Capitolul 38 .

3.8K 218 31
                                    


Acest capitol contine scene de violenta , limbaj vulgar si tentativa de sinucidere , daca nu te simti comod sa citesti asa ceva , nu este nici o problema .

Xx lectura placuta :*

____________________________

Eram in camera mea si stateam in fata dulapului pentru ca eu chiar trebuia sa fac ceva ordine in el si am decis sa fac azi deoarece Zayn a plecat cu niste treaba , iar cum m-am vazut singura m-am decis sa fac curat . Mai intai am separat hainele dupa anotimpuri pentru ca se amestecasera si le-am lasat pe cele de vara cel mai in fata . Apoi le-am separat dupa culori , pe cele inchise in partea stanga si pe cele deschise in partea dreapta .

Tocmai ce incepusem sa fredonez o melodie cand aud usa camerei mele . Zambesc usor , crezand ca este Zayn si ca s-a intors mai repede , dar cand imi intorc privirea spre usa , aceasta pica . Era Jake . Si nu era Jake fratele meu , era Jake cel beat .

-Tarfa dracului , e numai vina ta , a tipat la mine pe nedrept pentru ca eu nici macar nu stiu despre ce este vorba .

-J-Jake , despre ce v-vorbesti ? , am intrebat tematoare deoarece stiam foarte bine ce poate face Jake beat ... acum 5 luni , parca , venise foarte beat acasa si a incercat sa ma omoare . Aceasta amintire a facut ca ochii mei sa se inlacrimeze , dar am clipit des inlaturand lacrimile pentru ca nu mai aveam de gand sa fiu slaba in fata lui , m-am saturat de asta .

-J-jade s-a despartit de mine , acesta a tipat apoi a lovit peretele . Am tresarit , iar apoi am realizat ca el abereaza total , ce treaba am eu cu el si Jade ? Poate ea s-a despartit de el pentru ca este un nesimtit si un betiv si nu mai vrea sa mai aiba de a face cu el , iar asta nu este vina mea .

-Dar eu nu am nici o treaba cu tine si cu Jade , i-am spus , iar acesta s-a incruntat in timp ce si-a strans pumnul semn ca l-am enervat de-a binelea .

A inaintat spre mine , iar primul lucru pe care l-a facut a fost sa ma scuipe , apoi sa ma plesneasca peste fata cu mana sa mare si grea . Pumnul lui a facut de doua contact cu umarul meu dupa care m-am ridicat si eu din fata dulapului meu si am tipat :

-Sa te ia dracu' de nemernic , m-am saturat de tine si de abuzurile tale asupra mea , esti un betiv , am tipat toate aceste cuvinte , iar apoi am facut un lucru pe care nu credeam ca sunt in stare sa il fac , l-am plesnit .

-Oh , nu cred ca ai facut asta , a spus pe un ton demonic apoi pumnii lui au fost peste tot pe partea dreapta a corpului meu pentru ca m-am intors , astfel sa stau intr-o parte ca sa nu imi poata lovi tot corpul .

Chiar nu stiu ce a fost in capul meu ca sa ma pun cu el , stiam si eram complet constienta ca nu am absonul nici o sansa impotriva lui , dar tot l-am provocat . Cand s-a oprit din a ma mai lovi , a plecat imediat ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat . Bratul meu drept avea numai urme rosii care stiu ca mai incolo vor deveni o nuanta de violet foarte inchisa .

La naiba , m-am saturat atat de tare de toate astea , m-am saturat ca atunci cand am si eu doua zile bune la rand a treia sa fie dezastruasa .

Lacrimile au navalit peste obrajii mei pali si reci . Eram rece , ma simteam ca un corp care a pierdut foarte mult sange , dar eu nu am pierdut chiar deloc .

Dupa inca vreo cateva lacrimi varsate , un suspin imi paraseste gura si ma indrept spre baie . Intru si ma indrept direct spre oglinda . Arat oribil ca de obicei . Aceeasi expresie trista , aceeasi ochii plansi si aceleasi pungi negre de sub ochi . Ochii mei sunt plini de lacrimi , lacrimi carora refuz sa le mai dau drumul . Imi privesc fata si zambesc amar colturile gurii mele ducandu-se in jos . Am ajuns sa fiu atat de trista incat sa nu mai pot zambi ca un om normal , chiar si daca zambesc sincer , ceea ce se intampla foarte rar , colturile gurii mele se duc tot in jos . Ochii mei , mereu atat de tristi , chiar daca sunt mai mereu atat de tristi nimeni nu observa tristetea din ei ... poate doar Zayn .

Oh Zayn , va veni si ma va vedea ranita ceea ce o sa provoace o noua cearta intre el si Jake , nu vreau asta . Nu vreau sa se certe , nu din cauza mea . Sunt sigura ca de cand am aparut eu in casa lui Zayn au fost atat de multe probleme , cred ca ii era mai bine cand statea singur . Il iubesc si cred ca si el ma iubeste , dar uneori ma simt ca o povara pentru el .

Am fugit spre dulap si am luat ultima lama pe care o aveam in mana . Tocmai ce o gasisem cand am facut curat la haine si nu stiam daca o sa mai am nevoie de ea, dar se pare ca imi trebuie mai curand decat m-as fi asteptat.

M-am dus inapoi in baie si am dat drumul apei sa curga in cada apoi am departat folia de pe lama . Era atat de stralucitoare si ma atragea atat de mult sa o presez de pielea mea , dar nu ! I-am promis unei persoane dragi ca nu o mai fac asa ca nu am de gand sa o mai fac . Am deschis geamul de la baie si am aruncat-o pe geam spreand sa nu se raneasca nimeni in ea .

Cada s-a umplut cu apa asa ca mi-am inlaturat hainele si m-am bagat in interiorul cazii lasandu-ma invaluita de apa calda .

La un moment dat m-am scufundat cu tot cu (,) cap sub apa si am ramas acolo pentru ca era o senzatie placuta . Modul in care apa iti intra in ochii , urechii si nas te facea sa uiti de tot si de toate . Te facea sa te simti amortit ceea ce era placut pentru mine .

La un moment dat nu am mai avut destul oxigen si incepeam sa ametesc , dar tot nu doream sa renunt la senzatia placuta asa ca m-am prins cu mainile de marginea cazii apoi am inchis ochii si m-am lasat invaluita de intuneric .

______________________

Astept multe pareri pana sambata pentru ca daca nu se strang 20 de comm.uri pana sambata , nu voi mai pune next o perioada foarte lunga de timp deoarece am teze .

Ly all ♡ si sper ca va placut :3

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum