M-am intors sa vad cine este si era ... era tata . Si nu singur ci cu femeia aceea Julie . Am facut ochii mari apoi cand Zayn si-a intors privirea spre mine a lasat ca pe fata sa ii apara o privire uimita . L-am privit pe Zayn cum isi curata gatul ca mai apoi vocea sa mirata sa iasa la suprafata :
-Julie ?
Imediat ce cuvintele i-au parasit gura cei doi s-au intors si ne-au analizat din cap pana in picioare. Tata a preferat sa imi evite privirea ceea ce ma facut sa am mici lacrimi in ochi .
-Fiule , femeia zambeste acru .
Fiule . Un simplu cuvant a facut ca totul sa se ruineze , un cuvant format din cinci litere ma facut sa ma simt de parca cerul mi-a picat in cap .
-Ti-am spus sa nu mai imi spui asa . Nu ai dreptul asta , o catea ca tine nu are dreptul asta , Zayn a spus in timp ce avea maxilarul inclestat si pentru un moment am crezut ca o sa ii dea si una femei din fata lui . Dar , bineinteles , ca tata a intervenit .
-Vezi cum vorbesti , i-a spus tata ferm .
-Nu imi spui tu mie ce sa fac , mosule , Zayn spune aproape tipand si face un pas in fata astfel fiind la o mica distanta de tata .
-Zayn , te rog ... , spun in timp ce ma pozitionez in fata sa .
Se uita la mine . Apoi ma trage de mana astfel incat sa ne departam cu doi pasi . Isi mai priveste mama o data cu dispret apoi ma prinde de talie ca sa ne continuam drumul , dar vocea tatalui meu ne opreste :
-Cecilia , fata mea , ai ajuns o curva .
Cateva lacrimi mi-au udat obraji , iar Zayn mai nervos ca niciodata s-a intors si i-a dat un pumn in maxilar omului pe care il numesc tata . Mama lui automat a intervenit si si-a impins fiul , dar fara efect deoarece acesta a plesnit-o .
-Tot un delicvent bun de nimic ai ramas si de asta iti repet ca meriti sa mori in flacarile iadului, Julie tipa la el apoi il apuca pe tata de mana si pleaca .
Nu imi vine sa cred ce tocmai s-a intamplat . Prea multe evenimente s-au intamplat intr-un timp atat de scurt . Lacrimile imi brazdau privirea si ma simteam din ce in ce mai ametita. Chiar cand genuchii mei erau pe punctul de a ceda bratele puternice ale lui Zayn s-au infasurat in jurul meu .
A oftat apoi ma carat pana la masina . M-a tras in poala lui si mi-a mangaiat obrazul dupa care mi-a sters lacrimile , dar in zadar deoarece altele curgeau din nou .
-Cici , Zayn ofteaza si dupa imi saruta fruntea .
Ma strans in brate pana ce lacrimile au incetat sa mai cada din ochii mei . Inca nu imi vine sa cred ce s-a intamplat . Chiar nu stiu ce sa spun , faptul ca mama lui Zayn si tatal meu sunt impreuna si toate cate s-au intamplat este destul pentru mine cat sa fac o cadere nervoasa si sa plang in continuu.
-E asa o curva , Zayn spune in timp ce isi inclesteaza maxilarul si ochii i se inchid la culoare .
Era nervos . Era asa din cauza mamei lui adica din cauza fiintei care i-a dat viata . As vrea sa nu se fi intamplat asta , nu imi doream ca asta sa se intample . Este un lucru neplacut care starneste multe sentimente neplacute .
L-am privit cum isi scoate pachetul de tigarii din buzunar si isi aprinde una . Nu imi place ca fumeaza , ii face rau .
-Zayn ?
-Da iubito ? , el intreaba bland dupa ce expira primul fum .
Iubito . Un cuvant atat de simplu , dar care starneste atatea senzatii placute . Dupa ce un ultim fior placut mi-a traversat sirea spinarii m-am readunat si l-am intrebat :
-De ce fumezi ?
-Ma ajuta sa ma relaxez si sa scap de stres , spune in timp ce isi ridica umerii in semn de indiferenta .
-Dar iti face rau , spun cu o voce de copil dupa care imi mut privirea inlacrimata spre fata lui ca mai apoi sa o cobor din nou spre poala mea .
-Cecilia , ofteaza in timp ce trage un ultim fum din tigare dupa care o arunca si se apropie de mine .
-O sa fiu bine , imi sopteste la ureche apoi imi saruta lobul acesteia .
Se aseaza pe scaunul lui , iar eu imi pun centura timp in care el porneste masina . Zayn a spus ca aceasta masina este una de curse. De ce are una ? Oare el ia parte la acele curse ? La acest gand un mic fior mi-a strabatut corpul si parul mi s-a ridicat pe maini . Am inteles ca Zayn nu este chiar un om bun pentru ca i se spune Devil , dar totusi , sa faca curse ilegale cu masini ? Sau poate sunt legale ? Eram confuza asa ca am decis sa las gandurile de-o parte si sa traiesc clipa . O data mama mi-a spus "nu te gandi , nu sta si analiza totul deoarece o sa uiti sa traiesti momentul . Nu trai in ganduri , traieste in momente" . Asta am de gand sa fac poate o sa fie mai bine asa .
Masina a oprit in fata casei si noi am intrat . In casa era un haos total . Jade care plangea cu Ariana care incerca sa o linisteasca si Liam cu Niall care ii bandajau lui Jake o ... o rana . O rana adanca care mai mult ca sigur era facuta de un glont . Imaginea din fata mea ma terifia asa ca lacrimi calde au inceput sa cada in jos pe obraji mei reci . Zayn s-a dus langa Liam si Niall si il auzeam cum injura in barba.
Dupa 30 de minute in care in casa a fost un dezastru total , baietii tratand rana fratelui meu si eu cu Jade si Ariana plangand , Jake a adormit impreuna cu iubita lui .
Cum eram si eu destul de obosita m-am dus sus in camera mea . Doream sa ma culc , dar aveam nevoie de un dus asa ca mi-am luat haine de schimb si m-am dus in baie .
Nu imi vine sa cred cate s-au putut intampla intr-o zi . De fapt de la un timp in viata mea s-au intamplat atat de multe evenimente si din pacate majoritatea fiind neplacute . Multe intrebari imi strabat mintea , una dintre ele fiind : "Oare cum se alesese Jake cu glontul ala?" . Cand am intrebat-o pe Jade s-a prefacut ca nu ma aude , iar cand l-am intrebat pe Zayn m-a ignorat si s-a dus val-vartej la el in camera . Oricum sunt sigura ca ei imi ascund ceva si cand spun ei ma refer la toate persoanele din jurul meu .
Chiar cand am iesit din dus usa bai se deschide si imaginea unui Zayn ingrijorat imi acapareaza privirea . Ma acopar repede cu prosopul in timp ce Zayn ranjeste . Inchide usa si rasuflu usurata dupa care incep sa ma imbrac . Nu imi vine sa cred ca m-a vazut goala ... din nou .
Ies din baie si tresar cand il vad pe Zayn asezat pe patul meu deoarece credeam ca a plecat . Ma duc si ma asez langa el , dar acesta ma trage in poala lui . Stiu ca am obraji rosii asa ca tin capul plecat ca parul sa imi acopere pielea rosie din cauza rusinii .
-Scuze ca am intrat asa , dar credeam ca , stii tu , credeam ca o sa te ranesti din nou , spune bland in timp ce imi ridica barbia .
-E ok , spun zambind timid .
Casc asa ca imi acopar repede gura cu palmele mele micute si inabus cascatul . Zayn chicoteste dupa care imi saruta fruntea .
-Hai ca te las sa te odihnesti , spune dupa care buzele noastre iau contact si aceleasi senzatii placute imi strabat corpul ca de fiecare data cand buzele ni se ating .
-Noapte buna , spun dupa ce sarutul se rupe .
-Noapte buna , iubito , zice apoi imi mai saruta o data fruntea .
Imediat dupa ce Zayn a plecat cred ca am mai stat in jur de 20 de minute apoi mi s-a facut sete asa ca am coborat jos la bucatarie ca sa beau apa . In timp ce sorbeam apa dintr-un pahar priveam pe geam si am vazut ceva ciudat , pe trotuar statea o fata care plangea .
Am iesit din casa cu gandul de a o ajuta asa ca m-am dus langa ea si am spus :
-Hei .
Fata s-a intors si printre lacrimi a ranjit . Am privit-o confuza si crezand ca este vreo nebuna am dat sa ma duc inapoi in casa , dar dintr-o data totul s-a facut negru .
#Sper sa va placa .
O mica intrebare : ce credeti ca i se intampla lui Cici ? :3
P.S:scuzati greselile gramaticale .
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...