirea si am preferat sa imi priveac mainile ca ei sa nu poata observa roseata din obrajii mei . Dar Zayn a preferat sa se duca la prieteni lui sa ii salute si cand a ajuns in dreptul lui Jake i-a spus ceva la ureche apoi au dat mana frateste la fel cum facuse si cu ceilalti baietii .
S-au asezat pe unde au putut si Zayn s-a pus chiar langa mine dupa care mi-a luat mana in a lui. Toate privirile lor erau pe noi si cum nimeni nu zicea nimic mi se parea o situatie destul de jenanta .
-Ne bucuram mult ca sunteti impreuna , fetele spun in cor , iar baietii doar zambesc .
Imi ridic privirea si zambesc apoi ma uit la Jake care se pare ca este chiar fericit . Dupa putin timp ceilalti pleaca , iar in camera raman doar Jade alaturi de fratele meu si eu cu Zayn .
-Cici , du-te sus si pregateste-te pentru ca vom merge la cumparaturi , Jake imi spune in timp ce se uita la Zayn .
M-am dus sus asa cum mi s-a spus si m-am imbracat destul de repede pentru ca nu sunt genul de persoana care sa se gateasca si in plus nici nu prea imi place la cumparaturi .
Perspectiva lui Zayn
-Devil daca ai decis sa te joci cu ea , te rog , las-o . Este si asa destul de deprimata nu mai are nevoie de mai mult suferinta , Jake spune in timp ce ma priveste fix in ochii .
-Nu o vreau doar pentru o joaca , Jake . Chiar tin la sora ta , spun sincer .
Ambii ma priveau uimiti si nu ii condamn . Adica si eu daca as fi fost in locul lor as fi reactionat la fel . Niciodata nu am fost intr-o relatie pana acum . Ma refer la o relatie adevarata , nu o relatie care sa constea doar in sex .
-OK , dar , iti jur , Devil , ca o sa iti fac viata un calvar daca o sa o faci sa sufere si mai mult decat o face deja , a spus apoi s-a ridicat si a plecat impreuna cu Jade .
Daca as fi fost intr-o alta situatie probabil l-as fi luat la bataie , dar acum este vorba de sora lui si il inteleg , oarecum . Nu am de gand sa ma joc cu Cecilia . Dupa cum am mai spus sufera si asa destul de mult asa ca nu am de gand sa ma joc cu sentimentele ei .
M-am dus sus la ea in camera si am vazut-o cum statea pe pat si plangea . Sincer ma doare sufletul cand ii vad ochii aceia superbi plini de lacrimii .
M-am dus spre ea si am imbratisat-o . Nu merita toate astea si faptul ca ea este atat de sensibila nu prea ajuta . Stiu cum este sa simti o asa durere , dar eu am trecut peste , cel putin asa cred . E greu sa pierzi o persoana draga si sa sti ca nu o vei mai avea langa tine niciodata . Vreau sa ii fiu alaturi , nu merita sa fie singura in asta .
Perspectiva lui Cici
Am simtit niste brate care se infasoara in jurul meu asa ca mi-am ridicat privirea doar ca sa dau de cea a lui Zayn . Confuzia se citea pe fata sa asta pana cand a vazut poza cu mama pe care o stramgeam in brate si si-a dat seama de ce plangeam . Mi-a sarutat fruntea apoi a luat poza si a asezat-o pe pat , chiar in spatele meu .
-Te rog , nu plange . Ea nu si-ar dori asta , a spus in timp ce ma tragea la el in poala .
Mi-a sters lacrimile cu palmele sale mari dupa care m-a carat in barte pana in baie si m-a ajutat sa imi spal fata . Mainile inca imi tremurau , iar pe gura imi mai scapau cateva sughituri , dar el a zambit asa ca asta am facut si eu .
-Haide sa mergem la cumparaturi , a spus si mi-a prins mana .
-Ce cumparam ? , am intrebat cand coboram treptele .
-Pai , chestii , adica mancare si lucruri pentru casa , spune ridicandu-si umeri in semn de indiferenta.
Ne-am urcat in masina si am reusit sa imi pun centura cum s-ar pune normal la o masina , dar asta nu era o masina obisnuita asa ca avea doua care trebuiau sa vina in forma de "X" pe abdomenul meu . Ma chinuiam sa le dau de cap , dar i-am auzit chicotitul lui Zayn si mi-am mutat privirea pe el .
-Nu este nevoie sa ti le pui pe ambele acum , a spus apoi a pornit spre magazin .
Tot drumul niciunul nu a zis o vorba , dar era o tacere confortabila , nu una tensionata . Zayn si-a tinut mana pe coapsa mea si eram asa de emotionata . Intr-un final am ajuns la destinatie si ne-am dat jos din masina .
Am intrat in magazin si am decis sa mergem mai intai la raionul cu mancare . Zayn putea tot ce ii sarea in ochii in carucior , iar eu pur si simplu ma holbam la el . Cu ce va plati toate chestiile alea ?
-Zayn cu ce vei plati alea ? , intreb aratand cu degetul spre caruciorul deja plin .
-Mmm... cu bani , spune apoi chicoteste .
Ma trage in bartele lui , apoi isi lipeste buzele de ale mele formand un sarut perfect . Buzele noatre se miscau superb impreuna , dar a trebuit sa ma desprind din sarut deoarece nu mai aveam oxigen . Cand am vrut sa ma departez putin de el m-am ciocnit de cineva . M-am intors ca sa vad cine este si era ...
#Sper sa va placa .
O mica intrebare : de cine credeti ca s-a ciocnit Cecilia ?
P.S : scuzati greselile gramaticale .
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...