O durere imensa de cap m-a facut sa ma trezesc. Am deschis usor ochii si mi-a luat ceva sa realizez unde sunt si cum am ajuns in acest stadiu aici.
Si mi-am amintit, bausem pana nu mai stiam de mine in speranta ca o sa ii uit numele lui Zayn asa cum si el l-a uitat pe al meu. Ciara.., imi spusese Ciara. Bun, o sa vada el de acum incolo, am gandit voind sa ma ridic de jos, dar miscarea brusca mi-a dat un junghi in stomac ceea ce m-a facut sa vomit. Nu am reusit sa ajung pana la wc ca sa vars acolo asa ca am facut-o pe jos.
M-am strambat si m-am sters la gura pe umarul rochiei mele albe care nu prea mai era alba acum, aveam urme de iarba de aseara de cand am cazut, bautura si acum si voma.
Am scapat de ea rapid si am sters cu ea mizeria de pe jos fara sa imi pese macar putin de rochia asta frumoasa si de cum o distrugeam, asa fusesem si eu distrusa, de catre Zayn.
Am scos apoi o punga din dulap si am pus-o acolo legand punga bine ca sa nu mai iasa niciun fel de miros. Am pus punga langa cosul de rufe, nu nu aveam de gand sa mai spal aceasta rochie, o voi arunca.
M-am bagat la dus si mi-am spalat corpul. Ma durea corpul si capul si mai tare decat aceasta durere, ma durea sufletul. Era sfasietor tot ceea ce simteam pe interior si presiunea pe care o sinteam asupra pieptului se datora dorintei mele de a plange, dar pe care nu o voi indeplini. Nu voi plange, nu mai vreau sa mai plang, imi repet, nu pot sa fiu toata viata o bocitoare.
Am iesit din dus atunci cand m-am simtit curata si m-am infasurat intr-un prosop apoi m-am privit in oglinda. Eran distrusa din nou si nu numai pe interior. Ochii imi erau rosii si injectati, se cunostea ca am baut. Parul imi era incalcit iar pielea destul de palida. Dar nu, nu ii voi arata ca m-a distrus.
Am luat peria si mi-am pieptanat parul facandu-l sa arate frumos si impecabil. Am luat apoi mica trusa cu produse cosmetice pe care o aveam si am inceput sa imi aplic fond de ten apoi rimel si niste codite de tus. Buzele mi le voi face dupa ce o sa ma imbrac.
Mi-am luat o pereche de blugi negri, mulati, care imi scoteau fundul in evidenta. Iar in partea de sus un maiou tot negru cu un decolteu destul de generos.
M-am reintors apoi in baie dandu-ma cu un ruj de un maro deschis, as putea spune chiar nude. M-am uitat din nou la mine si am zambit, aratam mult mai bine si nici ochii nu imi mai erau atat de rosii. Doar fata palida, dar stiam cum sa rezolv si asta. Mi-am conturat fata si aratam perfect acum. Nu prea ma simteam a fi tocmai in stilul meu, dar asta era si ideea, nu? Eu sunt Ciara, din cate se pare.
M-am incaltat cu niste botine, cu un toc foarte mic apoi am luat punga in care se afla rochia mergand sa o arunc. Am trecut repede prin sufragerie deoarece aveam sa stau si sa analizez lucrurile dupa ce voi scapa de gunoiul asta. Am mers pana in curtea din spate unde era tomberonul si am aruncat punga apoi am privit in jur. Aici Justin mi-a povestit aseara trecutul sau si al lui Zayn si sfarsitul tragic al surorii lui Zayn, saraca Sarah, nu merita sa pateasca ce a patit, nu merita sa fie prinsa la mijloc.
Si in acest moment, m-am intrebat. Eu meritam? Eu meritam sa fiu prinsa la jumatate si sa sfarsesc intr-un final sa mor. Meritau toate astea?
-Scuza-ma, dar petrecerea s-a terminat, e timpul sa pleci.
Cunosteam aceasta voce mult prea bine si mi-a luat ceva sa realizez ca nu ma recunostea. Era de asteptat, stau cu spatele si sunt imbracata intr-un fel in care in mod normal nu m-as imbraca. Asa ca m-am intors ca mai apoi sa ii vad expresia socata.
-Cecilia?
Am vrut sa ii raspund, dar nu am facut-o. Doar i-am aruncat o privire simpla si indiferenta apoi am trecut pe langa el.
CITEȘTI
Dangerous Devil (Z.M F.f)
FanfictionVolumul unu. ,,-Linisteste-te, nu o sa iti fac nici un rau." Acestea au fost cuvintele pe care mi le-a adresat prima si prima data. Mi-as fi dorit din tot sufletul sa nu imi faca nici un rau niciodata, dar m-a ranit de atat de multe ori si in atat...