Capitolul 28 .

5.2K 270 32
                                    

    

           Nu credeam ca o sa am vreodata curajul de a il saruta pe Zayn , dar se pare ca am facut-o chiar daca nu este nici locul si nici momentul potrivit .

Am vrut sa ma departez din sarut , dar el la adancit si si-a apropiat fata mai mult de a mea . Mi-a lins buza inferioara cu limba sa calda , astfel cerand permisiunea sa patrunda in gura mea . Ca raspuns mi-am departat putin buzele si l-am lasat inauntru .

Cand nici unul din noi nu mai avea aer ne-am desprins buzele si ne-am departat putin . Zayn mi-a dat un mic zambet asa ca asta am facut si eu apoi si-a infasurat bratele in jurul taliei mele si ma imbratisat .

-Mi-a fost dor de tine si de zambetul tau , a spus , iar eu am rosit .

-Si de roseata ta mi-a fost dor , a chicotit si mi-a dat un mic pupic pe varful nasului .

Nu am spus nimic doar am cascat usor . Imi era somn asa ca m-am lasat in jos pe pat si mi-am inchis ochii . Mana lui Zayn a cuprins-o pe a mea si imediat somnul a pus stapanire pe mine .

       Perspectiva lui Zayn

Imi era asa dor de vocea ei si de ochii ei inocenti si de un caprui minunat . Imi era dor de tot ceea ce tine de ea . Chiar si roseata din obraji ei mi-a lipsit .

O priveam cum dormea si ma simteam mult mai bine pentru ca acum nu mai avea buzele uscate si vinetii si nici pielea nu ii mai era pala ci culoarea pielii ii era normala , iar buzele ei au revenit la rozul mirifc pe care il detin deobicei .

Imi parea extrem de bine ca si-a lipit buzele de ale mele , astfel sarutandu-ma . As fi facut-o eu , dar m-am abtinut din a mai fi egoist si m-am gandit ca asta nu este nici locul si nici momentul bun .

Imi parea bine ca ea nu mai inseamna doar o prada pentru mine si ca am inceput sa am niste anumite sentimente pentru ea . Imi pare bine pentru ca ea nu este ca celelalte fete si este speciala si diferita . Ea este un inger ... Iar eu un diavol . Sunt constient ca nu o merit si ca ea este mult prea buna ca macar sa stea in preajma mea , dar sunt o persoana egoista asa ca acum ca am inceput sa tin la ea nu am sa o las sa mai plece de langa mine . Sper doar ca si ea sa vrea sa stea langa mine si sa detina si ea niste sentimente fata de mine . Chiar daca sansele ca un ingeraş sa detina sentimente pentru un diavol sunt minime ma iau dupa vorba pe care tata mi-a spus-o o data "fiule , opusele se atrag" .

Am zambit amar la acea amintire cu tatal meu . L-am intrebat ceva ce si acum imi aduc aminte foarte bine .

-Tati , de ce mami e asa o cățea , iar tu nu faci nimic si o tratezi ca pe o regina ? , am intrebat usor , dar pe un ton dur .

-Pentru ca , fiule , opusele se atrag, a spus , iar apoi a zambit si ma cuprins cu bratele lui mari si calduroase .

Aveam doar 5 ani cand tata mi-a spus asta .

Pierdut in ganduri nici nu am vazut ca micuța mea Cici se trezise .

-Esti bine ? , vocea ei calda ma intrebat .

-Da , am raspuns si m-am ingramadit pe pat langa ea ca sa o pot lua in brate .

I-am sarutat tampla , iar aceasta a schitat un mic zambet . Iubesc zambetul ei si asta ma face si pe mine sa zambesc . Ador acest moment , in care doar stam unul in bratele altuia privindu-ne in ochii si zambind . As vrea ca timpul sa se opreasca in loc .

         Perspectiva lui Justin

Ii priveam pe fereastra spitalului cum stau imbratisati pe acel pat ca doi idioti . Ii urasc atat de mult! M-am saturat deja de ei si i-as impusca chiar acum , dar unde ar mai fi jocul ?

Il dispretuiesc enorm pe Malik . E un nemernic care nu merita o fata asa buna si frumoasa ca Cecilia . Ea este o fata micuta si frumoasa , dar prea slaba ca sa poata supravueturi in lumea asta plina de diavoli si de demoni .

I-as impusca acum , dar vreau ca jocul sa continuie si sa vad cine castiga : demonul sau diavolul ?

_______________________

Am pus next chiar daca este atat de scurt , dar l-am pus pentru ca vreau sa va transmit ceva . Dupa cum stiti Duminica este 8 martie , mai exact ziua mamei si vreau sa va rog sa le spuneti cat de mult le iubiti si sa le pretuiti cat de mult puteti . Vreau sa lasati de-o parte problemele adolescentine in care vi se pare ca nu va inteleg si sa le spuneti cat de mult le iubiti , chiar daca ele stiu asta deja . Si mamele voastre va iubesc si stiu ca si voi stiti asta . Chiar daca ele va mai cearta si va fac anumite reprosuri sau observatii este pentru binele vostru .

Vreau sa le spuneti cat de mult le iubiti si sa le zambiti pentru ca un zambet si un "te iubesc" de la copilul lor le face ziua mai buna .

Va spun toate astea pentru ca eu nu ii mai pot spune mamei mele ca o iubesc si ca ea sa imi raspunda inapoi , va spun asta pentru ca eu nu imi mai pot imbratisa mama , nu mai pot vorbi cu ea , de fapt pot , dar ea nu imi mai raspunde . Va spun astea pentru ca e greu sa ramai fara mama si vreau ca voi sa le pretuiti mai mult pentru ca eu regret enorm ca nu am facut-o cat timp am putut . Dar stiu ca ea ma iubeste si o iubesc si eu extrem de mult .

Pai va astept si parerile in legatura cu acest capitol si va rog sa scuzati greselile de scriere din el . Va iubesc mult de tot ♡♡

Oh si vroiam sa va mai intreb . Preferati capitolele de o pagina dar postate mai des sau capitole de 2-3 pagini postate mai rar ?

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum