Capitolul 45 .

3.9K 216 30
                                    

Cand m-am trezit bine inteles ca ma aflam tot pe acea patura care se afla pe o minunata campie cu flori, iar Zayn era langa mine si ma tinea strans in brate. El inca dormea asa ca am avut timp sa ii analizez frumoasele trasaturii si chiar nu imi venea sa cred ca eu am un iubit asa perfect si frumos. Cu toate ca el a fost primul meu iubit, am mai vazut alte relatii care nu erau la fel ca a mea si a lui Zayn... el imi face bine si de aceea ma intreb mereu 'Ce am facut sa il merit?'. Cateodata stau si ma gandesc ca asta e mana mamei si ca ia mi l-a trimis ca si inger pazitor, chiar daca lui i se zice Devil si este periculos nu imi pasa ceea ce conteaza este ca eu il iubesc si el ma iubeste.

Il priveam cum dormea si nu puteam decat sa ma minunez de frumusetea sa. Totul era mirific la Zayn si nu puteam sa imi imaginez vreodata ca as putea avea un asa iubit. Imi placea sa privesc cum aerul ii iesea usor pe buzele crapate si cum isi incretea nasul atunci cand razele soarelui il deranjau.

Cand ochii lui s-au deschis brusc si m-au prins holbandu-ma la el am rosit si mi-am intors privirea spre directia opusa lui.

-Hei, vocea lui ragusita a spus si mi-a intors capul in directia lui.

Nu am spus nimic ci doar l-am privit iar el a facut la fel apoi s-a apropiat, incet si bland mi-a mangaiat obrazul apoi si-a lipit buzele de ale mele.

-Te simti bine? , m-a intrebat dupa ce sarutul nostru a luat sfarsit.

-Da, am zambit imediat ce am dat raspunsul.

Cand m-am ridicat in picioare insa nu m-am mai simtit chiar atat de bine deoarece jos acolo ma simteam inflamata ceea ce imi creea un mic discomofort si ma facea sa merg umpic mai cracanata.

-In trei zile o sa fi bine daca o sa te dai cu crema, vocea lui Zayn s-a facut auzita din nou ceea ce m-a facut sa rosesc fiindca se referea la feminitatea mea.

M-am imbracat rapid cu rochita alba ce o aveam, dar ma simteam prost deoarece stiam ca aceasta culoare nu mi se mai potrivea pentru ca nu mai eram inocenta. Totusi nu regret pentru ca sunt sigura ca i-am daruit-o cui merita, adica lui Zayn.

Atunci cand si Zayn a fost gata imbracat am mers si ne-am urcat in masina ca sa putem ajunge mai repede acasa.

Drumul a fost parcurs in liniste doar muzica ce se auzea in surdina de la radio se auzea asta pana cand l-am rugat pe Zayn sa opreasca la o benzinarie pentru ca am foarte mare nevoie la baie. A facut intocmai, iar eu am sarit imediat din masina nemairezistand.

Cand am iesit de la baie, Zayn alimenta masina. In momentul in care am vrut sa ma apropii de masina am vazut ceva dubios, un biletel mic si galben era lipit de usa lui Zayn asa ca l-am luat si l-am citit.

,,Malik, ma bucur ca relatia ta si a Ceciliei a evoluat si ati facut sex. Asa, sa revenim, vreau doua lucruri: 1.sa mi-o dai si mie o tura si 2.sa te sinucizi tu singur pentru ca eu o sa vin dupa tine si am sa te distrug.

Cu drag, amicul tau Bieber"

Tot ceea ce scria pe bilet m-a speriat putin asa ca am fugit la Zayn si i l-am aratat. Acesta nu a spus nimic doar s-a incordat si a injurat in barba ca mai apoi sa ma apuce de mana si sa ne ducem sa platim benzina pe care Zayn a pus-o in rezervor.

Chiar cand eram la vreo 100 de metri departare de benzinarie aceasta a explodat ceea ce m-a facut sa tresar, iar ochii mi s-au umplut cu lacrimi, dar am refuzat sa le dau drumul.

Telefonul lui Zayn a bazait ceea ce cred ca inseamna ca a primit un mesaj. Si-a deschis telefonul, iar apoi mesajul asa ca m-am dat mai aproape ca sa pot citi si eu.

,,Ati avut noroc, dar daca ea nu ti-ar fi dat biletul si tu ai fi continuat sa faci plinul la masina, ati fi fost inca acolo si chiar in aceasta secunda ati fi ars ca niste sobolani. -B"

Zayn s-a incordat si mai tare decat era asa ca am decis sa tac si sa nu spun nimic. Si-a azvarlit telefonul pe unde a apucat, iar apoi a apasat pedala de acceleratie la maxim. Viteza era destul de mare, dar nu aveam de gand sa comentez ceva in privinta asta chiar daca nu prea intelegeam rostul celor 200 km/h. Insa atunci cand am privit in oglinda retrovizorie si am vazut in spate cele trei masini negre, am stiut ca erau oamenii lui Bieber.

Nu stiam ce tot vrea de la noi asa ca, din nou, m-am decis sa nu fac si sa nu zic nimic pentru daca ar fi ceva de zis ar zice Zayn, iar daca ar fi ceva de facut ar face Zayn.

In momentul cand am auzit o bufnitura am tresarit si l-am privit speriata pe Zayn care, pentru o secunda, si-a intors privirea spre mine si si-a pus mana pe coapsa mea.

-E okey, a spus pe un ton calm in ciuda faptului ca parea nervos.

Am privit din nou in spate si mi-am dat seama ca doua dintre acele masini s-au ciocnit pentru ca in spatele nostru mai era decat una.

Am observat cum la un moment dat, Zayn a deviat de la drumul principal pe care ajunsesem sa il cunosc si eu. A luat-o pe un drum asfaltat cu pietris si la viteza pe care o aveam imi era teama sa nu se rasturnam. Dar nu am facut-o in schimb la vreo 30 de metri in fata era o cale ferata si un tren venea chiar in acel moment.

-Zayn opreste, am tipat cand am vazut ca a marit viteza. Opreste, am tipat chiar in momentul in care am trecut prin fata trenului cu o viteza atat de mare de parca eram o sageata.

Imediat apoi s-a auzit o alta bufnitura si mi-am dat seama ca cealalta masina se izbise de tren.

Cand Zayn a oprit masina, m-a privit si un zambet viclean i-a acaparat chipul asa ca eu nu am putut zice altceva decat:

-Esti nebun!

_______________________

Imi cer mii de scuze ca nu am mai pus next de un car de ani, dar acum scriu intreaga carte pe foi ca sa o pot tipari. Tata mi-a spus ca imi poate face trei exemplare ceea ce pentru mine este enorm. Deci de acum next-ul va veni mai rar din aceasta cauza, dar dupa trei august o sa incep sa pun saptamanal.

Sper sa va placa si sa imi lasati multe-multe pareri pentru ca acestea ma ajuta enorm.

Pana data viitoare nu uitati ca va iubesc ❤

Dangerous Devil (Z.M  F.f)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum