Capitolul 44 .

4.7K 266 53
                                    




Dimineata urmatoare cand m-am trezit eram singura in pat, dar langa mine se afla un biletel pe care scria: Urmeaza-ti inima si alege ce carare de flori vrei tu.

M-am uitat in fata patului ca sa zaresc o carare formata din petale de lalele rosii care ducea spre baie si o carare cu petale de trandafiri rosii care ducea spre iesirea din camera. Acolo unde cele doua carari se intalneau mai era un biletel pe care scria: La multi ani, dragostea mea. Te iubesc.

P.S: urmeaza ce carare vrei tu, iubito, orice ai alege va fi totul okey.

Am ales sa merg pe cararea cu lalele care ducea spre baie, crezand ca Zayn ma asteapta acolo. Dar nu a fost asa, in baie nu era nimeni in schimb era un mic biletel lipit pe oglinda bai: Iubito, ai ales calea cea buna, vreau sa te relaxezi apoi sa urmezi cealalta cale.

Cu dragoste, iubitul tau, Zayn.

Mi-am mai plimbat o data privirea prin baie ca sa vad cada plina cu apa care avea presarita pe ea cateva petale de trandafir de culoare rosie si sa vad pusa pe cosul de rufe o punguta de cadou roz de care mai era lipita o bucatica de hartie pe cafe scria: Sper sa iti placa, iubito.

Am deschis punga si am dat de o rochita minunata, era alba cu dantela, as putea spune ca este tinuta perfecta pentru ziua mea de nastere, dar este cam scurta.

M-am bagat in cada cu apa calda dupa ce mi-am dat hainele ce le purtam jos apoi am inceput sa imi spal corpul. Cand am iesit din cada am mers in camera ca sa imi iau lenjerie intima apoi am imbracat rochia alba primita de la Zayn.

Am privit ceasul si am vazut ca este 13:04 asa ca am coborat jos, urmand cararea de trandafiri care m-a dus in bucatarie unde pe masa se afla o vaza cu trei trandafiri, unul alb si doi rosii si alaturi de vaza mai era si o farfurie cu niste clatile in forma de inimioara. Cand ma apropii observ si celelalte cateva detalii cum ar fi tacamurile frumos aranjate langa farfurie si inca un biletel: Pofta buna, iubire.

Dupa ce am mancat am strans masa apoi am pus vasele in ghiuveta si am urmat din nou cararea de trandafirii care acum ducea la usa din fata. Am deschis usa, iar in fata mea s-a ivit o frumoasa masina alba, stiu ca este marca BMW, dar nu stiu de care pentru ca nu prea ma pricep la masini. Pe geamul pasagerului era lipita o alba bucatica de hartie pe care scria: Sper sa iti placa, iubito. Stiu ca nu sti sa conduci, dar este destul timp sa te invat. Te iubesc.

Nu imi venea sa cred ca Zayn imi daruise o masina si ca avea de gand sa ma invete sa conduc. De-o data geamul pasagerului se lasa in jos, iar Harry se iveste de pe scaunul soferului.

-Ce faci?

-Zayn m-a pus sa fiu sofer asa ca o sa te conduc la el, a spus, iar inima mi-a tresarit de bucurie pentru ca in curand aveam sa il vad.

M-am urcat in masina si am asteptat ca Harry sa porneasca, dar nu s-a intamplat. L-am privit pe Harry si acesta m-a cuprins cu bratele sale.

-La multi ani, Cici!, imi ureaza apoi se departeaza din imbratisare si imi da o cutiuta rosie de catifea. Este din partea mea si a Lucindei, continua cand eu deschid cutiuta. In cutie se afla o bratara cu patru litere pe ea: Z, C, H si L. Astea erau literele care mai mult ca sigur veneau de la Zayn, Cici, Harry si Lucy. Bratara era din argint la fel ca si literele, dar nu asta conta, ceea ce conta era semnificatia bratarii care era una imensa pentru mine.

-Multumesc, spun si il iau in brate din nou.

Cand imbratisarea se rupe, Harry porneste masina si eu astept nerabdatoare ca sa ajung la Zayn. Cu toate ca drumul mi se parea putin cunoscut chiar nu imi puteam da seama unde mergem. Am oftat si mi-am lasat capul sa se sprijine de geam.

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum