Am auzit soneria usi si apoi l-am privit pe Zayn cum se duce sa deschida . Cand a revenit in sufragerie nu era singur ci insotit de Lucy si Harry .
-Lucy , Lucy , Lucy , am tipat in timp ce alergam spre ea ca sa o pot imbratisa .
Dupa ce imbratisarea noastra s-a rupt , Harry a facut o fata bosumflata asa ca m-am dus spre el si l-am imbratisat . Acesta ma ridicat de la sol si a facut o pirueta cu mine .
-Mi-a fost dor de tine pitico , a spus Harry dupa ce ne-am desprins din imbratisare .
-Hei ! Eu nu sunt pitica , am zis ofticata , iar cei trei apoi au ras din cauza ca eu eram cea mai scunda din camera .
Dupa inca putin timp in care cei trei vorbeau despre nu stiu ce m-am decis sa dau drumul la televizor . L-am aprins si am vazut ca era pe un program de stiri asa ca am incretit nasul si am tot schimbat canalele pana am ajuns la cel cu desene . Imi placea asa de mult sa ma uit la desene la modul in care totul e colorat si plin de viata , nu ca in lumea reala .
-Cici , mi-am auzit numele pronuntat de Zayn .
-Da ? , am intrebat mutandu-mi privirea pe el .
-Vei ramane cu Harry in timp ce eu voi fi plecat cu Lucy , a spus serios .
-Okay , am spus fara sa pun alte intrebari pentru ca daca as pune alte intrebari oricum nu as fi primit un raspuns .
Dupa ce au plecat cei doi , Harry s-a pus pe canapea si a dat drumul unui film de actiune , iar eu i-am spus ca voi fi sus in camera mea . Nu stiu de ce , dar aveam nevoie de putin timp singura .
Stateam jos pe podea cu poza mamei in mainile mele . Privea fotografia in care se afla frumoasa femeie ce mi-a dat viata . Mici lacrimi cadeau din ochii mei in timp ce respiratia imi devenea din ce in ce mai grea . Aveam asa mare nevoie de ea . Imi e dor de ea si de imbratisarile ei , de felul ei de a vorbi , de parfumul ei ... imi este dor de tot ce tine de fiinta sa . Pur si simplu nu mai rezist in lumea asta si ma simt incompleta, eu nu pot trai fara ea . Imi este extrem de greu pentru ca noi inainte eram aproape de nedespartit .
Imi aduc aminte ca si cand ar fi fost ieri cum atunci cand era acasa si nu era la servici ma astepta sa vin de la scoala ca sa putem manca amandoua mancarea pe care o gatea . Mereu imi facea parajituri si eu simteam mirosul lor imbietor inca de la intrarea in casa , iar ea imi zicea pisoi pentru ca aveam un miros de pisica si imediat imi dadeam seama ca a facut ceva bun . Inca imi aduc aminte cum stateam cu (,) capul in poala ei si ea se juca cu parul meu in timp ce ne uitam la diferite seriale .
Au fost niste clipe atat de frumoase si atat de mirifice , dar atunci nu le dadeam importanta ci doar spuneam ca e un moment oarecare din viata mea , dar acum imi dau seama ca acele clipe erau asa de importante si speciale .
Cateodata stau si ma intreb : oare e vina mea ca ea nu mai e ? Ma intreb asta pentru ca daca nu e vina mea , atunci a cui este ?
Lacrimile curgeau nestingherite pe obraji mei si nu ma puteam opri din plans . Chiar nu stiam ce sa fac asa ca am lasat poza jos si mi-am privit inchieieturile . Sincer chiar am nevoie de asta , mi-am spus in gand si apoi m-am indreptat spre baie .
M-am pus jos langa cada si am luat o lama din locul de unde o ascunsesem , adica din spatele ghiuvetei . Mi-am facut trei rani pe mana stanga , iar apoi am lasat bucata de metal ascutita din mana si am privit cum sangele se scurge din ranile mele .
Cand mana imi amortise m-am ridicat de pe jos si m-am spalat pe maini apoi am curatat mizeria facuta . Cand am vrut sa ies din baie m-am oprit si m-am uitat in oglinda . Nu imi venea sa cred ceea ce am ajuns , adica nu ca am fost vreo data frumoasa pamantului , dar acum aratam exact ca un cadavru ambulant . Aveam ochi rosii de la atata plans , iar fata imi era extrem de palida si pungile mele de sub ochi erau mult prea evidente .
Am vazut in reflexia oglinzi cum un sir de lacrimi a inceput sa cada pe obrajii mei . Si brusc starea de spirit mi s-a schimbat un val de nervi amestecat cu adrenalina ma cuprins asa ca mi-am indreptat pumnul micut spre oglinda si am lovit reflexia mea cu toata forta . Cioburile au sarit peste tot pe mine ceea ce ma facut sa scot un mic tipat .
Am auzit usa de la camera mea trantindu-se apoi Zayn urmat de Lucy si Harry au intrat in baie . Lucy si-a pus mainile la gura fiind in stare de soc in timp ce Harry si-a muscat dur buza inferioara privindu-ma cu mila , iar Zayn avea o privire din care nu puteai deduce nimic , dar se vedea foadte clar cat de tare este incordat .
______________________
Sper sa va placa si imi cer mi de scuze ca nu este lung , dar nu am timp mai deloc deoarece scoala ma omoara .
Va astept cu o parere si un vot , ly all ♡
P.S: scuzati greselile gramaticale.
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...