Am fost trezita de niste zgomote venite de jos . Semanau cu niste tipete , dar nu puteam sa dezlusesc ce zic persoanele care tipau .M-am ridicat si mi-am luat pe mine o rochita de culoare neagra care imi venea pana la genunchi si in picioare m-am incaltat cu o pereche de balerini negri , simpli . Mi-am pieptanat parul repede si apoi am coborat jos . In sufragerie erau Zayn si cu tipul ala saten cu ochii albastri pe care , daca imi aduc bine aminte , il cheama Louis .
Se certau si se vedea clar ca ambii aveau nervi la pamant . Am incercat sa ma duc neobservata in bucatarie pentru ca Louis ma cam speria si sincer si Zayn cand era nervos asa ca nu vroiam sa ma raneasca sau sa isi descarce nervi pe mine .
Privirile lor erau pe mine , dar am vazut ca nu zic nimic asa ca mi-am continuat drumul si m-am dus la bucatarie . In bucatarie nu era nimeni asa ca m-am dus la frigider si am scos cutia de lapte ca sa imi pot pune un pahar si sa il beau pentru ca nu vreau sa mananc nimic deoarece sunt destul de grasa si nu vreau sa ma ingras si mai mult .
Am vrut sa ma duc sus la mine in camera , dar in bucatarie a intrat Zayn si a zis :
-Cecilia sa sti ca vei sta cu Louis .
-Dar ...
-Nici un "dar" Cici , eu am niste treaba , iar ceilalti sunt plecati asa ca o sa stai cu el .
Dupa ce a spus asta a iesit din bucatarie trantind usa . Am oftat apoi m-am dus la mine in camera si nici nu aveam de gand sa mai ies pentru ca imi e frica de Louis . De ce imi este frica de el ? Sincer , nu prea stiu sigur , dar privirea lui rece si faptul ca nu a vorbit niciodata cu mine imi da de inteles ca nu na prea place . Si nu imi e frica de el pentru ca nu ma place , dar ar putea foarte usor sa imi faca rau fara ca macar sa ii pese catusi de putin .
M-am asezat in pat cu fata intre perne si incercam sa adorm , dar am auzit uşa camerei mele si am tresarit ridicandu-ma in fund . Era Louis . Nici macar nu stiam ce sa ii zic plus ca ranjetul care il avea pe fata nu prea imi inspira incredere .
-Daca Devil tot ma obliga sa stau cu tine hai sa ne jucam putin , spune apoi se apropie de mine si eu incerc sa fug spre baie , dar ma prinde intr-o fractiune de secunda .
Ma impinge cu brutalitate pe pat si se pune deasupra mea astfel genunchi lui aflandu-se de-o parte si de alta a soldurilor mele . Mainile mi le imobilizeaza deasupra capului si le strange puternic . Mici lacrimi cad din ochii mei apoi incep sa ma zbat . Nu vreau sa imi pierd puritatea asa , vreau sa astept baiatul potrivit si momentul potrivit , iar Louis clar nu e baiatul potrivit si asta in nici un caz nu e momentul bun .
Imi prinde ambele inchieieturi cu o singura mana , iar pe cealalta si-o baga sub rochia mea si dupa imi vine sa ma pleznesc pentru ca nu mi-am ales o zi mai buna de purtat rochie .
In timp ce el ma atingea mai multe lacrimi picau din ochii mei si suspinele ieseau din gura mea la fel de des , dar cu toate astea am tipat :
- Lasa-ma , te rog ! Ajutor !
-Tipi degeaba draguto , nimeni nu te aude.
Imediat ce el si-a terminat de rostit cuvintele am mai tipat o data , dar de data asta cat de tare am putut :
-Ajutor !
Imediat ce am tipat pana cand vocea mi-a cedat ma plesnit peste obrazul stang cu palma lui mare si grea . Durerea inrautatea si mai mult situatia si eram suta la suta sigura ca acolo se va forma o vanataie , dar nu aveam altceva de facut decat sa plang .
S-a incordat deasupra mea si apoi intr-o fractiune de secunda rochia de pe mine a fost rupta si aruncata , iar corpul meu mai era acoperit decat de lenjeria mea neagra si simpla .
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanficVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...